Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als het vantevoren wordt medegedeeld, prima.
|
Verwijderd
|
Whuuut
![]() ![]() Ja. Maar ik vind het op zich wel logisch, als in, als ik ergens uitgenodigd word vraag ik gewoon standaard of ik iets moet meenemen aan eten of drinken of dat ik misschien wat kan bijdragen? Meer zo. Maar ik las ergens anders in het topic daar dat studenten dat sowieso heel erg hebben, en als je geen student meer bent je dat minder hebt ofzo ![]() Ik vind het gewoon een beetje stom om er maar klakkeloos vanuit te gaan dat het voor je betaald wordt. Al helemaal bij uit eten gaan, dan ga ik er eigenlijk standaard vanuit dat de rekening gedeeld word. Tenzij ik met mijn beste vriendin ergens wat ga eten/drinken, want dan hebben we een soort regel dat bij wie we dan zijn (Leiden of Utrecht) dat diegene ook betaald. Komt altijd wel ongeveer op hetzelfde neer. Denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn vriendin was pas naar 'n Turkse bruiloft van 'n collega en daar waren 600 gasten en de hele avond ruim hapjes en drankjes. Alleen geen alcohol.... Maar verder was wel alles gratis ondanks enorm aantal gasten. Wel heel genant was dat ze van al die gasten opsomden hoeveel geld ze hadden gegeven met de naam erbij. Vind dat ook niet kunnen eerlijk gezegd.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
De moeder van een vriend van me moet ook in dat topic. Die verstopte allemaal eten in haar slaapkamer zodat haar kinderen het niet opaten, want ze vond dat ze dat zelf moesten betalen. En dan dus niet luxe bonbons die je eventueel zou willen bewaren ofzo, maar gewoon alle chips, koekjes, lekkere kaas, etc. :')
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Turk February en Paranoide, jullie moeten even naamzoeken
![]() of gewoon hierop klikken en je mengen in het gesprek: http://forum.scholieren.com/showthre...5#post32700665 |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|