Advertentie | |
|
![]() |
|
en mijn huisgenootjes dachten dat de oertaal-kaart misschien ook wel een handig hulpmiddel zou zijn als mijn praatvermogen weer zou zakken
![]() ![]() |
![]() |
|
leuk dat h&m een model gebruikt dat niet standaard knap is
![]() Hoewel ik liever modellen met waterhoofden zou zien.
||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
|
http://nos.nl/artikel/413709-nieuwe-...-studente.html
De fiets is gevonden op aanwijzing van wichelroedeloper Van de Gouw. Ik weet nooit zo goed wat ik daarvan moet denken! Ik vind het echt super dat er eindelijk nieuwe aanwijzingen in de zaak en ik hoop zo dat het eindelijk wordt opgelost, maar hoe kan zo'n wichelroedeloper dat nou? Bestaat er dan toch iets bovennatuurlijks? Of zou hij er zelf iets mee te maken hebben? Maar dat lijkt me wel erg sterk, je weet dat je nagetrokken gaat worden.. |
![]() |
|
Er liep net een drumband langs. Met mcdonalds shirtjes aan en een vent erbij die bonnen liep uit te delen. Goeie reclame
![]() Verder is het hier druk, maar komt er bijna niemand wisselen. Internet doet het ook niet, dus ik verveel me kapot. Ik heb wel weer genoeg van woordzoekers, Wordfeud en dat soort dingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "In de Maas bij Maastricht hebben duikers een fiets gevonden die mogelijk van de verdwenen studente Tanja Groen is geweest." |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|