Ik had ook een socially awkward situatie vanmiddag.
Ik ga hem vertellen.
Ik had zaterdag mijn huisbaas gemaild, of hij naar mijn verwarming wilde kijken, omdat die ontlucht moest worden. Ik was zelf weg tot zondagavond, maar liet mijn kamerdeur voor hem open.
Naja, niks van hem gehoord. Toen smste hij vanmiddag ineens of hij het even kon komen doen, maar ik was nog niet aangekleed, en lag nog in bed te laptoppen
Dus ik sms naar hem 'ik ben over een half uur thuis!' met het idee om in de tussentijd snel te gaan douchen en aankleden.
Maar hij smst terug 'nee, ik begin nu alvast wel'. En hij woont NAAST ME, dus ik hoorde hem vrijwel meteen daarna de voordeur opendoen.
Ik dacht, WAT NU, want ik had én gelogen dat ik niet thuis was, én ik was nog niet aangekleed.
Dus ik gris snel wat kleren en een handdoek mee, en ren snel naar de badkamer. Hopend dat hij denkt dat mijn huisgenoot aan het douchen is daar. Ondertussen probeer ik een PLAN te beramen.
Uiteindelijk kom ik zo:

uit de badkamer, en is hij nergens te bekennen. Dus ik sms hem maar eerlijk: 'eigenlijk was ik wel thuis, maar stond net op het punt om te gaan douchen toen je smste, nu ben ik klaar!'.
En toen kwam hij weer. Gelukkig vroeg hij niet echt door
/lang verhaal