Oud 07-08-2012, 16:10
Verwijderd
Jeetje.
Advertentie
Oud 07-08-2012, 16:11
Turk February
Turk February is offline
Wat gebeurt er eigenlijk als Eppo wint? Komt er dan feest hier?
Oud 07-08-2012, 16:12
Verwijderd
Misschien gaan ze wel lekker collectief 'n taartje prikken bij Bea.
Oud 07-08-2012, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Hambuchen. Bukken voor een ham.

Epke Zonderland.

Anky van Grunsven.

Is er geen enkele sporter met een normale naam?
Anky van Grunsven is een goede, normale, Brabantse naam.
Oud 07-08-2012, 16:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat gebeurt er eigenlijk als Eppo wint? Komt er dan feest hier?
Dan komt de C1000 met Epke-poppetjes en gaat Yes-R de Ep-rap uitbrengen.
Oud 07-08-2012, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Little Phoebe schreef:
"In dit project krijgen jongeren uit de Wajong en Wij/WWB de kans om in 1 jaar hun MBO diploma voor de horeca te behalen."
Maar wel lief dat je aan me denkt
Oh, ok. In het foldertje stond alleen 'zonder vervolgopleiding of langdurige werkervaring'
Oud 07-08-2012, 16:14
Verwijderd
Mora komt met de 'Wrepke', een gierend lekkere wrap.
Oud 07-08-2012, 16:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Epke

Ik betrap mezelf erop dat ik net zo hard meeleef met Nederland (Epke iig) op het OS als op het EK

Maar Epke deed het ook vet goed Ik werd er ook enthousiast van!
Oud 07-08-2012, 16:17
Verwijderd
Tjonge, Epke heeft naast skills ook nog eens een indrukwekkende gunfactor.
Oud 07-08-2012, 16:18
Verwijderd
Dit muziekje lijkt een beetje op het TLTZEIDL-muziekje. Het heeft in elk geval dezelfde beginnoot.
Oud 07-08-2012, 16:18
Verwijderd
wat is een gunfactor
Oud 07-08-2012, 16:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
wat is een gunfactor
Ik moest het ook opzoeken Maar het is zoiets als de X-factor.
Oud 07-08-2012, 16:22
Verwijderd
Citaat:
wat is een gunfactor
Een sympathiek voorkomen, of zo? Charisma. Deels uiterlijk, deels uitstraling. I suppose.
Oud 07-08-2012, 16:24
Verwijderd
Ik kreeg vaak bij mijn beoordelingen voor didactiek te horen dat ik een te lieve docent was, maar dat dat wel als voordeel had dat ik een hoge 'gunfactor' had. Bij de leerlingen dus.
Verwijderd
Citaat:
Een sympathiek voorkomen, of zo? Charisma. Deels uiterlijk, deels uitstraling. I suppose.
Een sympathiek voorkomen, waardoor je hem net nog iets meer die overwinning gunt dan een ander.
Verwijderd
Mijn zus is nu in hetzelfde ziekenhuis als mijn nichtje en kan weer naar haar toe enzo
Oud 07-08-2012, 16:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Tjonge, Epke heeft naast skills ook nog eens een indrukwekkende gunfactor.
Net als Ruud
Oud 07-08-2012, 16:34
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Anky van Grunsven is een goede, normale, Brabantse naam.
Een normale Brabantse naam, oké, maar een "normale, Brabantse naam," dat kan natuurlijk niet.
Oud 07-08-2012, 16:35
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
wat is een gunfactor
Toen ik nog kranten uitdeelde op straat, zei mijn werkgever dat toen het heel hard regende. "Dan hebben jullie de gunfactor!"
Oud 07-08-2012, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Een normale Brabantse naam, oké, maar een "normale, Brabantse naam," dat kan natuurlijk niet.
De komma is essentieel, meneer de arrogante Amsterdammer.
Oud 07-08-2012, 16:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
curling
Ik vind het dus echt een ridicule sport, maar nou kwam ik erachter dat deze film draait tijdens het openluchtbios-mini-festivalletje in Groningen en nou wil ik 'm best wel zien eigenlijk

Oud 07-08-2012, 16:38
Verwijderd
Als het heel hard regende en ik had geen paraplu of regenjas, zou ik misschien zelfs een telegraaf aannemen
Oud 07-08-2012, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Net als Ruud
Oud 07-08-2012, 16:40
Verwijderd
en Gianni Romme
Oud 07-08-2012, 16:43
Verwijderd
... en Marianne Timmer.
Oud 07-08-2012, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Mijn zus is nu in hetzelfde ziekenhuis als mijn nichtje en kan weer naar haar toe enzo
ik wil graag even verheugde reacties ofzo hierop
Verwijderd
/verzaakt.
Verwijderd
Citaat:
... en Marianne Timmer.
Ik las eerst 'Marianne Thieme' en dacht wat?
Oud 07-08-2012, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Als het heel hard regende en ik had geen paraplu of regenjas, zou ik misschien zelfs een telegraaf aannemen

Vandaag is echt zo'n goednieuwsdag.
Oud 07-08-2012, 16:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hoeraaaaa

Waarom lagen ze in verschillende ziekenhuizen? Waarom lagen ze überhaupt in het ziekenhuis?
Oud 07-08-2012, 16:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het huis van mijn vriend is zo groot dat er in de helft geen wifi is, nu moet ik harde euro's betalen om mobiel te internetten op de wc. #first world problems
Oud 07-08-2012, 16:48
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
De komma is essentieel, meneer de arrogante Amsterdammer.
De komma maakt de zin een paradox!

En dit zeg ik niet als Amsterdammer, maar als Hollander. Anky is een rare naam. Het kan best dat het in Brabant een normale naam is, maar het blijft een rare naam. Net zoals Anders een rare naam is, terwijl ie in Zweden best normaal is.
Oud 07-08-2012, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Hoeraaaaa

Waarom lagen ze in verschillende ziekenhuizen? Waarom lagen ze überhaupt in het ziekenhuis?
Mijn zus had complicaties van de bevalling, en mijn nichtje had complicaties van de geboorte, en ze lagen eerst in hetzelfde ziekenhuis waar ze ook geboren was enzo, maar toen moest mijn zus naar de IC en mijn nichtje naar een ziekenhuis met een neonatologie-afdeling. Maar vandaag mocht mijn zus van de IC af, dus is ze naar hetzelfde ziekenhuis als mijn nichtje gegaan
Oud 07-08-2012, 16:51
Verwijderd
Citaat:

En dit zeg ik niet als Amsterdammer, maar als Hollander. Anky is een rare naam. Het kan best dat het in Brabant een normale naam is, maar het blijft een rare naam. Net zoals Anders een rare naam is, terwijl ie in Zweden best normaal is.
Nederlander
Oud 07-08-2012, 16:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn zus had complicaties van de bevalling, en mijn nichtje had complicaties van de geboorte, en ze lagen eerst in hetzelfde ziekenhuis waar ze ook geboren was enzo, maar toen moest mijn zus naar de IC en mijn nichtje naar een ziekenhuis met een neonatologie-afdeling. Maar vandaag mocht mijn zus van de IC af, dus is ze naar hetzelfde ziekenhuis als mijn nichtje gegaan
Oef, spannend allemaal dus! Gelukkig gaat het nu beter met ze
Oud 07-08-2012, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Het huis van mijn vriend is zo groot dat er in de helft geen wifi is, nu moet ik harde euro's betalen om mobiel te internetten op de wc. #first world problems
Oud 07-08-2012, 16:52
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nederlander
Nee, ik zeg het juist specifiek als Hollander. Of bedoelde je dat niet?
Oud 07-08-2012, 16:53
Turk February
Turk February is offline
Een verrektenollander.
Verwijderd
Citaat:

Wij praten over topsporters die uitkomen voor Nederland, m. a. w. over Nederlandse sporters, en volgens jou hebben die allemaal een rare naam (waarmee je impliceert dat het een rare naam is voor Nederlanders). Wij horen ook bij Nederland en daarom zijn onze namen voor Nederlanders normaal om te hebben. Alleen die rare Hollanders denken dat zíj de echt Nederlanders zijn en dat mensen 'uit de provincie' alles raar doen.
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik zeg het juist specifiek als Hollander. Of bedoelde je dat niet?
Waarom niet als Amsterdammer maar als Hollander, dan? Wat is de logica?
Oud 07-08-2012, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Dat hij ruimhartig toegeeft dat hij niet alléén Amsterdam als Nederland beschouwt, maar Holland daar ook nog wel toe wil rekenen, waarschijnlijk.
Oud 07-08-2012, 16:55
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wij praten over topsporters die uitkomen voor Nederland, m. a. w. over Nederlandse sporters, en volgens jou hebben die allemaal een rare naam (waarmee je impliceert dat het een rare naam is voor Nederlanders). Wij horen ook bij Nederland en daarom zijn onze namen voor Nederlanders normaal om te hebben. Alleen die rare Hollanders denken dat zíj de echt Nederlanders zijn en dat mensen 'uit de provincie' alles raar doen.
Pfff, niet zo serieus. Ik van Anky gewoon een rare naam. Net als Epke, terwijl dat ook best een normale naam is in Friesland, en Klaas-Jan en Wesley, terwijl dat ook heel normale namen zijn in heel Nederland.
Verwijderd
Citaat:
Dat hij ruimhartig toegeeft dat hij niet alléén Amsterdam als Nederland beschouwt, maar Holland daar ook nog wel toe wil rekenen, waarschijnlijk.
Dubbel arrogant, dus
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nou, in Holland komt de naam Anky niet zo vaak voor.
Oud 07-08-2012, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Pfff, niet zo serieus. Ik van Anky gewoon een rare naam. Net als Epke, terwijl dat ook best een normale naam is in Friesland, en Klaas-Jan en Wesley, terwijl dat ook heel normale namen zijn in heel Nederland.
Het is een heel serieuze kwestie!
Oud 07-08-2012, 16:57
Turk February
Turk February is offline
Verder moeten jullie provincialen eens ophouden met Amsterdammers altijd maar van arrogantie te betichten, enkel omdat we bepaalde gebruiken uit andere delen van het land raar vinden. Jullie vinden het toch ook raar dat wij de hele dag op terrasjes zitten en op asfalt rijden enzo?
Oud 07-08-2012, 16:58
Verwijderd
Die commentator zegt de hele tijd 'k' tegen 'kh'.

Citaat:
Verder moeten jullie provincialen eens ophouden met Amsterdammers altijd maar van arrogantie te betichten, enkel omdat we bepaalde gebruiken uit andere delen van het land raar vinden.
O okee sorry.

Citaat:
Jullie vinden het toch ook raar dat wij de hele dag op terrasjes zitten en op asfalt rijden enzo?
Oud 07-08-2012, 17:01
Verwijderd
Ik ben zo gewend geraakt aan uit eten gaan en bij andere eten door de vakantie, dat het iedere keer een heftige teleurstelling is als ik besef dat ik moet koken. Maar honger.
Oud 07-08-2012, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Nou, in Holland komt de naam Anky niet zo vaak voor.
En in de rest van Nederland beduidend vaker, dan? Dat lijkt me gortig!
Oud 07-08-2012, 17:02
Turk February
Turk February is offline
Nee maar serieus hoor, ik bedoelde enkel dat ik sportersnamen raar vind, en met raar bedoel ik dus niet ongebruikelijk, maar gewoon dat ze me raar in d'oren klinken.

Ik wilde daar geen hele stadsdiscussie van maken, want ik heb het meestal ook niet zo op Amsterdammers die heel serieus beweren dat buiten Amsterdam het platteland begint.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten