Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
|
Op de basisschool had ik een rugzak. Niets bijzonders zul je denken, maar hij zat 3/4 gevuld met beschimmelde boterhammen. Mijn moeder is namelijk altijd bang dat we op een bepaald moment honger kregen en gaf nogal veel mee maar kreeg het bijna nooit op. Weggooien of het aan de eendjes voeren oid kwam niet in me op. Ze kwam er geloof ik achter toen er een huzarenslaatje in aan het wegrotten was.
Ik had ook een keer met school eieren geverfd met pasen. Eieren in m'n tas geflikkerd en nooit meer aan gedacht. Kreeg vlak daarna een nieuwe tas en legde de andere onder mijn bed. De geur die loskwam toen ik die tas een half jaar later opende was ongekend. Ik kwam hem trouwens alleen tegen omdat ik een boek van de bieb kwijt was en die zat in die tas. Heel toepasselijk was de titel van het boek 'Martietje Appelgat en haar vieze vrienden'.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Je zal wel een goede weerstand hebben nou. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Ja, dat zei ik ook tegen hem ![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar, ik ga denk ik wel vaker make-up dragen. Immers, als ik straks voor de klas sta (ik ging een beetje dood toen ik dit typte) moet ik er wel een beetje netjes uitzien, en niet alsof ik een meisje van 16 ben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh en Absinthe: wat spreken we af voor vanavond?
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|