![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar wat ik wil is die zwarte lelijk kringetjes weghalen. en dat wil ik proberen door middel van die komkommer en thee methode alleen weet ik niet of ik het dan goed doe. ik heb het op me eerste reactie boven al getypt: -moet ik gewoon een normale eetbare komkommer uit de koelkast pakken en twee rondjes er uit snijden en onder mijn oog houden of begrijp ik het verkeerd? -moet ik gewoon zo een thee zakje van pickwick 1 keer in heet water stoppen en dan 15 minuten onder mijn ogen zetten? is dit goed? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De huid onder je ogen is van nature dunner, dat hoort zo, en er is niets aan te doen. De donkere kringen zijn de bloedvaatjes die doorschijnen
Wat je doet met een komkommer onder je ogen of een nat (koud!) theezakje onder je ogen is dat de vaatjes onder je ogen samentrekken in reactie op de kou/nattigheid, waardoor je ze niet ziet en het dus minder blauw is. je snapt vast wel dat zodra het weer opgewarmd is, dat die vaatjes dan vanzelf weer open gaan staan en je dus weer diezelfde kringen onder je ogen hebt. Waarom de kringen bij slaaptekort en slechte eetgewoontes erger worden weet ik eerlijk gezegd niet.
|
Verwijderd
|
De doorbloeding wordt slechter, je ziet oppervlakkige bloedvaatjes slechter (daar gaat minder doorheen) en door de dunne huid kun je ook nog eens makkelijker er doorheen kijken. Je ziet daarmee diepere vaten etc. Eet je slecht en slaap je slecht, dan heb je het meestal ook koud. Je doorbloeding wordt slechter, er wordt als eerste bespaard op de oppervlakkige vaatjes. Da's dus een beetje dat stuk van het verhaal.
Maar wat belangrijker is: enorm veel mensen vinden dat ze zelf wallen hebben, en je ziet zelf als eerste het allerkleinste verschil omdat je je eigen uiterlijk zo goed kent. Echter, andere mensen vinden dat vaak wel meevallen of zien helemáál niks anders. Weet je zeker dat het zo is? Natuurlijk moet je goed voor jezelf zorgen (goed eten en slapen), maar focus ook niet al teveel op details die een ander niet eens opmerkt. |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
of ben je ziek, is er iets gebeurt. en als jongen wil ik er ook niet lelijk uit zien. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-04-2012 om 18:04. Reden: posts samengevoegd |
![]() |
|
zwarte kringen kunnen ook in je aanleg zitten of aan vitamintekort liggen.. ook natuurlijk door te weinig slaap. wat je zeker niet mag doen als je veel last hebt van zo'n kringen is in je ogen wrijven! dan worden ze erger. Ik heb al heel m'n leven zo'n kringen. ik draag elke dag make-up en verberg ze met een garnier roll on stick waar er zowel concealer als caffeine in verwerkt zit. ik moet zeggen, het helpt wel :-) je kunt ook lepels voor een kwartiertje in de koelkast/diepvries leggen en op je ogen leggen , dit 'verfrist' natuurlijk alleen maar.. de huid rond je ogen goed verzorgen met oogcrèmes tegen vermoeide ogen, helpt ook wel wat :-) ik heb er zelf al heel m'n leven last van en ik zeg alleen maar wat bij mij helpt.. die theezakjes en komkommers en van die dingen helpen bij mij niet :/ ik verstop ze gewoon onder concealer en verzorg m'n huid rond m'n ogen goed...
|
![]() |
||
Citaat:
Je weet of dit het is als je wallen ook met goed slapen, gezond eten en weinig zorgen niet weg gaan.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Het enige waarbij ik wel merkte dat het nóg erger werd was als ik erg lang achter een beeldscherm zat.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model 5 #2 Me-ke | 442 | 05-09-2006 14:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwarte kringen onder je ogen asn girl | 15 | 07-05-2006 11:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheidstopic #43 Gothic | 498 | 07-04-2005 18:31 | |