Oud 20-02-2013, 03:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zat net nog een oude aflevering van GTST te kijken, met ondertiteling nu ga ik lekker in bed liggen met meneer Liberg, kusjes.
Oud 20-02-2013, 08:08
Verwijderd
Goedemorgen! Ik ga vanmiddag weer sporten bij mijn instructeur, ik ben benieuwd of ik morgen nog kan lopen, maar ik denk het niet

En Miekje, door jou kan ik niet meer normaal naar Cesar Milan kijken, ik zie inmiddels ook van alles waarvan ik denk: hmmmmm....
Oud 20-02-2013, 08:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
Aww, ik ben 'klaar' met The Sopranos
don't stooop belieeeeeeeeeeving
Oud 20-02-2013, 08:39
Verwijderd
En oh! Ik had een mailtje van mijn zusje, ze heeft een nieuwe stageplaats gevonden en wordt door iemand van de Amerikaanse ambassade aan een nieuwe woonplaats geholpen
Oud 20-02-2013, 08:40
Lorelei
Lorelei is offline
Hai DK'ertjes. Ik ga het hier toch maar even neerzetten want ook al voelt het een beetje random om te doen, het voelt ook raar om het niet te doen: Rationeel en Lorelei zijn sinds vorige week geen forumstel meer. Dus.
Oud 20-02-2013, 08:44
Verwijderd
Wat jammer Lorelei, sterkte ermee!
Oud 20-02-2013, 08:54
indigo
indigo is offline
Jammer Lorelei en Rationeel, sterkte!

Ik had genoeg van het moeie gevoel na mijn griep, dus heb ik vanochtend weer hardgelopen. In de zon. Met allemaal vogeltjes . Nu lekker douchen.
Oud 20-02-2013, 09:24
Verwijderd
Awh Sterkte allebei!
Oud 20-02-2013, 09:27
Verwijderd
Sterkte allebei!
Oud 20-02-2013, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Hai DK'ertjes. Ik ga het hier toch maar even neerzetten want ook al voelt het een beetje random om te doen, het voelt ook raar om het niet te doen: Rationeel en Lorelei zijn sinds vorige week geen forumstel meer. Dus.
sterkte en knuffels!
Oud 20-02-2013, 10:46
Verwijderd
Haha, de discussie met Champstroll
Oud 20-02-2013, 11:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oud 20-02-2013, 11:14
tripster
tripster is offline
Hooi
Oud 20-02-2013, 11:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

*chocola in het topic legt*
Oud 20-02-2013, 11:18
Verwijderd
Pheeeeeeeeeeebs heb je AoE mee?
Oud 20-02-2013, 11:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja natuurlijk. Ik ken je toch
Oud 20-02-2013, 11:20
Verwijderd
Citaat:
aw sterkte allebei
Oud 20-02-2013, 11:23
Verwijderd
Je bent awesome . Potje?
Oud 20-02-2013, 11:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat naar jongens sterkte!
Oud 20-02-2013, 11:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat, nu? Ik heb echt letterlijk 10 seconden geleden mijn bed verlaten
Oud 20-02-2013, 11:25
Verwijderd
Jaa, nu. Kun je rustig ontbijten terwijl je wat mensen de pan in hakt. Roken heb je toch al gedaan als je 10 minuten geleden bent opgestaan
Oud 20-02-2013, 11:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Seconden, kut ik ben nog thee aan het maken en alles. Als je gewoon even een minuutje of 5-10 geduld hebt, komt het allemaal goed
Oud 20-02-2013, 11:30
Verwijderd
Oh ik kan niet meer lezen!
Oud 20-02-2013, 11:33
Verwijderd
Sterkte Lorelei en Rationeel.
Oud 20-02-2013, 11:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb me net ingeschreven voor een zangcursus/koordinges en ik vind het best eng
Oud 20-02-2013, 12:00
Verwijderd
Maar ook wel leuk! Wat voor koor is het?
Oud 20-02-2013, 12:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is een cursus van de USVA (daar geven ze veel cursussen voor studenten). Dit is de omschrijving:

Citaat:
Deze cursus kun je beschouwen als een groepsles zang. We kiezen eenstemmig liedrepertoire uit diverse stijlen, tijden en windstreken. Een popsong van Sting of Anouk wisselen we af met een musicaltopper van George Gershwin of Irving Berlin. Tijdens de lessen werken aan we aan technische aspecten, zoals adembeheersing en toonvorming. Maar ook de inhoudelijke kanten van de muziek komen aan bod.

Voor deze cursus zijn zowel beginners als meer ervaren zangers welkom. Je hoeft geen noten te kunnen lezen. Wie solo wil zingen is van harte uitgenodigd. Maar ook diegenen die zich graag verschuilen achter een ander zijn in deze cursus welkom. De eerste helft van de cursus studeren we steeds met z’n allen. Als we de noten een beetje beheersen, gaan we kijken wie de solopartijen op zich wil nemen.
Vind het wel leuk klinken Eigenlijk wil ik al heel lang zoiets doen, maar vaak waren die cursussen vrij laat op de avond. Deze keer is 'ie van 5 tot half 7, dus had ik geen excuus meer
Oud 20-02-2013, 12:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En Miekje, door jou kan ik niet meer normaal naar Cesar Milan kijken, ik zie inmiddels ook van alles waarvan ik denk: hmmmmm....
Zie je wel!

Citaat:

Nooooh Sterkte, allebei!

// Ik moet nog één uurtje pathologie, en dan ga ik naar huis voor mijn vaders verjaardag En ik zit net zo lekker bij mijn vriend thuis, dus ik heb niet zoveel zin om naar huis te gaan. Maar mijn vader is lief, dus ik doe het voor hem
Oud 20-02-2013, 12:11
Verwijderd
Citaat:
don't stooop belieeeeeeeeeeving
Ja man S06 begon maar matig, maar de tweede helft was toch wel weer smullen.
Oud 20-02-2013, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Ja man S06 begon maar matig, maar de tweede helft was toch wel weer smullen.
Ohh die laatste aflevering Toen heb ik wel een beetje zo voor de tv gezeten.
Oud 20-02-2013, 12:34
Verwijderd
ahw sterkte lorelei en rationeel.
Oud 20-02-2013, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Ahw. Sterkte allebei.
Oud 20-02-2013, 12:40
Verwijderd
Oei, mweh. Jammer. Sterkte, both of yous inderdaad!
Oud 20-02-2013, 12:46
Verwijderd
Ik ga trainen Wens me succes, ik zal er wel uitzien als een debieltje
Oud 20-02-2013, 12:46
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Het is een cursus van de USVA (daar geven ze veel cursussen voor studenten). Dit is de omschrijving:

Vind het wel leuk klinken Eigenlijk wil ik al heel lang zoiets doen, maar vaak waren die cursussen vrij laat op de avond. Deze keer is 'ie van 5 tot half 7, dus had ik geen excuus meer
Gaat ie door? Ik heb dat ook wel eens willen doen, maar als er te weinig aanmeldingen zijn dan wordt het afgeblazen. Ik heb wel de musicalcursus gedaan daar, dat was top!
Oud 20-02-2013, 12:51
Verwijderd
Jeetje Lorelei, sterkte! Had dat van jullie niet verwacht eigenlijk! (Niet dat ik jullie echt ken, of weet hoe jullie relatie was, maar toch!)

*aai*
Oud 20-02-2013, 12:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gaat ie door? Ik heb dat ook wel eens willen doen, maar als er te weinig aanmeldingen zijn dan wordt het afgeblazen. Ik heb wel de musicalcursus gedaan daar, dat was top!
Weet ik niet, staat er niet bij. Doe je ook mee?
Oud 20-02-2013, 13:01
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Weet ik niet, staat er niet bij. Doe je ook mee?
Nee, ik kan juist niet op die tijd, dan ben ik nog aan het werk. En ik vind die dirigent echt een kwal. Ik heb een keer gekeken bij een koor (dat popkoor Estrella's) en daar is hij ook dirigent bij.
Oud 20-02-2013, 13:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh bah, ik hoop dat dat van die dirigent meevalt
Oud 20-02-2013, 13:09
Tink*
Tink* is offline
Oh vast wel. Misschien vind jij hem wel aardig en ik gewoon niet. Sowieso was dat daar een beetje vreemd bij dat koor toen, heel erg prestatiegericht en selectief, bah.

Maar wel leuk dat je zoiets gaat doen!
Verwijderd
Dirigenten zijn echt HEEL erg persoonlijk weet ik van mijn moeder . Dus wat de een verschrikkelijk vindt, vindt de ander juist heel prettig!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey, weet iemand hier het doel van GTA? Ik werd gister oneindig dood gemaakt, terwijl ik helemaal niks had gedaan en dat vond ik stom. Ik snapte er ook geen kut van, zit er überhaupt wel een doel aan het spel, of moet je gewoon zoveel mogelijk mensen dood maken? /vrouw
Oud 20-02-2013, 13:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou ja, we zullen zien inderdaad
Oud 20-02-2013, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Hey, weet iemand hier het doel van GTA? Ik werd gister oneindig dood gemaakt, terwijl ik helemaal niks had gedaan en dat vond ik stom. Ik snapte er ook geen kut van, zit er überhaupt wel een doel aan het spel, of moet je gewoon zoveel mogelijk mensen dood maken? /vrouw
Je hebt toch gewoon missies die je moet doen
Oud 20-02-2013, 13:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je hebt toch gewoon missies die je moet doen
Serieus? ik heb geen idee, ik heb het spel aangezet en toen ben ik maar mensen gaan doodrijden en alles.
Oud 20-02-2013, 13:15
Verwijderd
Ik heb gisteren Les Misérables gekeken, en daarna de muziek gedownload (van de Original London Cast), en sommige nummers zijn zo mooi <3
Oud 20-02-2013, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Serieus? ik heb geen idee, ik heb het spel aangezet en toen ben ik maar mensen gaan doodrijden en alles.

Ik deed dat ook toen ik het bij mijn ex speelde, maar er zijn inderdaad missies die je moet doen.

Ik ging gewoon allemaal mensen doden en vluchten voor de politie, veel leuker.
Oud 20-02-2013, 13:18
Verwijderd
Ik deed een combinatie van beide.

En random rondvliegen.
Oud 20-02-2013, 13:19
Verwijderd
Overigens duurde het echt superlang voor ik doorhad hoe ik moest vliegen . Duizend keer gecrasht, maar gelukkig vond ik de weg voor het ziekenhuis eigenlijk wel een prima startbaan
Oud 20-02-2013, 13:24
Verwijderd
heeft de lidl couscous?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten