Advertentie | |
|
![]() |
|
Carnavalsvakantie adviesdatum is van 23 februari tot en met 3 maart. Maar carnaval is 10 t/m 12 feb, ik neem aan dat Etmakas dan ook vakantie heeft. Dan zou 16 februari nog in de vakantie zijn en is het geen carnaval meer. Dusss wat denken we van 16 februari?
|
Ik heb geen carnavals-vakantie, en mijn agenda zit vanaf februari nokkie-vol, maar zoals Sann al zei, plemp maar een datum neer en dan hoop ik dat ik kan.
Thee/koffie en koekjes vind ik prima. Maar bereid je er wel op voor dat koekjes in mijn buurt niet veilig zijn.
||
Citaat:
Enneh, wat betreft alcohol: Dat er mensen een wijntje of een biertje drinken, wil nog niet meteen zeggen dat ze dronken zijn/worden hoor ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Dus, om het samen te vatten:
16 februari thee en koekjes meet Komen: Etmakas Sarah Ingegerd Snebbel Misschien: Fizzle Lorelei Trimmie Sann Niet: Miekje ![]() Een beetje magertjes nog! Frayne, Little Phoebe, Uomi, Noedelhap en alle andere DK'ers naamzoek!
|
Dus, om het samen te vatten:
16 februari thee en koekjes meet Komen: Etmakas Sarah Ingegerd Snebbel Uomi Sann komt aanwaaien Stefenootje (want van mij moet je ![]() Misschien: Fizzle Lorelei Trimmie Little Phoebe Niet: Miekje Frayne Chick Rock En dan plannen we ook weer snel een volgende meet om alle mensen te ontmoeten die nu niet kunnen ![]() Fizzle heeft aangeboden dat we bij haar thuis zouden kunnen komen, maar Fizzle weet nog niet of ze kan, dus laten we daar even niet vanuit gaan. Als andere optie zouden we in Utrecht naar de bakkerswinkel kunnen gaan. Heel leuk zaakje waar je kunt high-teaen. En met 6 á 7 mensen passen we ook nog net in mijn appartementje, dus dat is ook nog een optie. En als mensen meer goede ideeën hebben hoor ik het graag! In de middag om een uur offff 2 afspreken? Station?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 |