Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou, dat die ene zegt 'Ik kan 5 personen meenemen' en dat die ander reageert met 'ok, je zegt dat je 5 personen kunt meenemen, dus je kan 6 personen meenemen!'
Dat is redelijk behoorlijk dom en dafuqerig.
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dus dat het niet de echte namen zijn.
|
Ik zag net 2 verenigings-meisjes lopen (met bijbehorende bodywarmer met roze tekst achterop) en 1 ervan liep serieus met d'r benen wijd over straat. Alsof het hele corps er overheen was geweest en ze nu fucking schraal was en haar benen niet meer bij elkaar kon krijgen.
Ik moest me echt inhouden om niet keihard te lachen, maar de olijke negert die net kwam aangewandeld zag het ook en zag mij en gaf me echt zo'n 'lol, ik zag 't ook'-blik. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik moest vandaag heel hard lachen op de parking van de Aldi. Ik wou dat ik een foto had kunnen maken. Ik weet dat ik geen goede parkeerder ben, maar dit zag er echt briljant uit. De auto stond zo dwars als mogelijk was binnen de lijnen. Als het op straat was geweest en niet in die brede vakken, dan had de kont tot de helft van de weghelft gekomen ^^ Ik vond het zo een geweldig zicht dat ik al lachend en grijnzend de Aldi ben binnengegaan waarop iedereen mij natuurlijk bekeek alsof ik gek was. En deze op fb: ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er staat hier een film op (niet dat ik zit te kijken, maar net werd mijn aandacht getrokken) en 2 mannen overvallen een winkel. De ene brult hard en zwaait met een wapen, de ander zegt dat het bedreigender is om kalm over te komen. Dan vraagt hij de mening van de winkelier en jadija, die zegt dat het brullen bedreigender is. Dan volgt dit:
Sucker bitch :') |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Komiek Thom Tuck had vorig jaar al een show over alle Disney 'straight to DVD' films die hij had gekeken, maar nu heeft hij z'n eigen radioserie waar hij dus elke week een ander Straight to DVD 'genre' behandeld. De eerst gaat over Steven Seagal films en deed mij zeer hard LOL'en.
http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode...Steven_Seagal/ een van de volgende afleveringen gaat over de films van Mary-Kate en Ashley Olsen. ![]()
||
Citaat:
![]() Maar je kan 't wel hier downloaden: http://www.mediafire.com/?xnwybdifbk7r2v4
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |