Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2002, 13:39
Rioto
Pas hoorde ik iemand hierover en heb dus een paar episodes gedownload alleen in deel 1 zit een Hoop actie ..

Weet iemand in welke episode nog meer een Hoop actie in zit ?
Heb namelijk geen zin om alle delen te downloaden aangezien ik een Download limid heb

Thx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2002, 15:08
D@mien
D@mien is offline
Wil je et verhaal een btje kunnen volgen moet je ze echt allemaal downen...et draait nl niet om de actie...
Oud 15-12-2002, 15:23
Rioto
Citaat:
D@mien schreef:
Wil je et verhaal een btje kunnen volgen moet je ze echt allemaal downen...et draait nl niet om de actie...
Het verhaal is me al duidelijk vanaf deel 1 maar Ik wil Meeer actie ! manga zonder actie is Klote
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 16:56
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Het verhaal is me al duidelijk vanaf deel 1
Denk het niet hoor tenzij je de manga gelezen hebt misschien?
Oud 15-12-2002, 17:20
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Het verhaal is me al duidelijk vanaf deel 1 maar Ik wil Meeer actie ! manga zonder actie is Klote
Ass; voor jouw soort mensen hebben ze dus 'plotwendingen' geschreven. Download ze nou maar allemaal. Ep.1 was nog de slechtste ook.
Oud 15-12-2002, 17:48
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Het verhaal is me al duidelijk vanaf deel 1
dat kan dus niet geloof me, download ze gewoon allemaal. Trigun is gewoon geniaal en alle eps zijn het kijken waard, vooral in het 2e deel! trouwens.. in bijna allemaal zit wel een beetje actie, behalve misschien 25, 17 en 13. maar doe jezelf een groot plezier en kijk ze allemaal. trouwens, wat nou 'manga zonder actie is stom?'
Oud 15-12-2002, 17:53
Rioto
Citaat:
Bluesummers schreef:
dat kan dus niet geloof me, download ze gewoon allemaal. Trigun is gewoon geniaal en alle eps zijn het kijken waard, vooral in het 2e deel! trouwens.. in bijna allemaal zit wel een beetje actie, behalve misschien 25, 17 en 13. maar doe jezelf een groot plezier en kijk ze allemaal. trouwens, wat nou 'manga zonder actie is stom?'
Kan daar niet tegen man ...geef mij maar goede en lange gevechten ... pas Ninja scroll gekocht ..had gehoord dat die echt vet was ..nou veels te weing actie man .maar goed ik zal alle delen wel downloaden
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 18:01
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Anders zoek je het eens in het real life genre, met de Beetle Borgs of de PowerRangers Zwaar vet kikke actie zit daar in joh!
Oud 15-12-2002, 18:07
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Vash! schreef:
Anders zoek je het eens in het real life genre, met de Beetle Borgs of de PowerRangers
idd, het spijt me voor jou, meneer topicstarter, maar trigun is toch wel wat meer dan hersenloos vechten
Oud 15-12-2002, 18:45
Rioto
Ja merk het pokke serie ..ik ga Fist of the Northstar maar weer eens kijken
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 19:44
Verwijderd
Vond de eerste ep nogal banaal, heb alleen de eerste 2 gezien. Rest is beter? *gaat maar 's kijken op kazaa.....*
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 21:14
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
Vond de eerste ep nogal banaal, heb alleen de eerste 2 gezien. Rest is beter? *gaat maar 's kijken op kazaa.....*
Het wordt leuker als de Gung Ho's in 't spel komen.
Ep. 10/11 zoiets? Iemand om te verifieren?
Oud 15-12-2002, 21:43
Verwijderd
Barbaar!! Trigun is geweldig, en alleen botte gevechten zijn dat niet. Ga dan Dragonball Z kijken, daar zit met al het geknip van Fun en de rest toch alleen nog maar actie in.

Rond tien/elf komen idd de Gung Ho Guns erin.... maar tegen ep. 15 ofzo wordt de art wel wat minder goed. Gelukkig maakt het verhaal veel goed...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 11:59
Nate
Nate is offline
Hé Maypole maybe moet je maar ff de Street Fighter anime downloaden... SF Alpha ofzo, zoiets heb ik ooit gezien. Nou ja ik vind daar dus geen reet aan maar misschien is 't wat jij zoekt
Oud 17-12-2002, 12:11
Rioto
Citaat:
Nate schreef:
Hé Maypole maybe moet je maar ff de Street Fighter anime downloaden... SF Alpha ofzo, zoiets heb ik ooit gezien. Nou ja ik vind daar dus geen reet aan maar misschien is 't wat jij zoekt
Ja die heb ik al gezien vett shit waren die films

Thx anyway
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 14:15
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Maypole schreef:
snel door de wc spoelen dan maar
Oud 17-12-2002, 15:46
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Barbaar!! Trigun is geweldig, en alleen botte gevechten zijn dat niet. Ga dan Dragonball Z kijken, daar zit met al het geknip van Fun en de rest toch alleen nog maar actie in.

Rond tien/elf komen idd de Gung Ho Guns erin.... maar tegen ep. 15 ofzo wordt de art wel wat minder goed. Gelukkig maakt het verhaal veel goed...
in 12 komen Legato en Monev, dus das de eerste gun-ho guns iets

*spoiiiler*

behalve als je Wolfwood natuurlijk meerekent, dan is het vanaf 9.

*/spoiiiler*

owja, en Trigun een 'pokkeserie' noemen is heiligschennis! Trigun is geniaal!
Oud 17-12-2002, 16:59
Verwijderd
Pff, ren ik hoopvol naar dit topic, biddend om dat het op tv komt, krijg ik dit

Het is gemeen, ik wil ook dingen kunnen downloaden. *jankt* hier worden grote downloads geweigerd.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 17:19
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Pff, ren ik hoopvol naar dit topic, biddend om dat het op tv komt, krijg ik dit

Het is gemeen, ik wil ook dingen kunnen downloaden. *jankt* hier worden grote downloads geweigerd.
door wie? ISP? Wie kan er zó harteloos zijn om je zoiets te flikken?
Oud 17-12-2002, 20:56
Verwijderd
zei iemand Monev?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:26
Bluesummers
Bluesummers is offline
gaaf! en ik zei Monev ja.. hijs wel koel, maar niet de koelste Gun.. *weet eigenlijk niet wie dan wel de koelste is* als je Legato niet meerekent natuurlijk, je hebt van die lui die hem meerekenen hmm, Midvalley is natuurlijk gaaf, en Dominique! maar Cain is ook gaaf, jammer dattie al zo snel doodgaat
Oud 18-12-2002, 16:50
NecroDopey
NecroDopey is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Kan daar niet tegen man ...geef mij maar goede en lange gevechten ... pas Ninja scroll gekocht ..had gehoord dat die echt vet was ..nou veels te weing actie man .maar goed ik zal alle delen wel downloaden
Zoveel anime met meer actie is er niet.. Bij series moet je dat zowiezo niet zoeken. Kenshin OVA's zijn misschien iets, maar daar draait het ook om verdieping en uitwerking van karaters...
Oud 19-12-2002, 19:58
Nate
Nate is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
gaaf! en ik zei Monev ja.. hijs wel koel, maar niet de koelste Gun.. *weet eigenlijk niet wie dan wel de koelste is*
Caine the Longshot

Oud 21-12-2002, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
Vond jij dat te weinig actie ?? ik vond het perfect, brute gevechten maar geen overkill.

Okey ik beken ik ben een van die types die van vette actie houd, maar nog meer houd ik van die humor(Samurai Pizza Cats Anyone?). Voor mij gaat het er ook om hoe het getekend is. Bij street fighter alpha zero vond ik de tekenstijl gewoon zwaar klote(is die niet dezelfde als bij 1 van de cartoons op fox?), maar ik had gehhord dat de 1e SF wel mooi was. Verder ben ik ook niet zo´n typ die van veel gepraat houd. Ghost... vond ik er vertiefd mooi uit zien, maar het was me te diep gepraat. The Guyver vond ik af en toe ook wel te veel gelul.
Akira vond ik vreemd genoeg niet te diep, al was het eind mij te vaag(ik snapte hem wel, maar hij was erg diep).

Plz excuse me for my lack of knowledge, maar ik zit hier met een modem. 9 jan komt UPC me eindelijk aanhooken voor kabel(hoop ik) en dat terwijl ik vorige week zaterdag had aangevraagd. Kreeg maandag al een belletje . Dan worden het mooie tijden met het manga downloaden.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 00:26
Nate
Nate is offline
Street Fighter vond ik ook waardeloos getekend, Ninja Scroll ook niet denderend. Ghost was al beter, maar nog steeds niet zo goed als bv. Trigun, Outlaw Star, of Cowboy Bebop. Het beste geanimeerd vind ik toch wel de 5 Oh My Goddess! OAV's, op de voet gevolgd door Ranma. OMG is gewoon heel mooi, en Ranma lekker spontaan, vrolijk.
Oud 22-12-2002, 12:34
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Nate schreef:
Het beste geanimeerd vind ik toch wel de 5 Oh My Goddess! OAV's, op de voet gevolgd door Ranma. OMG is gewoon heel mooi, en Ranma lekker spontaan, vrolijk.
OMG the Movie is ook mooi En Bobop vind ik ook een van de mooiste
Oud 22-12-2002, 14:34
Vash!
Vash! is offline
Ik zag vandaag DVD's liggen bij de Discovery, deel 1 en deel 2, en dat is dus 1-4 en 5-8.

Zag er wel mooi uit
Oud 22-12-2002, 16:20
Qimm
Qimm is offline
In een woord... geweldig! *kijkt boos naar Bluesummers* She made me... ik ben wel blij eigenlijk Wolfwoooood

Nee het verhaal is erg leuk, je moet wel alles zien van het begin af aan, anders vat je er echt niets van!
Helaas oh helaas zijn er maar 26 afleveringen *huilt*
Oud 23-12-2002, 00:59
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Qimm schreef:

Helaas oh helaas zijn er maar 26 afleveringen *huilt*
ik heb ooit eens van iemand gehoord dat er van de manga nog een serie is, dus na het moment waar de anime ophoud
Oud 23-12-2002, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:
ik heb ooit eens van iemand gehoord dat er van de manga nog een serie is, dus na het moment waar de anime ophoud
Het schijnt dat de manga sowieso een ander verhaal heeft als de anime... maar de manga is geloof ik alleen in het Japans uitgebracht dus daar hebben wij niets aan
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:

Thx anyway
Streetfighter the Animated movie was de slechtste tekenfilm die ik ooit heb gezien.

Back to topic: Als suggestie heb ik Blood - The Last Vampire; Korte, op zichzelf staande film van pakweg 50 minuten. Bevat goede actie, maar ook daar draait het meer om het verhaal, de personages etc.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Het schijnt dat de manga sowieso een ander verhaal heeft als de anime... maar de manga is geloof ik alleen in het Japans uitgebracht dus daar hebben wij niets aan
Amerikaanse rechten voor de manga zijn dacht ik vrij recent nog gekocht. Mja, amerikaanse import is ook weer zo teringduur, maar denk niet dat d'r veel anders op zit als je 't wilt lezen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 14:39
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Je kan toch altijd nog alleen naar de plaatjes kijken
Oud 23-12-2002, 17:02
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Vash! schreef:
Je kan toch altijd nog alleen naar de plaatjes kijken
Ook leuk en het geluid is ook humor...Ik moet echt een keer Japans leren!
Oud 23-12-2002, 18:07
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Qimm schreef:
Ook leuk en het geluid is ook humor...Ik moet echt een keer Japans leren!
boeken met geluid
Oud 23-12-2002, 22:11
Qimm
Qimm is offline
euh... verkeerd begrepen
Oud 27-12-2002, 01:38
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Heeft iemand sowieso eigenlijk de manga gelezen en is die dan ook echt anders dan de serie? (zover je de plaatjes kon begrijpen dan )
Oud 27-12-2002, 09:36
Nate
Nate is offline
De manga is zoveel cooler dan de anime eigenlijk.... Spoilers, maar hier wat verschillen:

1) Caine the Longshot en Chapel the Evergreen zitten niet in de manga. Wolfwood is daar zelf de Chapel. Wel zit er een andere Gun-Ho Gun in de manga die niet terugkomt in de anime; Elendira the Crimsonnail, een travestiet en de sterkste van alle Gun-Ho Guns.
2) Grey the Ninelives is eigenlijk een robot die van binnenuit door 9 dwergen wordt bestuurd... Vond ik veel grappiger eigenlijk
3) Zoals bij bijna alle andere Gun-Ho Guns, wordt ook saaie Hopperd the Gauntlet veel meer uitgewerkt in de manga. Hij wil Vash doden om zijn geliefde die om was gekomen in July wreken enzo. Tragish
4) Leonof the Puppetmaster bv. was een crew member bij Vash en Rem op het ruimteschip... Hij pleegt in de manga ook zelfmoord als hij het lijk van zijn vrouw verliest tijdens het gevecht met Vash.
5) Zazie the Beast is meer een lijk bewoond door insecten dan een mens...
6) Rai-Dei the Blade is wel iets minder stoer in de anime
7) Legato gaat niet dood in de anime. Wat er wel met hem gebeurt, komt niet eens door Vash.
8) Enzovoorts.
Oud 27-12-2002, 09:39
Nate
Nate is offline
Oh ja en die Midvalley gast is hartstikke corrupt in de manga. Best leuk, maar je moet 't allemaal zelf maar gaan lezen. Ik heb 'm in het japans gelezen, maar ik heb d'r wel veel moeite voor moeten doen want mijn japans was destijds nog niet zo best
Oud 27-12-2002, 12:01
Verwijderd
Jah wrijf het er maar weer in Nate

Wat gebeurt er dan wel met Legato?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 19:35
Nate
Nate is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Jah wrijf het er maar weer in Nate

Wat gebeurt er dan wel met Legato?
Na August word Knives een beetje boos op Legato en eh... doet enge dingen met 'm, waardoor hij weliswaar niet dood is maar voor de rest van z'n leven totaal verlamd.

En verder, aan alle Legato-aanbidsters; in de manga eet hij ontzettend veel en ranzig, is hij niet de sterkste gun-ho gun, ziet hij er ernstig debiel uit in z'n verlamde status, en hij wordt rondgedragen.

Wel leuk; in de manga probeert Midvalley te muiten en Legato te doden, maar zelfs in verlamde status kan hij 'm nog aan (met z'n geest en al die crap)
Oud 30-12-2002, 19:37
Nate
Nate is offline
Verlamde Legato in z'n koffer;

Oud 30-12-2002, 23:08
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nate schreef:
Na August word Knives een beetje boos op Legato en eh... doet enge dingen met 'm, waardoor hij weliswaar niet dood is maar voor de rest van z'n leven totaal verlamd.

enge dingen ? (sorry zieke geest >_>)
ik wil ook de mangaaaaa
Oud 08-01-2003, 01:02
Vash!
Vash! is offline
en zo kom je er dus achter dat er toch een engelse versie van Trigun moet bestaat...
Oud 08-01-2003, 11:21
NecroDopey
NecroDopey is offline
Citaat:
Nate schreef:
Street Fighter vond ik ook waardeloos getekend, Ninja Scroll ook niet denderend. Ghost was al beter, maar nog steeds niet zo goed als bv. Trigun, Outlaw Star, of Cowboy Bebop. Het beste geanimeerd vind ik toch wel de 5 Oh My Goddess! OAV's, op de voet gevolgd door Ranma. OMG is gewoon heel mooi, en Ranma lekker spontaan, vrolijk.
Hmm zo mooi zijn al die animes die je opnoemt niet, ogen zelfs wat gedateerd (Kheb alleen Ranma 1/2 verder nooit gezien..) Huidige animes als Onegai teacher, Hack Sign of misschien zelfs Hellsing zijn een stuk mooier geanimeerd, al kan het natuurlijk qua verhaal bij lange na niet tippen aan voorafgenoemde series/OVA's.
Oud 08-01-2003, 14:46
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Nate schreef:

En verder, aan alle Legato-aanbidsters; in de manga eet hij ontzettend veel en ranzig, is hij niet de sterkste gun-ho gun, ziet hij er ernstig debiel uit in z'n verlamde status, en hij wordt rondgedragen.

Wel leuk; in de manga probeert Midvalley te muiten en Legato te doden, maar zelfs in verlamde status kan hij 'm nog aan (met z'n geest en al die crap)
*wist dat* ^___^ k heb de manga niet gelezen, helaas, maar er wel veel over gelezen.. en zelfs in de manga vind ik Legato nog cool.. btw, dat donkere haar van de plants vind ik ook wel leuk in de manga, dat Knives en Vash steeds donkerder haar krijgen en als het zwart is gaan ze dood.. vind ik wel leuk verzonnen. oja, aangezien jij zoveel van de manga weet... wat is er eigenlijk met Legato gebeurt aan het eind? kom je dat niet te weten, gaat ie als nog dood etc.. en Elendira(ik dag dat dat Eleaindra was..).. ^_^ *heeft een keer een fic gelezen waarin die echt ubercool was* heb je een plaatje van hem?
Oud 09-01-2003, 13:52
Verwijderd
Ik heb nu eindelijk kabel, dus kan iemand weet iemand mij een goede download site voor trigun te vertellen of zijn ze alleen te vinden op kazaa?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 14:55
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Ik heb nu eindelijk kabel, dus kan iemand weet iemand mij een goede download site voor trigun te vertellen of zijn ze alleen te vinden op kazaa?
ik heb ze allemaal van kazaa... alleen zijn er een paar afleveringen (21 en 22 ofzo) zonder geluid. Das best wel kut
Oud 09-01-2003, 16:10
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Qimm schreef:
ik heb ze allemaal van kazaa... alleen zijn er een paar afleveringen (21 en 22 ofzo) zonder geluid. Das best wel kut
huh weet je zeker dat je wel de goede codec hebt? Ik heb ook alles van kazaa geloof ik maar je kan natuurlijk ook Direct Connect proberen, gaat misschien iets sneller En als jij een FTP site weet die lang genoeg open blijft? mail mij dan ook ff (als er nog iets anders staat dan trigun natuurlijk )
Oud 10-01-2003, 10:37
Nate
Nate is offline
Citaat:
NecroDopey schreef:
Hmm zo mooi zijn al die animes die je opnoemt niet, ogen zelfs wat gedateerd (Kheb alleen Ranma 1/2 verder nooit gezien..) Huidige animes als Onegai teacher, Hack Sign of misschien zelfs Hellsing zijn een stuk mooier geanimeerd, al kan het natuurlijk qua verhaal bij lange na niet tippen aan voorafgenoemde series/OVA's.
Ik denk dat dat niet zo zeer een kwestie is van 'zijn' alswel van 'vinden'. Ik hou niet zo van Onegai's Teacher, alhoewel ik hack Sign nog niet gezien heb.

Ik ben meer van het 'classic' straatje

Bluesummers; ik zit wel stoer te praten maar heb de manga ook nog niet helemaal uit hoor Althans, ik heb niet alles. Het gros wel, beslaat ong. t/m ep. 20, maar daarna mis ik er heel veel.
Misschien dat ik ze over een maandje heb... 22 Februari --> Animecom 2003
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten