Advertentie | |
|
![]() |
|
Gelukkig ben ik nog niet belast met die verantwoordelijkheid! Waar dat vorige verkiezingen nog wel zo was, is er nu geen partij die me duidelijk meer aanspreekt dan andere partijen en zelfs geen partij die ik het absoluut niet wil zien worden. Op dit moment zou ik daarom blanco hebben gestemd.
|
![]() |
|
Ik zag ook door de bomen het bos niet meer, dus nu heb ik gekozen om te stemmen voor een partij die voor dingen staat die voor mij nu belangrijk zijn. Dat is een lange zin. Om maar een voorbeeld te noemen: voor mij is het belangrijk dat de studiefinanciering voorlopig nog even blijft hoe hij nu is. Dus stem ik op een partij die dat ook vindt. En zo heb ik nog wat kleine puntjes. Als ik naar het groter geheel zou kijken, zou ik ook op blanco uit komen, dus daarom kijk ik expliciet naar dingen die nú voor mij gelden. Later zien we wel weer verder.
|
Dat komt bij mij zo'n beetje iedere keer voor. Ik ben dan ook een echte zwevende kiezer. Ik ga wel altijd stemmen want ik vind dat als je niet stemt dan mag je de komende vier jaar ook geen kritiek leveren op het beleid. Blanco stemmen doe ik ook niet, dat vind ik onzin.
Dit jaar twijfel ik tussen groenlinks, VVD en D66. Drie totaal verschillende partijen, dat geeft wel aan hoeveel verschil er meestal zit tussen mijn standpunten en die van alle partijen.
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|