Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wat ikd an misschien vaker moet gaan doen, is met de timer werken. Ik kan instellen dat de wasmachine over zes uur aanslaat. Dat is wel handig want ik vind 's ochtends om zes uur voordat ik naar mijn werk ga was ophangen minder vervelend dan wanneer ik om acht uur alleen nog maar op de bank lig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
We zijn niet naar de Efteling geweest, want Thedoor had erg veel last van zijn getrokken verstandskies. Nu gaan we donderdag zo vroeg mogelijk naar de Efteling en dan vanaf daar door naar m'n zus.
We zijn wel naar het techniekmuseum in Hengelo geweest. Dat was vrij cool. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dus als je nog ooit in Hengelo bent, dan heb ik nu al twee toeristische tips voor je
![]() 1. ga naar het techniekmuseum 2. ga niet eten bij de Griek naast het theater, tenzij je een zouttekort hebt Ohhhh en derde tip: als je met een grote groep bent, ga eten bij De Twee Wezen. Als je met z'n tweeen bent kun je waarschijnlijk wel wat romantischers vinden. |
![]() |
|
Net To Rome With Love gezien. Heb me wel vermaakt, maar duidelijk niet zijn beste film. Wel fijne sfeer en leukleuk als je Rome kent (de film herinnerde me aan mijn fijne vakantie van twee jaar geleden <3).
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()