Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Behold the 3Doodler, the world’s first pen that lets you draw 3D sculptures in real time.
|
Verwijderd
|
Ik heb geen zin om naar bes te gaan, mijn benen doen echt fucking pijn van vanmiddag. Maar mijn trainer ging me op het laatst helemaal oprekken en mijn longen leegdrukken en dat was zo fijn! Al viel ik na een half uur bijna flauw
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een killing spree uitvoeren waar Breivik jaloers op is en dan een 6-sterren wanted level krijgen met de politie achter je aan is even leuk, maar begint best snel te vervelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() //Ik ben vandaag misschien wel om 1 uur uit in plaats van 3 uur. Dat komt goed uit, want ik moet boodschappen doen. Zoals een echte huisvrouw betaamd ![]() ![]() ![]() Nee, hoor, ik vind het heel leuk om even op mezelf te wonen en ALLES.
|
Verwijderd
|
Uhm dat zeg ik liever niet, wil liever niet herleidbaar zijn. Maar het heeft met patienten en onderzoek te maken. En vandaag is een uitwerkdag, dus af en toe even forummen lukt dan wel. Op andere dagen kom ik niet eens aan mijn werkmail toe, laat staan forum...
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|