Ik had gezongen op het feest van mijn schoonouders, met een bij elkaar gesprokkelde band die normaal alleen middeleeuwse volksmuziek speelt, een heel andere ervaring weer
Ik ben die in de jurk
Ik had gezongen op het feest van mijn schoonouders, met een bij elkaar gesprokkelde band die normaal alleen middeleeuwse volksmuziek speelt, een heel andere ervaring weer [afbeelding]
Okee, hier komt het fotoverslag van mijn vakantie.
Spoiler
Met deze foto willen we uitdrukken dat het opeten van andere mensen een bedenkelijk iets is (beetje cryptisch, N doet het opeet-stuk en ik het bedenkelijk-stuk):
Dit is de neus waar ik best wel veel tegenaan heb gekeken afgelopen tijd:
Hier schiep ik in de kleren van mijn vriend een grote berg troep (dat was nodig voor het inpakken van mijn koffer)(ik had niet door dat de foto gemaakt werd):
Het Rode Plein:
En dit vind ik een heel lieve foto!
Het plafond van de metro (tevens het bewijs dat ik niet zo goed ben in interessante foto's maken):
Toen gingen we allebei met het Kremlin op de foto:
En dit is het vliegveld 's nachts (waar ik HELEMAAL ALLEEN was!! en dat was best wel freaky). Er is ergens op de tweede foto een mensfiguur te zien, maar dat was een soort van plaatje op een telefooncel ofzo.
Spoiler
En dit ben ik terwijl ik een verhaal aan het vertellen ben ofzo (en me duidelijk erg inleef):
Spoiler
De foto's met mijn vrienden staan niet op mijn fototoestel.
/einde spam
21-10-2012, 11:54
Verwijderd
je jasje
21-10-2012, 11:59
Verwijderd
Gave foto's kat
21-10-2012, 12:43
Verwijderd
Wat een leuke foto's!
En die ene foto die je zelf heel lief vond is inderdaad heel erg lief
Het is echt een ondeugd Hij zit overal op en in en achter. En hij heeft nog steeds niet afgeleerd dat hij niet op tafels mag en bij je mag als je eten hebt, terwijl hij hier toch al een maandje woont. Gekke kat.
Wat maakt het uit wat iemand draagt, als 'ie zich er maar fijn in voelt toch?