Oud 22-03-2002, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef:
Wat heeft dit ermee te maken?
Niks, maar het is wel zo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2002, 15:22
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
DIE is goed!!!!!
leer je geschiedenis jochie....
In bijv. de 6-daagse oorlog (1967?) vielen een aantal Arabische landen, waaronder iig Syrie en Egypte, zonder waarschuwing op een feestdag Israel binnen. Vervolgens slaat Israel (natuurlijk) keihard terug, en verslaat die landen, en veroverd grondgebied. En dan ga jij nu zeggen dat Israel (dat zich verdedigde) die oorlogen voerde om grondgebied te veroveren???? Dat is pas geschiedenis verdaaien!

je hebt hierbij alle geloofwaardigheid voor mij verloren.

Hou je kop als je niks weet. En het kan me trouwens geen ruk schelen of ik alle geloofwaardigheid bij jou verspeeld heb.

Israel viel in 1967 Egypte en Syrie aan. In de hoop om hun gebieden terug te veroveren vielen deze twee laatst genoemde landen Israel in 1973 binnen. Toen Israel op het punt werd verslagen te worden, kwam Amerika het Zionistisch leger te hulp en deed toen actief mee aan het front. Daarbij voorzagen de Europese landen Israel met grote hoeveelheden moderne wapens, nadat bijna al het Israeliscch materieel in de eerste dagen vernietigd was door de Arabieren. Tegen de Europese-Amerikaanse overmacht waren de Arabische landen( en de niet-Arabische troepen die meevochten aan hun kant) niet opgewassen.

Zo geweldig was Israel dus ook weer niet.

[Dit bericht is aangepast door Mujahideen (22-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 16:12
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Jaa sorry dat klopt maar de joden hadden al voor de 2de wereld begon al in hun hoofd om een eigen stad te hebben,sorry was fout.
Maar ik bedoel de hele wereld vond het verschrikkelijk wat er met de joden gebeurde hier in Europa en daarom kregen de joden meer steun in veel dingen en ook steun met een stad te bouwen. zo zat dat ja was het ff kwijt DAT SHIT!

Vriendelijke Mazzels
Oud 22-03-2002, 16:28
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
Dikkie schreef:
waarom zou ik om mijn volk moeten geven, hebben ze iets voor mij gedaan, waarom ik om ze zou moeten geven? Ik geef alleen om de mensen om mij heen die ik persoonlijk ken. Al wordt er een compleet vliegtuig vol nederlanders neergehaald ---> lekker boeiend!

ik kan dat hele sterven voor je volk, vaderland, godsdienst echt niet bevatten

Sterven niet, maar ik maak me er wel druk om....Ik ben Moluks van afkomst en ik denk er elke dag aan, alle dingen die met de huidige situatie op de Molukken en de situatie van de Molukkers hier in Nederland van doen hebben.

Maar dat is gewoon anders, verschil tussen de (meeste) Molukkers en de(meeste) Nederlanders.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 16:37
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:
Hou je kop als je niks weet. En het kan me trouwens geen ruk schelen of ik alle geloofwaardigheid bij jou verspeeld heb.

Israel viel in 1967 Egypte en Syrie aan. In de hoop om hun gebieden terug te veroveren vielen deze twee laatst genoemde landen Israel in 1973 binnen. Toen Israel op het punt werd verslagen te worden, kwam Amerika het Zionistisch leger te hulp en deed toen actief mee aan het front. Daarbij voorzagen de Europese landen Israel met grote hoeveelheden moderne wapens, nadat bijna al het Israeliscch materieel in de eerste dagen vernietigd was door de Arabieren. Tegen de Europese-Amerikaanse overmacht waren de Arabische landen( en de niet-Arabische troepen die meevochten aan hun kant) niet opgewassen.

dit is zulk ongelooflijk gelul....
je bent een verloren zaak, je zou moeten proberen mensen niet te haten...

Als je dit allemaal echt gelooft is er iets goed met je mis.
En kom nou niet aan met dat het 'feiten' zijn, want dat is gewoon niet zo.
Oud 22-03-2002, 16:40
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:

En kom nou niet aan met dat het 'feiten' zijn, want dat is gewoon niet zo.

Drogreden.

Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 12:10
Verwijderd
Citaat:
@pie schreef:
waar heb je dat vandaan?
uit het nieuws van onderhand een week geleden

Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 12:13
@pie
@pie is offline
[QUOTE]FEYENOORDvakX schreef:
[/B]

@pie
19 - Lid gepost op 21-03-2002 @ 15:03

lees es wat verder
Oud 28-03-2002, 10:31
CraigDavid
CraigDavid is offline
Wat maakt het no uuit of de arabische landen of israel het eerst hefet aangevalt.

israel heeft gewoon ongelijk.

ik ga toch ook niet Amerika overnemen omdat er in een of ander vaag boek staat dat mijn vooruders daar 500000 jaar geleden gewoont hebben.
De israeliers moeten gewoon opkankeren uit plaatsen waar ze geen fuck te zoeken hebben.
Oud 28-03-2002, 10:55
Verwijderd
[quote]@pie schreef:
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
Citaat:

@pie
19 - Lid gepost op 21-03-2002 @ 15:03

lees es wat verder [/B]
al gedaan,*trekt conclusies*

Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 13:31
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:
Wat maakt het no uuit of de arabische landen of israel het eerst hefet aangevalt.

israel heeft gewoon ongelijk.

ik ga toch ook niet Amerika overnemen omdat er in een of ander vaag boek staat dat mijn vooruders daar 500000 jaar geleden gewoont hebben.
De israeliers moeten gewoon opkankeren uit plaatsen waar ze geen fuck te zoeken hebben.
Jij hebt je duidelijk in de Israëlische kwestie verdiept....
Oud 29-03-2002, 13:58
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Jij hebt je duidelijk in de Israëlische kwestie verdiept....

Vertel ons er meer over.....

Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 16:53
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Ik geloof niet dat Mohammed (allah rahmoe) is neergeschoten door Palestijnen. Maxima schiet Willem-Allexander toch ook niet neer.

Ik ben zeer begaan met alle mensen, ik ben nog meer begaan met mensen die de zelfde geloofsovertuiging hebben als ik: De Islam. Wat er in het midden-oosten gebeurt vind ik verschrikkelijk. Wat Sharon doet is fout, maar Arafat heeft ook niet altijd goed gehandeld. Maar laten we het even goed bekijken.. (Verbeter mij als je denkt het beter te weten==>, FF LEZEN HET IS DE MOEITE WAARD!)

Aan het einde van de 19e eeuw maakte Palestina nog deel uit van het ottomaanse Rijk en in 1914 was het aantal Joden gegroeid tot ruim 85.000 (emigratie van Joden vanuit het Westen). Dit grote aantal emigranten zorgden voor veel spanningen tussen de Arabische bevolking en tussen de Joodse emigranten.
Deze spanningen begonnen pas een politieke betekenis te krijgen door de tweeslachtige houding van de Britten in WOI. Zij beschouwden de beschermheer van Mekka en Medina, de sjarief Hussein, als de leider van de Arabieren.
(FOUT 1)Hij kreeg van de Engelsen de belofte dat de Arabieren na WOI een grote onafhankelijke staat zouden krijgen. De Arabieren gingen ervanzelfsprekend vanuit dat ook Palestina tot dit gebied zou behoren.
(FOUT 2)Tegelijkertijd beloofde de Engelse minister van buitenlandse zaken Balfour de zionisten een joods nationaal tehuis in Palestina.
(FOUT 3)Als klap op de vuurpijl bleek dat de Fransen en Britten ondertussen in het geheim het hele Midden-Oosten onder elkaar hadden verdeeld in het zogenaamde Sykes-Picot verdrag.
De Arabieren voelden zich verraden door deze afspraken. Zij konden voorlopig fluiten naar hun onafhankelijkheid en de Arabische inwoners van Palestina vreesden de Joodse zionistische overheersing.
Geregeld kwam het tot gewelddadige botsingen tussen Joden en Arabieren.
(FOUT 4)Toen de Britten in 1936 voorstelden het gebied op te delen, reageerden de Arabieren WOEDEND! Opnieuw werd een delingsplan voorgesteld. De Arabische landen bleven dit resoluut afwijzen en dreigden met militair ingrijpen. De zionisten accepteerden het plan wel.
(FOUT 5)Toen de Britse troepen in 1948 Palestina verlieten riep David Ben Goerion, de leider van de zionisten, de staat Israel uit.
(FOUT 6)De Arabische troepen uit de omringende landen vielen Israel aan. EInd 1948 werd de oorlog in het voordeel van Israel beslist.
Met de totstandkoming van de staat Israel voltrok zich een nieuw historisch menselijk drama. Ongeveer de helft van de Arabische inwoners van het gebied moesten door de oorlog vluchten naar Libanon, Syrie, Jordanie, Egypte en naar het aan de Arabieren toegekende deel van Palestina. TOT OP DE DAG VAN VANDAAG leven velen van hen in vluchtelingenkampen.
Het Palestijnse vluchtelingenvraagstuk en het Arabisch-Israelisch conflict waren geboren. De oorlogen van 1956, 1967 en 1973 tussen Israel en de Arabische landen brachten de Palestijnen weinig goeds.
(FOUT 7)Israel wist in 1967 zelfs aanzienlijk meer grondgebied te bezetten (POTVERDOMME!).
(FOUT 8)De Israelische autoriteiten legden de Palestijnse bewoners allerlei beperkingen op.....

Bekijk alle fouten die er zijn gemaakt, en het is met één oogopslag te zien dat de Arabieren enorm te kort is gedaan. Dit proberen Mohammedjalal en Mujahied ook duidelijk te maken. Ook de haat jegens het westen is zo te verklaren aangezien het westen altijd Israel heeft gesteund. De Palestijnse zelfmoordaanslagen keur ik af, MAAR waarom trekken de Israeli's zich niet terug uit de bezette gebieden? Dat is hun land niet! Ze moeten een keer opflikkeren en zo zouden ze vele levens kunnen besparen. Ook moet Sharon ophouden met het vernederen van Yasser Arafat. Ik heb much more respect voor Arafat dan voor Sharon. Het is toch te belachelijk voor woorden om iemand te verbieden zijn eigen huis uit te komen.

Ik hoop dat jullie nu een beetje begrijpen hoe de werkelijke toestand daar eigelijk is. Voor de pro'Israelischemedia: FUCK YOU! Voor het pro'Israelische Westen: FUCK YOU! Wees ook begaan met anderen, en pak de echte schuldigen aan.

DOei doei.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 17:27
@pie
@pie is offline
Citaat:
Miss_Maroc schreef:
*verhaal*
ok, leuk, fouten opnoemen, je hebt je huiswerk goed gedaan

maar los het nu maar eens op! ben creatief, en doe suggesties waar iedereen mee kan leven!
Oud 30-03-2002, 23:17
Marnin
Marnin is offline
EEn VN resolutie:
Israel moet oprotten uit de bezette gebieden.

zo ongeveer ieder weldenkend mens die niet door pro-israelische media is geindoctrineerd vind dit ook.

wat doet israel? gewoon verder gaan met tereur tegen Palestijnen.
het is duidelijk wie hier zal branden in de hel. de israeli's dus
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 17:12
ikhebveelschool!
ikhebveelschool! is offline
FF voor youre information.
De joden woonden 2000 jaar VOOR HET ONTSTAAN VAN DE ISLAM al in Israel met altijd jeruzalem als hoofdstad (is aangetoond)
En het zionisme bestond al lang voor WO2 dus dat is ook gelul alleen na de oorlog is men massaal weggetrokken omdat men een straat wou waar men niet werd aangevallen op straat om hun joods zijn (begrijpelijk voor altijd maar zeker nadat je net uit de kampen terugkomt waar 6000000000 van je mensen zijn vermoord).
Quote:Abel Herzberg(rest in peace)zei ooit :Zonder Israel is elke jood een ongdekte cheque~!!(mee eens)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 00:14
Scorpio
Scorpio is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:

Wie het ook gedaan heeft, ze schoten op elkaar, en dat is het probleem
Ik zag Mohammed niet terugschieten...
Oud 13-05-2002, 15:35
see the other side
see the other side is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:
Zie het bewijs hoe de zionistische media dit verdraaid heeft tot een leugen. Bravo!
jij bent z´n dom jochi weet je dat met je irri domme en onzin opmerkingen de hele tijd

een beetje notmaal persoon begrijpo dat de palestijnse propeganda het dus verkeerd heeft uit gebracht
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 15:50
see the other side
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Tijd voor een bannetje?

Ontopic: Ik wéét ook wel dat Sharon een extremistische idioot is. Als ik moet kiezen, zeg ik liever dat ik Arafat steun dan Sharon. Barak was beter als premier.
Ik haat Sharon, maar ik steun het Israelische volk in de strijd tegen de Islamitische terroristen!
sharon was in israel ook niet populair tot dat arafat alles wat barack hem heeft willen geven niet axcepteerde toen d8 het volk uit israel dan moet het maar anders
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 11:56
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:

Lul niet, hij is gedood door het Zionistisch leger. Ook al zou dit niet zo zijn, dan neemt dat niet weg dat Israel al duizenden Palestijnse kinderen heeft gedood

Maar dit is natuurlijk niet zo.

Dat Mohammad is gedood door Zionisten staat helemaal vast. Typisch Zionistisch dat men met dit soort dingen veel te laat komt, wanneer al het bewijsmateriaal al weg is.

Mag ik er even op wijzen, dat als het aan 'jullie' lag er al lang geen Israelies meer waren. Helaas is dat in '67 en later mislukt voor jullie.
Jullie kunnen nu heel zielig doen, maar waar ligt de oorsprong van dit probleem!? Maw, moet israel al die mensen maar laten omkomen bij bomaanslagen en geen actie ondernemen!?

En; komen er bij bomaanslagen geen kinderen om

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 12:04.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 11:58
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:

Luister ik hier naar radio Beiroet, net na een van de oorlogen!?

Please, ik weet niet uit welk land dat je afkomstig bent, maar zet een iets meer objectievere en realistischere bril op!

Iedereen weet dat de geschiedenis anders is verlopen! Sla de geschiedenisboeken er maar op na, of staan daar ook alleen maar leugens in

Ohja, zoals Israel Amerika als bondgenoot had, hadden de arabische staten Rusland.

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 12:02.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 20:26
see the other side
Citaat:
Miss_Maroc schreef:
Ik geloof niet dat Mohammed (allah rahmoe) is neergeschoten door Palestijnen. Maxima schiet Willem-Allexander toch ook niet neer.

Ik ben zeer begaan met alle mensen, ik ben nog meer begaan met mensen die de zelfde geloofsovertuiging hebben als ik: De Islam. Wat er in het midden-oosten gebeurt vind ik verschrikkelijk. Wat Sharon doet is fout, maar Arafat heeft ook niet altijd goed gehandeld. Maar laten we het even goed bekijken.. (Verbeter mij als je denkt het beter te weten==>, FF LEZEN HET IS DE MOEITE WAARD!)

Aan het einde van de 19e eeuw maakte Palestina nog deel uit van het ottomaanse Rijk en in 1914 was het aantal Joden gegroeid tot ruim 85.000 (emigratie van Joden vanuit het Westen). Dit grote aantal emigranten zorgden voor veel spanningen tussen de Arabische bevolking en tussen de Joodse emigranten.
Deze spanningen begonnen pas een politieke betekenis te krijgen door de tweeslachtige houding van de Britten in WOI. Zij beschouwden de beschermheer van Mekka en Medina, de sjarief Hussein, als de leider van de Arabieren.
(FOUT 1)Hij kreeg van de Engelsen de belofte dat de Arabieren na WOI een grote onafhankelijke staat zouden krijgen. De Arabieren gingen ervanzelfsprekend vanuit dat ook Palestina tot dit gebied zou behoren.
(FOUT 2)Tegelijkertijd beloofde de Engelse minister van buitenlandse zaken Balfour de zionisten een joods nationaal tehuis in Palestina.
(FOUT 3)Als klap op de vuurpijl bleek dat de Fransen en Britten ondertussen in het geheim het hele Midden-Oosten onder elkaar hadden verdeeld in het zogenaamde Sykes-Picot verdrag.
De Arabieren voelden zich verraden door deze afspraken. Zij konden voorlopig fluiten naar hun onafhankelijkheid en de Arabische inwoners van Palestina vreesden de Joodse zionistische overheersing.
Geregeld kwam het tot gewelddadige botsingen tussen Joden en Arabieren.
(FOUT 4)Toen de Britten in 1936 voorstelden het gebied op te delen, reageerden de Arabieren WOEDEND! Opnieuw werd een delingsplan voorgesteld. De Arabische landen bleven dit resoluut afwijzen en dreigden met militair ingrijpen. De zionisten accepteerden het plan wel.
(FOUT 5)Toen de Britse troepen in 1948 Palestina verlieten riep David Ben Goerion, de leider van de zionisten, de staat Israel uit.
(FOUT 6)De Arabische troepen uit de omringende landen vielen Israel aan. EInd 1948 werd de oorlog in het voordeel van Israel beslist.
Met de totstandkoming van de staat Israel voltrok zich een nieuw historisch menselijk drama. Ongeveer de helft van de Arabische inwoners van het gebied moesten door de oorlog vluchten naar Libanon, Syrie, Jordanie, Egypte en naar het aan de Arabieren toegekende deel van Palestina. TOT OP DE DAG VAN VANDAAG leven velen van hen in vluchtelingenkampen.
Het Palestijnse vluchtelingenvraagstuk en het Arabisch-Israelisch conflict waren geboren. De oorlogen van 1956, 1967 en 1973 tussen Israel en de Arabische landen brachten de Palestijnen weinig goeds.
(FOUT 7)Israel wist in 1967 zelfs aanzienlijk meer grondgebied te bezetten (POTVERDOMME!).
(FOUT 8)De Israelische autoriteiten legden de Palestijnse bewoners allerlei beperkingen op.....

Bekijk alle fouten die er zijn gemaakt, en het is met één oogopslag te zien dat de Arabieren enorm te kort is gedaan. Dit proberen Mohammedjalal en Mujahied ook duidelijk te maken. Ook de haat jegens het westen is zo te verklaren aangezien het westen altijd Israel heeft gesteund. De Palestijnse zelfmoordaanslagen keur ik af, MAAR waarom trekken de Israeli's zich niet terug uit de bezette gebieden? Dat is hun land niet! Ze moeten een keer opflikkeren en zo zouden ze vele levens kunnen besparen. Ook moet Sharon ophouden met het vernederen van Yasser Arafat. Ik heb much more respect voor Arafat dan voor Sharon. Het is toch te belachelijk voor woorden om iemand te verbieden zijn eigen huis uit te komen.

Ik hoop dat jullie nu een beetje begrijpen hoe de werkelijke toestand daar eigelijk is. Voor de pro'Israelischemedia: FUCK YOU! Voor het pro'Israelische Westen: FUCK YOU! Wees ook begaan met anderen, en pak de echte schuldigen aan.

DOei doei.

fout : ER IS WEL DEGELIJK GESTEMD OVER DE STAAT ISRAEL DE JODEN HEBBEN HET NIET IN BESLAG GENOMEN

fout e palstijnen hadden voor 1994 meer rechten dan de syrische burger en meer rechten dan dat ze nu hebben daar naast als je er echt een x werk van wilt maken kijk dan een naar de economie cijvers van de afgelopen 10 in de palestijnse gebieden hun economie is sterk gedaaldt sind 1994 en sind de 2e intivada

ps in 1994 kwam arafat weer terug in de gebieden.
alsje met ´´feiten´´ komt moeten ze wel kloppen!!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:44
REIE
REIE is offline
Ik las het zelfde in de HUMO!, over kleine Mohammed. Een deskundige gaf allerlei redenen waarom het niet de Israeli's zijn geweest.

Ten eerste vind ik het ziekelijk om als ouder je kind mee temen naar dit soort gevaarlijke rellen. Mocht het toeval zijn geweest dat ze dáár waren dan waren ze wel snel naar huis gehold.

Israel heeft er geen enkel belang kinderen te doden, en ze zouden wel zo beschaafd zijn dit niet te doen. Verder schiet Israel met scherpschutters, en dan zo het kind doelbewust zijn geraakt. Het is aannemelijker dat het van een Palestijns automatisch geweer kan zijn. Dat soort wapens gebruiken zij namelijk.

REIE,

die de massa ontroerd zag worden door de beelden, en zonder nadenken voor het niet-democratische Palestina zag kiezen, al praat dat weinig goed voor Israel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten