Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De volgende keer ga ik er wel op letten of ze nu werkelijk breder zijn, wat volgens mij niet zo is, of dat ze inderdaad gewoon voor de veiligheid zijn. Wel grappig dat ik de parkeerplaatsen niet durfde te gebruiken omdat ik niet ervan durfde uit te gaan dat men parkeerplaatsen zou toewijzen op basis van geslacht ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
De reactie die ik krijg op een BH die ik op Marktplaats heb gezet. Het ding staat voor 5 euro geprijsd, maar ik zou hem zelfs zo weggeven als iemand hem wil.
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het zoontje van mijn nicht post een foto van zijn Beats by Dre en de bovenkant is in 2 stukken, het lijkt kapot, maar het kan natuurlijk zijn dat het zo hoort, ik heb geen verstand van die dingen. Heeft ie met Kerst gevraagd en gekregen ^^ En dat heeft DJ-ambities. Maar goed, met de muziek die hij draait, maakt de kwaliteit van zijn koptelefoon niet echt uit, ik geloof niet dat je bij carnavalsmuziek veel aan kwaliteit kunt missen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, dat kende ik ook niet en daar vind ik verder niet zoveel aan. Ik moest gewoon erg lachen om de rare stemmetjes en die kruisjes de hele tijd en hoe ze in de camera kijken en om Jeroentje Snel en omdat ze heel vaak 'Klaas van Kruistum' zeggen. Ik ben niet zo moeilijk te vermaken.
|
![]() |
|
Een klasgenoot beweerde dat In de Ban van de Ring is nageaapt door de pcgame World of Warcraft.
Toen ik hem liet zien dat het boek uit de vorige eeuw kwam geloofde hij mij nog steeds niet. Ik ben niet agressief aangelegd maar damn wat had ik een zin om hem een splap te verkopen
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het even niet meer.. Mariekje* | 15 | 13-09-2005 17:05 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |