Oud 02-07-2012, 13:03
Verwijderd
Eigenlijk had ik niet anders van je verwacht, Sappie. Desalniettemin; hats off!
Advertentie
Oud 02-07-2012, 13:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Man de ART-wedstrijd is zowaar echt spannend dit keer!
Oud 02-07-2012, 13:39
Carn
Carn is offline

Spoiler

Venus
Oud 02-07-2012, 13:44
Carn
Carn is offline
Oud 02-07-2012, 13:53
Vowel
Vowel is offline
Gefeliciteerd Uice.
Oud 02-07-2012, 13:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik verbrand praktisch nooit. Maar volgens onbevestigde bronnen komen muggen dan wel sterker op je af, dat is weer jammer.
Bron?
Oud 02-07-2012, 14:30
Verwijderd
goeiemiddag
Oud 02-07-2012, 14:38
Verwijderd
Holy fuck
Oud 02-07-2012, 14:39
Verwijderd
Ik heb m'n kamer maar weer een gerestyled. Alles staat anders behalve 1 boekenkast. En ik heb 5 of 6 vuilniszakken meuk weggedaan (inclusief kleding)
Oud 02-07-2012, 14:40
Verwijderd
ik restyl het ook vaak. en de benedenverdieping wordt ook vaak heringericht.
Oud 02-07-2012, 14:44
Verwijderd
\m/ ROOOOOOOOOOOOOOTS, BLOODY ROOOOTS!
Oud 02-07-2012, 15:17
Martiño
Martiño is offline
Wat is trouwens omhoog met al die omgekeerde emoticons? waarom doet iedereen (: ? Ik zag vandaag ook al D:, irritant.
Oud 02-07-2012, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Wat is trouwens omhoog met al die omgekeerde emoticons? waarom doet iedereen (: ? Ik zag vandaag ook al D:, irritant.
Niet half zo storend als punten na 'n smiley
Oud 02-07-2012, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Zelf doe ik het niet, maar ik zie wel vaker (:, dat gaat dan nog wel, maar D: vind ik toch wel vreemd en lelijk. Iemand die (: gebruikte vertelde me dat ze dat deed omdat die dan niet in een smiley verandert, want dat vond ze niks.
Oud 02-07-2012, 16:32
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
.
Oud 02-07-2012, 17:07
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Zelf doe ik het niet, maar ik zie wel vaker (:, dat gaat dan nog wel, maar D: vind ik toch wel vreemd en lelijk. Iemand die (: gebruikte vertelde me dat ze dat deed omdat die dan niet in een smiley verandert, want dat vond ze niks.
D: wordt vooral vaak gebruikt in mmorpg's en dergelijken, net als ^^ en ^^; en =[ en o.O en o.o. Het is heel irritant.

Maar ik kan wel begrijpen waarom iemand niet wil dat smileys weergegeven worden. Ik wist eerder niet eens dat het kon, maar blijkbaar kun je dat dus uitzetten op MSN (dank je, Q ).

Oud 02-07-2012, 17:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Man de ART-wedstrijd is zowaar echt spannend dit keer!
Zeker, goeie inzendingen
Oud 02-07-2012, 17:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik denk dat ze meer bedoeling dat de toevoegingen die ik had aan de theorie ook daadwerkelijk waardevol waren.
Oja, nou dat is goed gedaan dan

Citaat:
.
Oud 02-07-2012, 17:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Pfoei, presentatie gehad Docent vond dat ik goed mijn eigen mening in m'n werkstuk had zitten (en kanttekeningen zette bij de meningen van auteurs), goed relevant en recent onderwerp en duidelijke structuur in m'n verhaal. Minder goed was dat ik niet heb getoetst hoe de gebruikte auteur (degene wiens theorie ik testte) door andere auteurs uit het veld werd beoordeeld. Terecht. Morgen cijfer, spannennnnd.
Oud 02-07-2012, 17:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Minder goed was dat ik niet heb getoetst hoe de gebruikte auteur (degene wiens theorie ik testte) door andere auteurs uit het veld werd beoordeeld.
Och, zolang het geen Diederik Stapel is (of die andere knakker) dan zal het wel snor zitten
Oud 02-07-2012, 17:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Och, zolang het geen Diederik Stapel is (of die andere knakker) dan zal het wel snor zitten
Het ging ook goed hoor, maar had het eigenlijk moeten doen.
Oud 02-07-2012, 17:53
Verwijderd
Maar de D: is niet hetzelfde als de :D. Het is namelijk deze:

Oud 02-07-2012, 18:01
Verwijderd
Voordeel #81 aan wonen in een stadsappartement: het is dan onmogelijk dat de gemeente opeens een speeltuin recht voor je ramen bouwt, waardoor je 's zomers niet in de woonkamer kunt zitten zonder letterlijk nog geen 15 meter verwijderd te zijn van gillende, schreeuwende, jankende hellekinderen. En hun ouders, die vinden dat schreeuwen gezond kindergedrag is en het daarom periodiek aanmoedigen. En al hun honden.
Oud 02-07-2012, 18:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik woon in een stadsappartement en op ongeveer 15 meter van mijn huis is een speeltuin.
Oud 02-07-2012, 19:13
Verwijderd
Ik wilde speciaal voor jou nog editten met 'nouja, niet onmogelijk, maar wel moeilijker, en daarom minder waarschijnlijk, en kinderen schreeuwen meestal niet omhoog, en nouja' maar het leek me wat afdoen aan 't punt.
Oud 02-07-2012, 19:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik keek net Lang leve de koningin. Vond het vroeger een heel leuke film en nog steeds waardeer ik 'm wel. Alleen dat klasgenootje van Sara (Mariëtta?) is een vervelend over-acterend kind. En die AH-reclame-man speelt een paard
Oud 02-07-2012, 21:53
Verwijderd
Huhu, ik liet mijn moeder dat Faith in humanity: Restored ding zien, en zij kreeg ook tranen in haar ogen :')
Oud 02-07-2012, 21:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ging net een mot vergassen met deo, maar hij leeft nog steeds en nu hangt er een typische Rexonageur in mijn kamer
Oud 02-07-2012, 21:56
Miekje*
Miekje* is offline
Kut, ik heb nog maar 11 euro over om de rest van de maand mee te overleven . En ik altijd maar opscheppen dat ik het zo regel dat ik geen geld tekort kom.
Oud 02-07-2012, 22:02
Verwijderd
De rest van de maand? Als in tot 31 juli?
Oud 02-07-2012, 22:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb ook nog maar iets van 40 euro tot 20 juli.

Dat lijkt niet lang, maar ik rook het zo weg allemaal
Oud 02-07-2012, 22:06
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
D: wordt vooral vaak gebruikt in mmorpg's en dergelijken, net als ^^ en ^^; en =[ en o.O en o.o. Het is heel irritant.

Maar ik kan wel begrijpen waarom iemand niet wil dat smileys weergegeven worden. Ik wist eerder niet eens dat het kon, maar blijkbaar kun je dat dus uitzetten op MSN (dank je, Q ).

Zeg! Er is niet mis met ^^!! -_-'
Oud 02-07-2012, 22:07
Verwijderd
Citaat:

Een goed moment om te stoppen met roken!
Oud 02-07-2012, 22:08
Zeppelin
Zeppelin is offline
Compromise! IS NOT POSSIBLE! (8)
Oud 02-07-2012, 22:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Een goed moment om te stoppen met roken!
Het is nooit een goed moment om te stoppen met roken.

Nou goed, voorlopig niet vast ooit wel.
Oud 02-07-2012, 22:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het is vandaag zeker geen goed moment om te stoppen met roken. *paf*

@Apate: Waarom huilen mensen om dat filmpje? Ben ik soms defect ofzo, dat ik niks bij dat filmpje voel? Het is toch gewoon common fucking decency dat je je medemens helpt.
Ik vind het net zo stom als mensen die klappen als een vliegtuig is geland. Dat HOORT te gebeuren, dat is niet iets speciaals ofzo.

PS: Let niet op mij, ik ben in een chagrijninge @!%&$#-bui vandaag.
Oud 02-07-2012, 22:57
Martiño
Martiño is offline
Wat is er trimmie?

Ik was zaterdag trouwens nog in roffa! Werkte jij nu ook daar bij de bux? Ik twijfelde of ik nog even zou langslopen.
Oud 02-07-2012, 23:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat is er trimmie?

Ik was zaterdag trouwens nog in roffa! Werkte jij nu ook daar bij de bux? Ik twijfelde of ik nog even zou langslopen.
Same old, same old. Weer gezeik @ werk met vrije dagen enzo. Ik voelde me wel ok, kwam binnen, zag het nieuwe rooster en was meteen de rest van de avond in een kutbui. Maar goed, mijn 'emotionele gesteldheid' is sowieso niet echt je-van-het de laatste tijd.
En nee, ik werk voorlopig nog niet in Roffa. De winkel daar gaat pas in oktober open en bij de broodtoko hebben ze atm teveel mensen. Maar ik kan niet wachten!
Oud 03-07-2012, 00:47
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind het net zo stom als mensen die klappen als een vliegtuig is geland. Dat HOORT te gebeuren, dat is niet iets speciaals ofzo.
Ja, maar als ik naar een concert ga klap ik ook, ook al weet ik dat het zo HOORT dat muzikanten daar muziek maken. Of als ik iemand met zo'n plastic zakje de poep van zijn hond zie opruimen.
Oud 03-07-2012, 01:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Kut, ik heb nog maar 11 euro over om de rest van de maand mee te overleven . En ik altijd maar opscheppen dat ik het zo regel dat ik geen geld tekort kom.
Citaat:

echt?
Ik raak echt compleet in paniek als ik minder dan 200 euro op mijn rekening heb en niet binnen een week nieuw geld krijg.
Oud 03-07-2012, 01:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo, bedtijd.
Oud 03-07-2012, 01:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Inderdaad. Welterusten!
Oud 03-07-2012, 01:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
echt?
Ik raak echt compleet in paniek als ik minder dan 200 euro op mijn rekening heb en niet binnen een week nieuw geld krijg.
Ik ben 5 maanden werkeloos geweest he en niet voor de eerste keer. Dan word je vanzelf crisis-proof. En ik krijg de 20e pas betaald, dus ik heb weinig keus en paniek zorgt er echt niet voor dat het morgen de 20e is
Oud 03-07-2012, 01:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben 5 maanden werkeloos geweest he en niet voor de eerste keer. Dan word je vanzelf crisis-proof. En ik krijg de 20e pas betaald, dus ik heb weinig keus en paniek zorgt er echt niet voor dat het morgen de 20e is
pfoe. Ik geef gewoon dus helemaal niets uit als ik zo'n paniek heb.
Oud 03-07-2012, 01:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, maar als ik naar een concert ga klap ik ook, ook al weet ik dat het zo HOORT dat muzikanten daar muziek maken. Of als ik iemand met zo'n plastic zakje de poep van zijn hond zie opruimen.
Je klapt als iemand hondenpoep opruimt?
Oud 03-07-2012, 01:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
pfoe. Ik geef gewoon dus helemaal niets uit als ik zo'n paniek heb.
Ik rook, weet je nog maar ik rook nu shag en alleen op het werk sigaretten, omdat shag op het werk enorm onhandig is. Verder heb ik weinig uitgaven, behalve verzekeringen. Daar kan ik trouwens wel nerveus van worden, binnenkomende rekeningen met bedragen die ik niet heb. Maar dat loopt altijd wel los, nog even volhouden
Oud 03-07-2012, 01:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En hierna ga ik zelf sigaretten maken, want wtf rook ik voor 7 euro per dag aan sigaretten als ik ze voor 15 euro per week zelf kan maken.
Oud 03-07-2012, 01:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja dat snap ik wel. Heb je zo'n machientje? Die hadden mijn grootouders altijd.
Oud 03-07-2012, 02:02
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je gewoon :) doen.
Oud 03-07-2012, 04:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nja, als je geen huur hoeft te betalen, is de paniek minder groot als je rekening leeg is, toch?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten