Oud 14-03-2013, 14:59
Ampow
Ampow is offline
Hi,
Ik heb een probleem met Itslearining. Ik sta bij heel veel vakken ingeschreven die ik niet meer heb, en wil me hier graag voor uitschrijven. Er staat op de site zelf:

"Er zijn twee manieren om uzelf uit vakken terug te trekken. Als u zich wilt terugtrekken uit één vak, kunt u op Mij terugtrekken klikken achter het vak waaruit u zich wilt terugtrekken. Vakken waartoe u behoort, worden gemarkeerd met een rood vierkant. Vakken waartoe u niet behoort, worden gemarkeerd met een groen vierkant.
Als u zich in één keer wilt terugtrekken uit meerdere vakken, volgt u de onderstaande stappen:
Schakel de selectievakjes in bij de vakken waaruit u zich wilt terugtrekken.
Klik op Mij terugtrekken."

maar ik zie dit knopje echt niet.
Meer mensen met dit probleem? Wie kan me helpen? Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2013, 17:39
Verwijderd
Vraag het aan de mensen van de website in kwestie, niet hier.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 18:20
Ampow
Ampow is offline
Citaat:
Vraag het aan de mensen van de website in kwestie, niet hier.

Veel meer scholen werken met dit systeem en ik weet niet hoe ik die mensen moet berijken.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 18:29
Verwijderd
Er staat geen contact adres/telnr/email op de website?

En als het deel is van je school, kan je docent je daar dan niet toevallig mee helpen?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 18:45
Ampow
Ampow is offline
Citaat:
Er staat geen contact adres/telnr/email op de website?

En als het deel is van je school, kan je docent je daar dan niet toevallig mee helpen?
dat is het probleem, docenten hebben een ander account en de regelinggebeuren zit in een ander gebouw/plaats
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 19:47
Verwijderd
Het gaat ook niet om hun account, het gaat om jouw account. Als er iets niet zou werken zoals het zou moeten werken leg je dat voor aan je docent, of dus logischerwijs aan het bedrijf dat die website runt.

Maargoed, je kan ook gewoon eens proberen om de site in een andere browser te openen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 17:37
Maylena
Maylena is offline
Ik zie het ook niet staan.
Wat als je nou op ''Vakken'' drukt, dan de vakken die jij niet meer wilt aanklinkt en vervolgens op ''Verwijderen uit favorieten'' drukt? Misschien werkt dat?
Ik heb het zelf niet geprobeerd, omdat ik geen overbodige vakken ertussen heb staan en ik wel alles wil blijven volgen, maar jij zou het kunnen proberen.
Oud 24-03-2013, 13:05
AliciaLiefje
AliciaLiefje is offline
op de site van je school staat er vast wel ergens: contact. stuur daarmee een mailtje. of ga naar je mentor voor hulp.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten