Oud 07-08-2012, 12:55
Verwijderd
Ik was echt een drama met hoofdrekenen tijdens mijn basisschoolcarrière. Zelfs twee jaar achterstand opgelopen, maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Ik had ook een onvoldoende voor de allereerste rekentoets die moest laten zien hoever we waren aan het begin van de brugklas. En dat was mijn eerste onvoldoende en dat was een kleine ramp natuurlijk :') Maar ik heb uiteindelijk examen gedaan in wiskunde B1 en het afgesloten met een 8
Stuudje.

Ik ben bijna blijven zitten op wiskunde A1 havo-niveau. OP EEN TIENDE.

Ja, lees dat maar eens goed.

Gelukkig ben ik toen gematst door mijn wiskundeleraar (omdat ik mijn praktische opdracht verneukt had). Anders was het wel heel erg geweest.
Verwijderd
Hoewel ik natuurlijk een pretpakket had, C&M, in de derde ben ik bijna blijven zitten op scheikunde, natuurkunde, wiskunde en Duits. Maar toen heeft mijn natuurkundedocent met enorm gematst en toen ging ik toch over
Oud 07-08-2012, 12:56
Verwijderd
haha sann
Oud 07-08-2012, 12:56
Verwijderd
Citaat:
haha sann
Ja
Oud 07-08-2012, 12:57
Verwijderd
Moest jij er ook bepaalde diensten voor verrichten?
Pierrot
Pierrot is offline
Mijn mentor was tevens mijn wiskundedocent. Hij vroeg hoe mijn eindexamen wiskunde was gegaan, en ik was er van overtuigd dat het redelijk ging. Het werd een vijf. Hij haalde daar groot plezier uit bij de toespraak bij mijn diploma-uitreiking.
Verwijderd
Citaat:
Moest jij er ook bepaalde diensten voor verrichten?
Nee, ik kreeg m'n tentamen terug, die spraken we door, ik had geen enkel antwoord dat ook maar een beetje leek op het antwoord uit het antwoordmodel, maar wel een 5,8 en die had ik nou net nodig om over te gaan
Oud 07-08-2012, 12:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Stuudje.

Ik ben bijna blijven zitten op wiskunde A1 havo-niveau. OP EEN TIENDE.

Ja, lees dat maar eens goed.

Gelukkig ben ik toen gematst door mijn wiskundeleraar (omdat ik mijn praktische opdracht verneukt had). Anders was het wel heel erg geweest.
Overigens had ik het wel veel moeilijker gehad met wiskunde A hoor, want ik ben HEEL ERG SLECHT in kansrekenen, daar snap ik echt helemaal niks van Dus als ik wis A1 had gehad had ik het niet afgesloten met een 8 Dus wie weet, misschien ben jij wel heul erg goed in wis B
Verwijderd
Citaat:
Zeer zeker.
Citaat:
Natuurlijk, die kantlijn is er niet voor niets
Hm. Volgens mij is dat heel erg cultuurgerelateerd.

Citaat:
Nee, mijn aantekeningen en onzin staan her en der op een pagina.
O, heb je dat soort aantekeningen! Die reken ik niet mee!
Verwijderd
Ik was ook beter, of nou ja , minder slecht in wiskunde B spul dan in kansberekenen.
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik kreeg m'n tentamen terug, die spraken we door, ik had geen enkel antwoord dat ook maar een beetje leek op het antwoord uit het antwoordmodel, maar wel een 5,8 en die had ik nou net nodig om over te gaan
Oke.

Ik ben gewoon gaan huilen. Oplossing voor alles
Wat zeg je, waardigheid? Wat is dat?
Oud 07-08-2012, 12:59
Verwijderd
Ik heb nooit ergens onvoldoende voor gestaan, maar ik ben toch best dom want ik heb een alfapakket.
Verwijderd
Citaat:
Mijn mentor was tevens mijn wiskundedocent. Hij vroeg hoe mijn eindexamen wiskunde was gegaan, en ik was er van overtuigd dat het redelijk ging. Het werd een vijf. Hij haalde daar groot plezier uit bij de toespraak bij mijn diploma-uitreiking.
Mijn economiedocent had van te voren gezegd dat ik me er maar bij neer moest leggen dat economie onvoldoende zou worden. Ik haalde een 9,8, waardoor ik uiteindelijk een 8 op mijn eindlijst had Toen ik deed HAHA liep ie weg zonder wat te zeggen. Sukkel.
Rationeel
Rationeel is offline
hoi
Verwijderd
Ik had dus nét een voldoende voor Frans op m'n eindlijst. Een tiende lager en het was een 5 geweest. Woei.
Verwijderd
Citaat:
Overigens had ik het wel veel moeilijker gehad met wiskunde A hoor, want ik ben HEEL ERG SLECHT in kansrekenen, daar snap ik echt helemaal niks van Dus als ik wis A1 had gehad had ik het niet afgesloten met een 8 Dus wie weet, misschien ben jij wel heul erg goed in wis B
Wiskunde B is toch vooral algebra? Dat weet ik dan wel zeker van niet.

Ik ben gewoon slecht in alle vormen van wiskunde.
Verwijderd
Citaat:
hoi :bloos
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nooit ergens onvoldoende voor gestaan, maar ik ben toch best dom want ik heb een alfapakket.
doe 's niet zo Kazet.
Verwijderd
Citaat:
Oke.

Ik ben gewoon gaan huilen. Oplossing voor alles
Wat zeg je, waardigheid? Wat is dat?
Pierrot
Pierrot is offline
Ik heb sowieso dramatische aantekeningen. Dan staat er opeens ergens, halverwege een voor de rest blanco pagina 'pg 46 !'.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nee gewoon heel slim
Citaat:
Hoewel ik natuurlijk een pretpakket had, C&M, in de derde ben ik bijna blijven zitten op scheikunde, natuurkunde, wiskunde en Duits. Maar toen heeft mijn natuurkundedocent met enorm gematst en toen ging ik toch over
/point
/laugh
Verwijderd
Voor natuurkunde had ik iets van een 5,2 voor mijn laatste proefwerk ofzo nodig om een acht te staan op mijn eindrapport, en toen had ik een 1,2. :')
Oud 07-08-2012, 13:00
Verwijderd
Citaat:
hoi
Rationeeltje
Verwijderd
Citaat:
Ik had dus nét een voldoende voor Frans op m'n eindlijst. Een tiende lager en het was een 5 geweest. Woei.
Huh, ik vind jou wel iemand die juist goed is in Frans! En die dan altijd een 10 had, terwijl de rest van de klas dan zat van Minke weer met haar 10
Verwijderd
Ik had wiskunde A1 en dat vond ik supermakkelijk Maar ja, wiskunde A1
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
hoi
Rationeel
Rationeel is offline
Verwijderd
Citaat:
/point
/laugh
Ik heb m'n middelbare school tenminste afgemaakt

/point
/laugh

Kusje.
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 07-08-2012, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Mijn economiedocent had van te voren gezegd dat ik me er maar bij neer moest leggen dat economie onvoldoende zou worden. Ik haalde een 9,8, waardoor ik uiteindelijk een 8 op mijn eindlijst had Toen ik deed HAHA liep ie weg zonder wat te zeggen. Sukkel.
Mijn Franse docente deed ook zoiets ja. Die had een grondige hekel aan mij en was ervan overtuigd dat ik laag zou scoren op mijn eindexamen en toen haalde ik een 8. nogwat. Ik heb haar nog nooit zo boos zien kijken
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb m'n middelbare school tenminste afgemaakt

/point
/laugh

Kusje.
Buhuh

Kusje terug
Pierrot
Pierrot is offline
Overigens, toen ik bleef zitten, deed ik dat wel met klasse. Ik stond iets van zes of zeven onvoldoendes, waaronder een vijf voor dat achterlijke vak 'Verzorging'.
Verwijderd
Citaat:
Huh, ik vind jou wel iemand die juist goed is in Frans! En die dan altijd een 10 had, terwijl de rest van de klas dan zat van Minke weer met haar 10
Dat was in klas 1 t/m 3 ook zo Toen was het nog woordjes leren en grammatica en toetsen op havo-niveau. Daarna werden de teksten moeilijker, en in 5vwo zaten we nog maar met vier bij Frans-2
Rationeel
Rationeel is offline
die eerste dagen werk na een vakantie he......

NOT SO MUCH TO DO
Verwijderd
Ah. Het grote 'probeer je huisarts aan de lijn te krijgen-spel'
Oud 07-08-2012, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Overigens, toen ik bleef zitten, deed ik dat wel met klasse. Ik stond iets van zes of zeven onvoldoendes, waaronder een vijf voor dat achterlijke vak 'Verzorging'.

Oh ja, dat is inmiddels alweer afgeschaft, dat vak.
Verwijderd
Citaat:

Wij moeten met verzorging elkaars gezicht schoonmaken (.. ja ) Ik deed het (niet het maar gezicht schoonmaken ) toen met Robbert, en die zat zo van OMG JE GEZICHT LAAT LOS. Hij had nog nooit van foundation gehoord :')
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat had ik dan weer niet. Ik ben vrijwillig blijven zitten
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Haha. Bij verzorging leerden wij (toen we 13 waren dus) dat je wel 2x per dag je tanden moest poetsen, dat je na een toiletbezoek je handen moest wassen en dat heel vaak wasjes draaien met veel wasmiddel niet goed is voor het milieu.

Ik zeg: Beetje laat.
Oud 07-08-2012, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Hé, dat heb ik vanmorgen ook gedaan. En toen was het keuzemenu ook nog kei-onduidelijk. "Spoed" vond ik het meest lijken op wat ik nodig had, maar dat was dus niet goed
Verwijderd
Citaat:
die eerste dagen werk na een vakantie he......

NOT SO MUCH TO DO
Verwijderd
Citaat:
Het is mij vanochtend in een keer gelukt! Naja, de assistente dan.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh ja, shit. Dat moest ik ook nog doen. Dat ga ik wel meteen even doen
Verwijderd
Citaat:
Hé, dat heb ik vanmorgen ook gedaan. En toen was het keuzemenu ook nog kei-onduidelijk. "Spoed" vond ik het meest lijken op wat ik nodig had, maar dat was dus niet goed
Ik hoef niet eens een keuzemenu . Ik krijg direct een assistente aan de lijn. Of nou ja niet dus
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm ik verstuur nu allemaal belangrijke mailtjes met m'n studentmail, maar die houdt zeker op te bestaan na 31 augustus...? Crap.
Oud 07-08-2012, 13:04
Rationeel
Rationeel is offline
ik vraag het maar weer eens: hebben jullie me gemist?
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Wij moeten met verzorging elkaars gezicht schoonmaken (.. ja ) Ik deed het (niet het maar gezicht schoonmaken ) toen met Robbert, en die zat zo van OMG JE GEZICHT LAAT LOS. Hij had nog nooit van foundation gehoord :')
Hahaha awwww
Verwijderd
Citaat:

Wij kregen altijd leuke pakketjes met tampons en maandverband enzo. En dan waren de jongens pissed dat zij niets krijgen. NOU JE MAG DE MIJNE HEBBEN HOOR MAAR DAN KRIJG JE AL DAT BLOED EN DIE KRAMPEN ER OOK BIJ
Verwijderd
Bwaah worktime Dag lieve forumers.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten