Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
KIJK , IK VERKEER MET EEN MAROKAANSE JONGEN , NU AL 8 MAANDEN EN ALLES GAAT PERFECT , JA HET IS WEL EEN FEIT DAT ZE LIEVER MET EEN MAAGD TROUWEN MAAR DAT IS MAAR EEN BIJZAAK.ALS DE JONGEN JE GRAAG ZIET DAN MAAKT HET NIET VEEL UIT. MET EEN MAROKAAN VERKEREN IS MOEILIJKER DOOR DE VOOROORDELEN DIE ZE HEBBEN MAAR NIET ALLE MAROKANEN ZIJN PLAYERS . JE KUNT HEM ALTIJD TESTEN DOOR TE ZEGGEN VAN IK WIL NOG NIET MET JE VRIJEN IK WIL DAARMEE WACHTEN (TENZIJJ JE AL HEBT GEVREEëN ) EN ALS JE DAT DAN AL HEBT GEDAAN KUN JE ZEGGEN DAT JE EVEN NIET WIL VRIJEN OFZO .. HEM EEN BEETJE TESTEN . ALS HIJ DAN RAAR GAAT DOEN , ANDERS JA DAN WEET JE DAT HIJ MISSCHIEN EEN PLAYER KAN ZIJN MAAR VOOR ALLE ZEKERHEID EVEN CHECKEN DAT HIJ MSS NIET DENKT DAT JIJ HEM NIET GRAAG MEER ZIET OFZO.
IN IEDER GEVAL NIET ALLE MAROKANEN ZIJN PLAYERS . ER ZIJN EVENGOED NEDERLANDERS OF BELGISCHE JONGENS DIE PLAYERS ZIJN ALS MAROKAANSE OF ALS TURKSE OF ALBANESE OF ....SNAPJE ? MAAR DOORDAT MAROKANEN NOGAL EEN SLECHTE REPUTATIE HEBBEN ZIE JE ? IK HOOP DAT IK HET WAT GOED HEB UITGELEGD OF JE HEB GEHOLPEN WANT IK HOU VAN MIJN MAROKAANSE JONGEN EN IK HOOP DAT JIJ OOK ZOIETS KUNT VOELEN ALS JE VRAAGJES ZOU HEBBEN : valerie.wolff@pandora.be -xxx- |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Je vraag had even goed kunnen zijn:"zijn alle mannen players?"
Nee dus, simpele vraag, simpel antwoord. De vraag was niet of jullie verschillende culturele achtergronden een probleem zou kunnen vormen toch? Voor de mensen die met het :"maar dan moet je islamitisch worden" argument kwamen.. Dat was niet de vraag & dan nog.. mss heeft de topic startster daar geen enkel probleem mee.. Denk na over wat jij van deze relatie wilt.. je klinkt heel serieus, je had t al over een toekomst en zo, dus als je er zo over denkt, is t mss idd tijd om meer stil te staan bij jullie verschillende achtergronden (wat een hele positieve uitkomst kan hebben) Zoniet lang leve de lol meid. |
![]() |
|||||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() idd en onderscheid moet gemaakt worden, en ik ben echt geen "broeder" van zo'n marrokaan, en wij lijden natuurlijk het meeste pfff lache man dit Citaat:
|
het is wel zo wat je zelf al zei in het begin
ze hebben het liefst zoveel mogelijke blanke meisjes geneukt om daarna met een (islamitische ) maagd te trouwen en grote kans dat als je wat met hem krijgt(Raad ik je af ![]() dat je niet eens binnen in huis mag komen omdat zijn familie het niet goed vind It's up to you ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat je vriendinnen zeggen is niet helemaal waar. Als ze het omkeren en zeggen de meeste players en loverboys zijn jongens van marrokaanse afkomst, dan hebben ze een puntje. Maar niet alle marrokanen zijn players of loverboys. Tuurlijk zitten er genoeg tussen. Maar zijn er ook niet genoeg Nederlandse jongens te vinden die precies zo zijn? De enige die die vraag kan beantwoorden dat is die jongen zelf. Of hij daar eerlijk in is is een vraag 2, dus mijn advies: wees op je hoede, maar als je verliefdheid wederzijds is, leer hem eerst goed kennen en kijk daarna weer eens verder.
|
ik wil niet bevooroordeeld doen..maar ik zou maar heel goed oppassen met die jongen. Veel Marokkanen (niet ALLE, anders krijg ik het halve forum op mn dak) denken toch: leuk, zon ontmaagd ding, maar ik wil niet met zon hoer trouwen.
Bovendien is het moeilijk voor jou van hem af te komen als je daarmee zijn eer schendt. Het is pas uit als hij zegt dat het uit is. Zon muisje kan dan nog wel een heel lang rotstaartje krijgen...
||
Citaat:
![]() Ontopic: Wat een bullshit. Players vind je overal, maakt niet uit wat de huidskleur is. Je kunt nooit iedereen over een kam scheren door te zeggen dat ALLE Marokkanen players zijn. Hoewel sommige Nederlanders er niet meer in geloven: er zijn zat Marokkanen die een geintegreerd en 'normaal' Nederlands leven, leven ![]()
|
Veel mensen hebben hier hun vooroordelen, alsof elke Nederlander zo'n schatje is!
En echt niet elke Marokkaan is loverboy-tuig-player-wat-dan-ook! Wat zeggen anderen over hem, zijn vrienden en kennissen...? Wat weet je van zijn verleden, wat voor 'n jongen is het. Dit zijn gewoon standaard vragen die je je moet afvragen bij ELKE jongen, dus ook bij hem....
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
En alle hollandse meiden zijn hoertjes?
Ik vind generalisatie sowiezo fout. Het kan bijna nooit kloppen.Ik zelf ben alweer vrijgezel.En mij maakt het geen reet uit waar ze vandaan komt.Zolang ze maar knap,lief,betrouwbaar,en zorgzaam is....! stop de mensen niet in hokken! Tip: Als ik die tenminste mag geven.Anders beschouw je hem maar als niet gelezen. Vertrouw geen mensen die hun meningen geven,of ervaringen te vaak.Volg je gevoel en je hart.En laat ze samen komen. PeaCe
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Je signature in combinatie met deze post is uitermate vooroordeelbevestigend ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe zit het met Marokanen;al mijn vriendinnen zeggen dat ze allemaal players zijn... *Finding*Niki* | 4 | 09-10-2002 19:05 |