Oud 12-04-2013, 17:41
Verwijderd
Ieuw.

Daarover gesproken, soms zou ik wel eens avondeten willen overslaan, niet omdat ik minder wil eten of geen honger heb, maar omdat het soms als zo'n gedoe aan voelt. Vandaag wil ik gewoon alleen maar blijven liggen op de bank. Maar dat kan dan weer niet, he.
Advertentie
Oud 12-04-2013, 17:46
Verwijderd
Downies worden anno 2023 automatisch gedetecteerd en verwijderd door de centrale aborteur, hoop ik. Zo een:

Als we zelfs dat niet voor elkaar krijgen ga ik een klacht indienen bij de linkse media.
Oud 12-04-2013, 17:47
Verwijderd
Als je echt geen zin hebt kun je natuurlijk best gewoon brood eten! zo lang je niet elke dag echt geen zin hebt
Oud 12-04-2013, 17:48
Verwijderd
Mja, dat zou kunnen. Maar brood is ook weer niet lekker genoeg om maar de hele dag te eten, hmmmmmm. Misschien maar pizza halen of zo, al is dat ook gedoe.
Oud 12-04-2013, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik bedoel, zou je mee willen doen?
OH! JA, wat gaaf. Hoe gaat dat precies in z'n werk? Wacht, ik PM je wel even.
Oud 12-04-2013, 17:51
Verwijderd
Hebben jullie het als kind ooit in jullie hoofd gehaald om tegen de moeder van je vriendje te zeggen dat je het eten vies vond en het vervolgens te laten staan? Mijn klomp brak net echt. Het waren vegetarische mini hamburgertjes op een broodje met sla (en gekruide aardappeltjes die hij met lange tanden heeft opgegeten omdat meneer geen mayo blieft en er geen ketchup was).
Oud 12-04-2013, 17:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ieuw.

Daarover gesproken, soms zou ik wel eens avondeten willen overslaan, niet omdat ik minder wil eten of geen honger heb, maar omdat het soms als zo'n gedoe aan voelt. Vandaag wil ik gewoon alleen maar blijven liggen op de bank. Maar dat kan dan weer niet, he.
Heb ik ook vaak ja tegenwoordig geef ik er vaker aan toe. Ook trouwens omdat ik vaak wel ingevroren spul heb

Citaat:
OH! JA, wat gaaf. Hoe gaat dat precies in z'n werk? Wacht, ik PM je wel even.
Als je meedoet kom ik natuurlijk kijken.
Oud 12-04-2013, 17:52
Verwijderd
Ik heb wel eens over een onderdeel van het eten gezegd dat ik het niet zo lekker vond, ja, maar in mijn herinnering probeerde ik het alsnog op te eten, of in elk geval hafl.
Oud 12-04-2013, 17:53
Verwijderd
Ik kan me een keer herinneren dat ik het eten vies vond en toen heb ik me door de helft geworsteld en daarna gezegd dat ik vol zat.
Oud 12-04-2013, 17:54
Verwijderd
Ik mocht wel een toetje toen, geloof ik, dat viel me toen mee maar ik had ook wel mijn groente op.
Oud 12-04-2013, 17:56
Verwijderd
Nee, maar ik heb wel ooit gezegd 'oh geen twee?' toen ik maar 1 gebakken ei kreeg. Ik was 6 en ik had altijd bij iedereen 2 eieren zien verschijnen, dus dat klopte niet in mijn hoofd ^^ Ik heb daar toen een tirade over gekregen van die moeder, daar lust een hond geen brood van. Sindsdien heb ik nooit meer iets durven vragen over eten als het niet in mijn hoofd klopte

Maar dat zou ik niet gedurfd hebben en die is ook wel een stukje ouder, neem ik aan? Ik heb tot mijn 12e ofzo moeten eten wat de tafel draagt en op zijn minst moeten proeven. Al zou je wel een probleem krijgen met de sla bij mij naar binnen te werken omdat me dat gewoon niet lukt.
Oud 12-04-2013, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel eens over een onderdeel van het eten gezegd dat ik het niet zo lekker vond, ja, maar in mijn herinnering probeerde ik het alsnog op te eten, of in elk geval hafl.
Citaat:
Ik kan me een keer herinneren dat ik het eten vies vond en toen heb ik me door de helft geworsteld en daarna gezegd dat ik vol zat.
precies dit ja en als ik iets niet zo lekker vond probeerde ik het te verbloemen met saus of de andere gerechten samen te eten zodat je het minder proeft.
Citaat:
Ik mocht wel een toetje toen, geloof ik, dat viel me toen mee maar ik had ook wel mijn groente op.
Oud 12-04-2013, 17:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omdat ik vanmiddag HEEL EVEN gejankt heb, heb ik nu de hele middag al zo'n druk in m'n voorhoofd en rond m'n oogkassen. Stom hoofd!
Oud 12-04-2013, 17:57
Verwijderd
Citaat:
precies dit ja en als ik iets niet zo lekker vond probeerde ik het te verbloemen met saus of de andere gerechten samen te eten zodat je het minder proeft.
Exact mijn tactiek.
Oud 12-04-2013, 17:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zeg zelfs nu nog nauwelijks dat ik iets niet lekker vind alleen bij m'n ouders.
Oud 12-04-2013, 18:00
Verwijderd
En bij de overbuurvrouw kregen we altijd slappe ranja, bah, drink dan water. Maar ik weet niet of ik daar ooit iets van heb gezegd.
Oud 12-04-2013, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar ik heb wel ooit gezegd 'oh geen twee?' toen ik maar 1 gebakken ei kreeg. Ik was 6 en ik had altijd bij iedereen 2 eieren zien verschijnen, dus dat klopte niet in mijn hoofd ^^ Ik heb daar toen een tirade over gekregen van die moeder, daar lust een hond geen brood van. Sindsdien heb ik nooit meer iets durven vragen over eten als het niet in mijn hoofd klopte

Maar dat zou ik niet gedurfd hebben en die is ook wel een stukje ouder, neem ik aan? Ik heb tot mijn 12e ofzo moeten eten wat de tafel draagt en op zijn minst moeten proeven. Al zou je wel een probleem krijgen met de sla bij mij naar binnen te werken omdat me dat gewoon niet lukt.
hij is 9.
en wij moesten daar ook niet mee aankomen. als je een beetje laat liggen boeit het mij niet hoor, ik ben niet zo van alles opeten regeltje, maar zeggen dat iets VIES is vind ik gewoon van de ratten besnuffeld.
Oud 12-04-2013, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik vanmiddag HEEL EVEN gejankt heb, heb ik nu de hele middag al zo'n druk in m'n voorhoofd en rond m'n oogkassen. Stom hoofd!
warme douche?
Oud 12-04-2013, 18:03
Verwijderd
Ik haatte ranja (nog steeds overigens), vooral oranje en groen. Roze vind ik lekker met bruiswater. Toen we een schoolreis hadden met de hogeschool en we in een of ander studentenhotel in Duitsland ranja kregen, heb ik steen en been geklaagd. De docente die bij ons was zei dat ik op vakantie ook niet zou zeuren, ik heb geantwoord dat ik niet op vakantie ging naar oorden waar ze ranja serveren.
Oud 12-04-2013, 18:04
Verwijderd
Citaat:
warme douche?
Dat was niet tegen mij, maar wel een goed plan!
Oud 12-04-2013, 18:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
warme douche?
Ik heb helaas een stomme douche, je komt er kouder onder weg dan dat je eronder ging. Dus ik ga gewoon veel drinken (WATER DUS) en negeren. En als het erger wordt een paracetamolletje.
Oud 12-04-2013, 18:06
Verwijderd
Nouja, het is ook wel irritant om dan uitgebreid te gaan lopen klagen maargoed, voor tzelfde geld had je suikerziekte en zat je al aan je max qua koolhydraten ofzo, ze kunnen op z'n minst water aanbieden
Oud 12-04-2013, 18:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mmmm eigenlijk toch wel blij dat ik heb gekookt
Oud 12-04-2013, 18:15
Verwijderd
Goedzo wat heb je gemaakt?
Oud 12-04-2013, 18:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gekookte krieltjes met zoute boter, wortels en een bladerdeegding met zalm uit de oven.
Oud 12-04-2013, 18:20
Verwijderd
Lekker!
Oud 12-04-2013, 18:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik eet bijna nooit aardappel/groente/vis(/vega), en soms is het dan heel erg lekker. Vooral de wortels, nom.
Oud 12-04-2013, 18:25
Verwijderd
Ja, ik eet ook bijna nooit aardappels maar als je ze dan eet is het heel lekker ofzo. Als je ze elke dag eet worden ze maar saai.
Oud 12-04-2013, 18:58
Verwijderd
de vader zou hem al een half uur geleden ophalen maar hij is er nog steeds niet.
Oud 12-04-2013, 19:17
Verwijderd
Wat 'n faler dan

Wat zal ik eens gaan doen vanavond? Theodoor heeft hier zijn magicvriend en ik wil Graham Norton show kijken om vijf over tien
Oud 12-04-2013, 19:22
Verwijderd
Citaat:
de vader zou hem al een half uur geleden ophalen maar hij is er nog steeds niet.
Die is ook al lang blij dat dat jong een keer niet hem het leven zuur maakt ^^
Oud 12-04-2013, 19:25
Verwijderd
Omg zo lief <3 Ik moest vandaag werken en dat liep ontzettend uit waardoor ik pas om 11 uur klaar was (ik heb zo'n fijne collega's <3) en toen kwam ik in osn nieuwe huis en waren mijn schoonouders daar al helemaal bezig met ramen wassen en kasten maken en dergelijke. Supergezellig, dat sowieso. Ik had het wel een beetje gehad en kon maar moeilijk motivatie vinden om verder te gaan met plintjes leggen en toen belde mijn moeder. Met heel erg kut nieuws over mijn tante-met-kanker. En dat was wel kut. En toen kwam alles er een beetje uit, de drukte van de verhuizing en de spanning of het wel goed zou gaan en dat mijn moeder er niet bij kon zijn, want di eheft het nog helemaal niet gezien nadat het helemaal witgetext is en dus eigenlijk nog helemaal niks. En daar baalden we allebei echt heel veel van (want mijn moeder is fantastisch ) maar zij net een beetje meer en dat zei ze echt heel veel de afgelopen weken. Dus ik stond in de tuin al jankend bij te komen met een sigaret en werd flink geknuffeld door mijn schoonmoeder (die duidelijk geen idee had waar ik nu eigenlijk zo'n verdriet om had maar wel heel lief was) en toen ging de deurbel. En ik dacht nog 'kutbel' want ik verwachtte buurtkindjes of vrienden van mijn vriend en daar had ik echt geen zin in. Maar toen stonden mijn moeder en peettante in een keer voor de deur Zo fijn! En er is niet eens iets bijzonders gedaan of gezegd of gehannest of weetikveel, maar het was wel echt heel fijn om haar gewoon even te zien en zo. Zó leuk!

En ik hoorde net dat de operatie van mijn tante geslaagd is

Lekker onsamenhangende post maar puh ik doe het toch
Oud 12-04-2013, 19:33
Verwijderd
Heftige dag dus!
Oud 12-04-2013, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Heftige dag dus!
Best wel. En ik ben ook wel klaar met vandaag, helaas moet ik nog de klerenkast inpakken en de tafel leegruimen. Maar san vind ik het ook wel goed geweest.
Oud 12-04-2013, 19:41
Verwijderd
Aai voor ingegerd.
Oud 12-04-2013, 19:52
Lorelei
Lorelei is offline
Goed. Studeren dus. Studeren, Lorelei, STUDEREN.
Oud 12-04-2013, 19:58
Verwijderd

Gewoon omdat.
Oud 12-04-2013, 20:09
Verwijderd
aaah Ingegerd, wat een berg emoties zo alles bij elkaar! Niet raar dat je dan even overloopt, en wat super fijn dat je moeder toen ineens langs kwam
Oud 12-04-2013, 20:16
Verwijderd
Bah, wat is mijn nek stroef. Bij elke beweging voel ik een soort wrijfgeluid. Misschien moet ik mijn eigen raad opvolgen en gaan douchen.
Oud 12-04-2013, 20:20
Verwijderd
Diagnosticeer je jezelf ook wel eens Sarah ?
Oud 12-04-2013, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Aai voor ingegerd.
Aaahw, dankje Quis! Hoe is t met de collega die zo dom deed laatst?
Citaat:
aaah Ingegerd, wat een berg emoties zo alles bij elkaar! Niet raar dat je dan even overloopt, en wat super fijn dat je moeder toen ineens langs kwam
Jaaaa! Ze heeft ook echt twee uur heen en twee uur terug gereden om drie uurtjes koffie te drinken, wafels te eten en een wc te poetsen

Laatst gewijzigd op 12-04-2013 om 20:42.
Oud 12-04-2013, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Jaaaa! Ze heeft ook echt twee uur heen en twee uur terug gereden om drie uurtjes koffie te drinken, wafels te eten en een wc te poetsen
Aaahh mama's kunnen zo lief zijn
Oud 12-04-2013, 20:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wel verdorie, ik word natuurlijk direct weer gestraft voor het ongezonde suikerrijke eten van vandaag. Darmen, wat heb je eraan?

On the upside: ik kijk The Jane Austen Book Club en die is lekker stom <333
Oud 12-04-2013, 20:53
Verwijderd
Ik heb afgelopen week Becoming Jane Austen gekeken, met de illusie dat het een lekkere, Engelse film zou zijn, maar ik werd er heel treurig van
Oud 12-04-2013, 20:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die vond ik ook leuk
Oud 12-04-2013, 20:58
Verwijderd
Ik vond hem wel heel mooi (want Engels en <3 Jane Austen), maar hij was veel minder opgewekt dan ik gehoopt had, vooral heel zielig
Oud 12-04-2013, 20:59
Pluis
Pluis is offline
Hallo allemaal ik kom hier even rondhangen
Oud 12-04-2013, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Diagnosticeer je jezelf ook wel eens Sarah ?
Nauwelijks meer dan de meeste mensen doen!

Ik heb gedouched en mijn benen geëpileerd en dat viel erg mee
Oud 12-04-2013, 21:08
Verwijderd
De meeste mensen doen dat behoorlijk veel
Oud 12-04-2013, 21:12
Verwijderd
Ja, ik ook natuurlijk. Bij elk klachtje verzin je toch wel een reden waarom je dat hebt. Ik verzin alleen een differentiaaldiagnose
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten