Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohja, Noedel was hier, en hij ging Slender Man spelen terwijl ik jammerend toekeek.
Ik was benieuwd maar ook bang. Ik zat half achter een kussentje met mijn oren dicht, en als Slendie in beeld kwam slaakte ik een gilletje. Nee no way dat ik dat spel ooit zelf zou spelen. |
![]() |
|
Wat een kutavond. Net op een feestje geweest van 't vriendje van een collega en ik kende niemand en er waren alleen maar kutmensen. Kuthipsters en corpsgrietjes die de hele tijd asn 't lachgas zaten en iedereen probeerde iedereen te scoren. Ik wou al lang weg en toen gingen m'n collega's ruzie zoeken met 2 kutcorpsmeisjes en toen heb ik m'n spullen gepakt. Fuck die shit. Moest een half uur lopen naar Roffa Cs en zit nu te wachten tussen de schreeuwende mocro's tot m'n trein eindrlijk gaat.
Ugh. ![]()
|
Verwijderd
|
OMFG hij is zo groot en vies
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, wacht maar tot er een mot met een vleugelspanwijdte van zeven centimeter onverwacht in je gezicht vliegt
![]() Ik had zo'n soort plan gedaan met de balkondeur, maar dat niet zo'n succes want in plaats van dat 'ie wegging kwamen er twee nieuwe (kleinere) motten. |
![]() |
||
Citaat:
|
Vannacht sliep een een vriendin van me op de bank die vanochtend om 10 uur op haar werk moest zijn. Ik had mijn wekker gezet op 9.15 uur, zodat ik een fijn ontbijtje voor haar kon fixen. DACHT IK. Ik werd wakker van een kloppend geluid (en ik dacht "wat is dat nou weer voor irritant geluid
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Oja. En vorig jaar was ik de verjaardag van m'n vader vergeten (
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En Muse is dan weer beter in liedjes beginnen met gebroken akkoorden op de piano.
Coldplay is wel weer heel meezingbaar als je in de auto zit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|