Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
bovendien is uit winnen bij rkc en roda ook niet makkelijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
Feyenoord zet de spelers, die niet genoeg zijn voor het eerste, naar Excelsior en wanneer ze wel goed genoeg zijn, haalt Feyenoord ze weer terug. En Ajax 2, daar spelen gewoon echt tweede elftal spelers in. Dat die zo goed zijn om de halve finale te halen is gewoon de schuld van de profclubs die Ajax 2 niet kunnen verslaan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stelenburg Bokhari Kujala Pasanen Yakubu de Jong Krohn-Dehli '86 Seedorf Sneijder Valencia Akachar '81 Reserves Bechan '81 Cruz '86 De Ridder (A1) Mofokeng Promes (A1) Vermaelen (A1) Vermeer (A1) Dit was de opstelling van Ajax 2 - Willem II. Dus zoals je ziet staan er geen vaste basisspelers in het tweede. Natuurlijk wel een paar die soms inhet 1e spelen. Maar dat is logisch, want in welk team moeten anders de bankspelers spelen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pasanen begon op de bank en verving Chivu. Stekelenburg verving Didulica en speelde die wedstrijd in het tweede ook om wedstrijdritme op te doen voor zijn blessure. En de Jong begon het seizoen gewoon bij Ajax 2. Is alleen doorgestroomd naar het eerste, maar speelde nog met Ajax 2 mee, omdat er te weinig spelers waren voor het tweede. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus als ze een beetje wedstrijdritme willen behouden, moeten ze soms in het tweede spelen. Trouwens, Feyenoord 2 heeft ook al gespeeld met Bombarda, Pardo, Collen, Gyan, Leonardo, Loovens, van Persie, de Haan en l'Ami. Ook allemaal spelers die net als de bovengenoemde spelers van Ajax, tussen het eerste en tweede hangen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je kan zeggen wat je wil hoor, maar Yakubu en Boukhari zijn echt geen basisspelers. Net als Pasanen. Hij begint de laatste tijd alleen wat meer aan spelen te komen. |
![]() |
||
Citaat:
toen pasanen2 jaar geleden werd gehaald werd ie toch gehaald voor het 1e of niet?boukhari ook.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En voor de rest gaat deze topic niet meer over FC Groningen dus waarom zou ik er dan wat willen zeggen.
||
Citaat:
![]() kan ik de humor wel weer van inzien en voor ons is het ook allemaal stuk dichterbij dan Emmen, Veendam, Cambuur ![]() Maar ik hoop natuurlijk niet dat we degraderen En MVV vind ik opzich ook wel mooie club het trekt me wel op 1 of andere manier.
|
Ik hoop ook dat Groningen erin blijft. Sympathiek clubje, weinig gezeik. MVV mag er ook weer in [maar niet voordat Fortuna weer is gepromoveerd
![]() FC Zwolle, AZ en de Graafschap kunnen daarentegen wat mij betreft meteen degraderen. En NAK, tsja, die hoeven niet meer te degraderen, want die bestaan volgend seizoen niet meer ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Play-offs om verloren terrein goed te maken. EmilioFCG | 205 | 11-05-2006 21:44 | |
Vrije tijd |
Eredivisie-topic 2005-2006 deel III Mr.Oizo | 141 | 03-05-2006 16:22 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke sportberichten. EmilioFCG | 500 | 04-07-2004 12:32 | |
Vrije tijd |
Voorspellingen KPN Eredivisie - 03/04-07/04 Tofke_H | 64 | 08-04-2002 12:51 |