Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Zo. Gedoucht. Ontbeten. Nu weet ik nog steeds niet welke trein ik zal nemen. Ik denk dat ik er maar gewoon op gok dat ik niet verdwaal, zo moeilijk kan het niet zijn namelijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Arghhh waarom luisteren ze niet! op woensdag heb ik een bepaald medicijn, wat ik niet met andere pillen in kan nemen en waaarbij ik nietmag eten enzo. Het medicijn zat er niet bij. Ik heb er twee keer naar gevraagd maar ik word aangekeken alsof ik gek ben en men vertelt mij nog even welke medicijnen ze bij zich hebben. ja dat zie ikook wel. Nu heb ik ze maar ingenomen. Kans verkeken voor het andere medicijn, maar dat zal ik dan wel tegen de arts zeggen. wordt dan een dagje later.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een van mijn tentamenvragen vandaag was stom: Wat zou je gebruiken als je heel veel sollicitatiebrieven door moet lezen? (over compulinguistiek) a. Een automatische samenvatter b. Een vertaler c. Een spellingschecker d. Een tekst-naar-spraak-omzetter. Wat voor kennis willen ze daar mee testen? Ik weet heus wel wat al die opties inhouden, maar je vraagt wat ik zou gebruiken zonder te zeggen wat ik wil weten van die sollicitanten, dus ze kunnen allemaal nuttig zijn. Derp.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik zag dat Hannah ook college geeft, ik kan haar echt niet uitstaan ![]() Edit: het zijn sowieso trouwens inderdaad niet de meest inspirerende mensen die ze hebben uitgekozen voor dit vak. Hoewel ik graag eens een keer college zou willen hebben van Avrutin. Nooit college van gehad en dat vind ik erg jammer.
Laatst gewijzigd op 04-04-2012 om 11:18. |
![]() |
|
"Jennifer Love Hewitt mag dan wel de dertig gepasseerd zijn, op de posters voor de nieuwe tv-serie 'client list' schittert ze in pikante lingerie"
(nu.nl video) Wtf jongens.. dertig is toch niet zo oud dat het uitzonderlijk is dat je in lingerie schittert? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|