Heeft hier iemand cup 85D en interesse in 4 bh's? Ze zijn nooit gedragen. Ik heb grotere tieten ineens. Er is een paarse, een blauwe, knalroze en een bruine met heel veel kleurige stipjes.
04-01-2013, 07:08
Verwijderd
04-01-2013, 07:23
Verwijderd
Ja wil je ze? Mag hoor het kost alleen verzendkosten maar je mag ze ook komen ophalen
Stevele zijn laarzen, toch? Wij zeggen altijd stevels. Kreboét is balkenbrij (ik heb heel lang niet geweten wat dat in t Nederlands is - karbuit? Probeer dat maar eens uit te leggen....) en schurkèr is kruiwagen (en daar maakte ik dan maar schuurkar van).
Hihi ik ben in een bui om me heel erg aan te stellen en vervelend te doen en te roepen dat het allemaal zo kut is, maar wij hebben zo ploeguitje/eten iets. En ik moet nog naar de supermarkt daarvoor.
Hello. Ik kan mezelf nog niet echt bewegen om uit bed te komen.
*schop* Uit bed, uit bed jij luie pad!
04-01-2013, 13:06
Verwijderd
Oke harde muziek aan en zingen en go opstaan.
04-01-2013, 13:07
Verwijderd
De Vlaamse versie van de musicall de kleine zeemeermin is op tv maar ik vind de kostuums echt gruwelijk lelijk en goedkoop en die blonde oud-k3 koe zit erbij en dat is ook.... Apart.
De Vlaamse versie van de musicall de kleine zeemeermin is op tv maar ik vind de kostuums echt gruwelijk lelijk en goedkoop en die blonde oud-k3 koe zit erbij en dat is ook.... Apart.
Ik denk ook niet dat dat de Disneyversie is, of wel?
oh
wat zoek je dan?? vishaakjes die je aan je tepel en rug kan bevestigen?
Ik druppel tegenwoordig kaarsvet eroverheen terwijl ik op de kop hang, daar worden ze mooi rond aan de bovenkant van. Als je stompjes kaars overhebt hoor ik het graag!
Ik druppel tegenwoordig kaarsvet eroverheen terwijl ik op de kop hang, daar worden ze mooi rond aan de bovenkant van. Als je stompjes kaars overhebt hoor ik het graag!