Oud 24-12-2002, 10:26
ZuivereZien
ZuivereZien is offline
Hebben sommige mensen ook last van minimaal contact met alchohol en drugs. 'k heb 1 jaar geleden een half blikje Shandy op en werd echt duizelig. Ik dach echt What'the H*ll gebeurt hier.
En laatst zat ik in de metro ,terwijl er achter me iemand zat te blowen , en ik dus bijna zat te kokhalzen.
Ik moet wel zeggen dat ik medicijntjes slik , maar het is wel extreem zeg. Ik drink dus nooit ,rook niet , en slik geen andere "shit" .En niet alleen omdat ik er niet tegen kan ..................IK vindt het Smerig als de pest!
Oud 24-12-2002, 21:37
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
sorry ZuiverZientje ik ben niet zo'n gratieus vitamientje als jij, ik zou namelijk die jongen kunnen zijn die jou onbewust tot kokhalen zou hebben kunnen gebracht...daar in die onzuivere metro...

ik heb er dus geen last van. integendeel, soms krijg ik last als ik iets een lange tijd niet doe, dus last krijgen omdat je een lange tijd geen last hebt van waar jij wel last van hebt ... saa knettere uitspraak.

groetjes
Oud 25-12-2002, 11:23
bong
bong is offline
zelf heb ik het niet maar een vriendin van mij wel die zat erbij toen wij een stick waren het roken eerst leek ze wel een beetje stoned (ze had geen teug gehad ze zat er gewoon bij) maar daarna lag ze daar tog te kotsen want we d8e dat ze zich aanstelde maar toen er bijna kots op mijn schoenen lag d8 ik wel anders
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 21:07
angel_girl
angel_girl is offline
Oud 25-12-2002, 21:28
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Zelfs al vindt je het smerig. Je weet dat het praktisch onschadelijk voor je is. Het enige wat je tegenhoudt zijn je idealen. Jammer dat je niet open staat voor iets wat je wereldvisie zo veel breder maakt.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten