![]() |
|
De perfecte jongen voor mij heeft geen gel in en heeft zacht schoon haar dat wild door elkaar zit (we gwn gekamt). Een base ball vest en een spijkerbroek
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zeg maar gw onbeschoft en ongeintreseerd -_- als iemand dat doet, maar weetje het is niet alleen bij blackberry ik vind het bij iedereen irritant, zoals mijn beste vriendin heeft een iphone en echt. Die is vastgelijmd aan haar hand ... --' Maar kijk ik heb ook een blackberry maar zit er niet de hele tijd op, dus dat scheelt ook wel. Wat voor persoon de blackberry heeft, ik heb niet eens ping ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hier in nederland hebben mensen volgens mij hele andere bedoelingen (daarmee bedoel ik geen, gewoon dat het fijn zit). Maar er zit wel een soort van verhaal achter. Sorry voor offtopic |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die zal daar wel he el blij mee zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zn rijkikgheid enzovoort mjah blackberry heeftjl geeneens touch das slecht ;o samsung ftwwwwww bitche xP |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik snap je mening wel! Ik snap niet dat jongens verliefd kunnen worden op zo'n ordinair meisje met een nickolson jas,,, ;-) xx |
![]() |
|
![]() |
Bij jongens vind ik heel sexy:
- kort haar, in stijl gebracht met wax o.i.d. - perfect gezicht (kan op meerdere manieren perfect zijn) - overhemd, riem, chino - kuiltjes bij lachen - sixpack met wel wat spek erbij - stevig maar sportief - gespierde armen en benen - een lichte gooise errr, maar verder niet gay praten ![]() - een paar sproetjes is leuk - donkere, duistere ogen - sociaal zijn En, ik val niet echt heel erg op meisjes, maar dan kan ik het nog wel sexy vinden als: - netjes en stijlvol gekleed - vrouwelijke vormen (zie: Beyoncé, Rihanna, Tyra Banks, zie niet: Taylor Swift) - zich netjes gedraagd - pumps Laatst gewijzigd op 25-02-2013 om 23:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aahwww cutte xp ben blij dat je er zo eentje hebt gevonden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je kan nu wel leuk wijs gaan doen alsof dat niet van belang is, maar dat is het wel. Als het met iemand klikt gaat het om meer dan alléén uiterlijk, het gaat om chemie en aantrekkingskracht. En dat is ook mede bepaald door uiterlijk ja. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als jij blijft volhouden dat uiterlijk er helemaal niet toe doet, dan ben je een leugenaar. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ilse weigert pedofielensite Verwijderd | 415 | 04-02-2005 19:54 | |
Drugs & Alcohol |
het grote POST HIER AL JE VERZONNEN VERHALEN topic Verwijderd | 82 | 22-12-2004 22:25 | |
Drugs & Alcohol |
Verhaaltjes maken in een "rare" bui zeehond23 | 16 | 22-03-2004 19:11 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |