Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2012, 16:02
Qimm
Qimm is offline
schouders ophalen, ik heb niet eens een strijkijzer
Oud 05-08-2012, 16:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik overweeg volgende week naar Ameland te gaan, lijkt me wel wat.
Oud 05-08-2012, 16:05
Verwijderd
Citaat:
schouders ophalen, ik heb niet eens een strijkijzer
Deze discussie is laatst nog gevoerd maar ik <3 strijken!
Oud 05-08-2012, 16:06
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
"Adopteren, een weg vol beren"
Oud 05-08-2012, 16:08
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Deze discussie is laatst nog gevoerd maar ik <3 strijken!
dan is het tijd voor een nieuw strijkijzer, en als je hem direct nodig hebt, lenen.
Oud 05-08-2012, 16:09
Verwijderd
Citaat:

foto en alles
Ik hebnog serieus foto's gemaakt ook. Maar om nou allemaal foto's van mezelf in badpak op het forum te zetten (voor ik 55 kilo weeg dan dddd) lijkt me niet zo'n briljant plan.

Je mag me wel pm'en.
Oud 05-08-2012, 16:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
*grinnik* Wat een snoezige post.
Wat, waarom?

Mijn schoonvader gaat vanavond pannekoeken bakken . Omnomnom, die zijn zo lekker.
Oud 05-08-2012, 16:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kat, PM!
Oud 05-08-2012, 16:15
Pierrot
Pierrot is offline
Schilderen, vloertje leggen. Klussen, .
Oud 05-08-2012, 16:16
Miekje*
Miekje* is offline
Klussen is leuk . Mits het voor jezelf is. Klussen voor een ander vind ik nooit zo leuk . Of het moet voor mijn werk zijn.
Oud 05-08-2012, 16:17
Pierrot
Pierrot is offline
Het is niet voor mezelf. Ik krijg betaald in koffie en speculaasjes. Voor een ander vind ik het sowieso leuker en lukt het ook beter. Voor mijzelf is het altijd wel zo van 'Ah, dat ligt wel goed'. Bij een ander doe je nog echt je best.
Oud 05-08-2012, 16:32
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben een perfectionist, dus voor mezelf doe ik dan meestal al extra mijn best /egoïst.
Oud 05-08-2012, 16:34
Pierrot
Pierrot is offline
Ik heb twee jaar op een matras op een betonnen vloer gelegen. Ik vind het snel best.
Oud 05-08-2012, 16:48
Verwijderd
Citaat:
.
<3 Goed je weer 'ns te zien, beste heer Jaeger.
Oud 05-08-2012, 17:11
Verwijderd
Hoi! Ik kwam terug van vakantie, stapte het vliegtuig uit en voelde de regen. Hoe typisch. Gelukkig waren het maar een paar spatjes. Hoe is het hier nog?
Oud 05-08-2012, 17:12
Miekje*
Miekje* is offline
Rustig, op het moment Hoe was je vakantie? Waar ben je naartoe geweest?
Oud 05-08-2012, 17:16
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
<3 Goed je weer 'ns te zien, beste heer Jaeger.
Goed om weer eens hier rond te hangen.
Oud 05-08-2012, 18:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik hebnog serieus foto's gemaakt ook. Maar om nou allemaal foto's van mezelf in badpak op het forum te zetten (voor ik 55 kilo weeg dan dddd) lijkt me niet zo'n briljant plan.

Je mag me wel pm'en.
hoei
Oud 05-08-2012, 18:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dat Viva-topic met gierige acties is zo geweldig

"Ik heb vroeger ooit eens bij een vriendinnetje patat gegeten. Had me er al heel erg op verheugd aangezien wij het thuis zelden aten.
Altijd beelden in mijn hoofd gehad van zo'n grote zak friet van de frituur waar dan een royaal portie op je bord gestort kreeg of een vol net uit de friteuse.
Helaas niet het geval. De moeder haalde een zak diepvriespatat uit de overvolle vriezer waar nog meer zakken in lagen en de patatjes werden zorgvuldig geteld. We waren met 5 in totaal en ieder kreeg afgepast 6 patatjes met 1 klein schepje appelmoes. En ze waren zeker niet arm."

Oud 05-08-2012, 18:46
Verwijderd
Ik vind het best wel grappig hoe verontwaardigd sommige mensen reageren als blijkt dat ze moeten meebetalen aan een barbeque ofzo
Oud 05-08-2012, 18:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind het best wel grappig hoe verontwaardigd sommige mensen reageren als blijkt dat ze moeten meebetalen aan een barbeque ofzo
Aan de andere kant: bij mijn ouders in de straat wordt elk jaar een barbecue georganiseerd waarbij iedereen een vast bedrag betaald. Mijn ouders organiseerden het dit jaar mede en hebben heringevoerd dat iedereen iets te eten meeneemt (om te voorkomen dat er echt alleen vlees is). Iedereen heeft dus iets gemaakt, brood en salades enzo. Krijgt m'n vader een paar weken later een heel serieuze mail van iemand dat haar bowl 17,50 had gekost en wanneer ze dat bedrag op haar rekening kon verwachten. Ja euh
Oud 05-08-2012, 18:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Aan de andere kant: bij mijn ouders in de straat wordt elk jaar een barbecue georganiseerd waarbij iedereen een vast bedrag betaald. Mijn ouders organiseerden het dit jaar mede en hebben heringevoerd dat iedereen iets te eten meeneemt (om te voorkomen dat er echt alleen vlees is). Iedereen heeft dus iets gemaakt, brood en salades enzo. Krijgt m'n vader een paar weken later een heel serieuze mail van iemand dat haar bowl 17,50 had gekost en wanneer ze dat bedrag op haar rekening kon verwachten. Ja euh
Wát
Oud 05-08-2012, 18:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als je wordt uitgenodigd en achteraf de rekening gepresenteerd krijgt, dan is verontwaardiging wel op zijn plaats.

Als het vantevoren wordt medegedeeld, prima.
Oud 05-08-2012, 18:56
Verwijderd
Whuuut

Ja. Maar ik vind het op zich wel logisch, als in, als ik ergens uitgenodigd word vraag ik gewoon standaard of ik iets moet meenemen aan eten of drinken of dat ik misschien wat kan bijdragen? Meer zo. Maar ik las ergens anders in het topic daar dat studenten dat sowieso heel erg hebben, en als je geen student meer bent je dat minder hebt ofzo

Ik vind het gewoon een beetje stom om er maar klakkeloos vanuit te gaan dat het voor je betaald wordt. Al helemaal bij uit eten gaan, dan ga ik er eigenlijk standaard vanuit dat de rekening gedeeld word. Tenzij ik met mijn beste vriendin ergens wat ga eten/drinken, want dan hebben we een soort regel dat bij wie we dan zijn (Leiden of Utrecht) dat diegene ook betaald. Komt altijd wel ongeveer op hetzelfde neer. Denk ik
Oud 05-08-2012, 18:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Haha Past prima in dat Viva-topic
Oud 05-08-2012, 19:37
Verwijderd
Link naar Viva-topic please
Oud 05-08-2012, 19:47
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Was een keer met zus en haar nieuwe vlam in een wegrestaurant. Nieuwe vlam wou graag aan tafeltje zitten waar nog niet was afgeruimd, want 'de frites en overgebleven resten sla zagen er nog goed uit'. Ben zeer blij dat nieuwe vlam het nooit verder heeft geschopt dan 'Snel Vergeten Vlam'
God
Oud 05-08-2012, 19:55
Verwijderd
Mijn vriendin was pas naar 'n Turkse bruiloft van 'n collega en daar waren 600 gasten en de hele avond ruim hapjes en drankjes. Alleen geen alcohol.... Maar verder was wel alles gratis ondanks enorm aantal gasten. Wel heel genant was dat ze van al die gasten opsomden hoeveel geld ze hadden gegeven met de naam erbij. Vind dat ook niet kunnen eerlijk gezegd.

DIt wil ik ooohoook doen.
Oud 05-08-2012, 19:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mijn vriendin was pas naar 'n Turkse bruiloft van 'n collega en daar waren 600 gasten en de hele avond ruim hapjes en drankjes. Alleen geen alcohol.... Maar verder was wel alles gratis ondanks enorm aantal gasten. Wel heel genant was dat ze van al die gasten opsomden hoeveel geld ze hadden gegeven met de naam erbij. Vind dat ook niet kunnen eerlijk gezegd.

DIt wil ik ooohoook doen.
Waarom?
Oud 05-08-2012, 19:57
Verwijderd
Dat lijkt me echt hilarisch. Complete paniek in de ogen van je gasten
Oud 05-08-2012, 19:57
Verwijderd
Niet echt op m'n bruiloft natuurlijk, maar het lijkt me een fantastisch experiment.
Oud 05-08-2012, 19:58
Verwijderd
Dat doen ze volgens mij op alle moslimbruiloften? Ik heb bij familie wel vaker zoiets gezien.
Oud 05-08-2012, 19:59
Verwijderd
Even een moslim regelen, brb.
Oud 05-08-2012, 20:04
Verwijderd
Trouw met Geel!
Oud 05-08-2012, 20:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Toen ik laatst bij een familielid op bezoek was en vroeg of ik even mijn telefoon mocht opladen, werd me een bijdrage in de electriciteitskosten gevraagd, twee euro leek haar wel redelijk. Ik ben niet snel stil, maar toen toch wel.
Wat
Oud 05-08-2012, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Toen ik laatst bij een familielid op bezoek was en vroeg of ik even mijn telefoon mocht opladen, werd me een bijdrage in de electriciteitskosten gevraagd, twee euro leek haar wel redelijk. Ik ben niet snel stil, maar toen toch wel.

Wat
Waaaattttttt
Oud 05-08-2012, 20:11
Verwijderd
De moeder van een vriend van me moet ook in dat topic. Die verstopte allemaal eten in haar slaapkamer zodat haar kinderen het niet opaten, want ze vond dat ze dat zelf moesten betalen. En dan dus niet luxe bonbons die je eventueel zou willen bewaren ofzo, maar gewoon alle chips, koekjes, lekkere kaas, etc. :')
Oud 05-08-2012, 20:12
Verwijderd
Citaat:

Wat
Omg
Oud 05-08-2012, 20:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik bewaar soms ook snoep/koek op mijn kamer, maar dat is meer omdat mijn vader het anders altijd opat. Nu is hij op dieet en negeert hij zelfs wat hij zelf meeneemt, maar het is er altijd ingebleven
Oud 05-08-2012, 20:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
De fruitvliegbakjes lijken goed te helpen
Oud 05-08-2012, 20:39
Verwijderd
Fruitvliegjes zijn verschrikkelijk irritant.
Oud 05-08-2012, 20:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Heel erg ja, maar nu gaan ze hopelijk allemaal dood
Oud 05-08-2012, 20:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
De fruitvliegbakjes lijken goed te helpen
Gaaf
Morgen ligt er waarschijnlijk een heel bodempje fruitvliegjes in, dat is heel bevredigend
Oud 05-08-2012, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Heel erg ja, maar nu gaan ze hopelijk allemaal dood
Moordenaarster.
Oud 05-08-2012, 21:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gaaf
Morgen ligt er waarschijnlijk een heel bodempje fruitvliegjes in, dat is heel bevredigend
Nu ook al

Citaat:
Moordenaarster.
Noes! Mijn moordenaarster-alter ego is ontdekt
Oud 05-08-2012, 21:11
Verwijderd
Turk February en Paranoide, jullie moeten even naamzoeken
of gewoon hierop klikken en je mengen in het gesprek: http://forum.scholieren.com/showthre...5#post32700665
Oud 05-08-2012, 21:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wie is Slome Kameel eigenlijk?
Oud 05-08-2012, 21:23
Verwijderd
Pfoej, waarom ben ik nog steeds niet beter, eigenlijk
Oud 05-08-2012, 21:23
Verwijderd
Absinthe
Advertentie
Topic gesloten