![]() |
|
Okay, vrij simpel:
Forummer A. post twee video’s: een nummer en een cover van dat nummer Forummer B. Beoordeelt welk nummer het beste is en post vervolgens weer een nummer en een cover van dat nummer enz. enz. Hoe een filmpje in een post te plaatsen, kun je hier lezen!
Laatst gewijzigd op 14-01-2013 om 17:49. Reden: O RLY, ik heb even erin gezet hoe een filmpje te posten en ik ben zo vrij geweest een spelfout er uit te vissen :bloos: |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Liefjes, het is NIET moeilijk om een video in een bericht te zetten. Het staat zelfs uitgelegd in de sticky topics: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1819997
Lezen! |
![]() |
||
Citaat:
Ik kies voor het origineel, de cover van Birdy vind ik niet om aan te horen, ze heeft zo whinny stem. Dancing in the Street. Orgineel door Martha & The Vandellas Cover door The Kinks
||
Citaat:
Heartbeats Origineel (The Knife) Cover (Jose Gonzales)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik wou ook meteen antwoorden, maar toen sloeg mijn computer even op tilt. Ik hou van The Knife, maar ik kende de versie van Gonzalez eerst, door de reclame met de stuiterballen ^^ Na wat onderzoek kwam ik dan uit bij het origineel en dat vind ik echt super muziek, al vind ik de versie van Gonzalez ook wel mooi.
Hurt Nine Inch Nails (origineel) Johnny Cash (cover) |
![]() |
||
Verwijderd
|
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Hier spreekt de TS van dit topic. Vanaf dit moment zijn remixen niet meer toegestaan. Ik herhaal vanaf dit moment zijn remixen niet meer toegestaan. Dank u wel.
Ik kies voor het orgineel. Ik hou wel van volkmuziek. I Shot The Sheriff Origineel door Bob Marley & The Wailers Cover door Eric Clapton ?
||
Verwijderd
|
Ik vind dat ze er weinig boeiends mee gedaan eigenlijk. Maar goed, ik vind Something in the way sowieso al niet zo'n boeiend nummer, maar dan kies ik voor de stem van Kurt Cobain.
Dan breekt de hel los. Origineel: Heideroosjes Cover: Blof Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het origineel is strakker, funkier, gelaagder en veel beter gespeeld en gezongen. Duidelijk beter.
Tainted Love door Gloria Jones: Of Soft Cell:
|
Verwijderd
|
Shit ^^ ik dacht dat Soft Cell het origineel is dat zo vaak is gecoverd! En zo leer je bij. Ik vind het origineel mooi gezongen, maar ik vind het niet zo goed om je in te leven en mee te bewegen, ik vind het totaal een beetje vlak en saai, maar dat kan goed zijn omdat ik gewoon gewend ben aan alle covers. Mijn absolute favoriete versie is overigens deze
![]() Origineel: Zanna van Luc Van Acker Cover voor Music for Life 2011 door Selah Sue, Tom Barman (dEUS) en The Subs |
Advertentie |
|
![]() |
|
Het orgineel vind ik beter. De cover is niet slecht maar het origineel heeft net wat meer charme.
Sweet Dreams (Are Made of This) Orgineel door Eurythmics: Cover door shockrocker Marilyn Manson:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
LL saait gewoon niet wat humor is #1303 Verwijderd | 500 | 05-02-2011 23:11 | |
ARTistiek |
(professionele) CD-cover maken, hoe maak je dat klaar voor productie? Evolution | 12 | 20-06-2006 15:32 | |
Muziek |
vraagje over gitaarspelen Eurydice | 16 | 13-11-2003 00:03 | |
Muziek |
Van wie is die leuke cover van "Mockin' Bird Hill"? Verwijderd | 6 | 20-10-2003 08:02 | |
Muziek |
Covers die je beter vind als het origineel. Pruttelpot | 58 | 14-01-2003 15:02 | |
Muziek |
Tribute to Tool - Origineel! 86dagreed | 21 | 11-01-2003 10:34 |