Oud 23-04-2013, 11:51
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
En ik vond gisteren een muizenstaartje in de bijkeuken

Waar is de rest van de muis dan?
Advertentie
Oud 23-04-2013, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Even iets heel anders.

Wat is Weather Systems toch een heerlijk album. <3
Jaaa
Oud 23-04-2013, 11:52
Verwijderd
Citaat:

Waar is de rest van de muis dan?
Opgepeuzeld!
Vowel
Vowel is offline

Ik ben verliefd op dit nummer.
Verwijderd
Citaat:
Ja hè, gatver.

Mjah, toch maar eens even zoeken. Ik ben eigenlijk wel benieuwd, want waarom spinnen? Waarom niet kevers, of sprinkhanen of muggen of of of.
Ik kan me diverse onderzoeken herinneren waarin de core paniekcentra oplichten op ct's, dat het ingebakken zit. En apen die er ook bang voor zijn, srsly. Af en toe is er een foutje in onze reacties.

Ik zit mobiel, anders zocht ik voor je.
Vowel
Vowel is offline
Scratch that. Op het hele album.
Oud 23-04-2013, 11:53
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik kan me diverse onderzoeken herinneren waarin de core paniekcentra oplichten op ct's, dat het ingebakken zit. En apen die er ook bang voor zijn, srsly. Af en toe is er een foutje in onze reacties.

Awww. Apen ook? Dat vind ik schattig. Lijkt me wel lastig voor ze, want die beesten zitten werkelijk overal en apen hebben geen stofzuigers of glazen (en emmers).
Oud 23-04-2013, 11:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vang spinnen en insecten doorgaans gewoon met de hand. Soms een papiertje erbij.
Vorige week heb ik een vliegend beest zo uit de lucht gevangen, toen voelde ik me wel superstoer.
Verwijderd
Op mijn oude kamer zat een soort kleine nis naast mijn bed, precies ten hoogte van mijn hoofd. Toen kwam daar op een gegeven moment een spin wonen. Met die spin heb ik heel prettig samengewerkt, want er komen altijd veel muggen op mij af en hij ving ze Symbiose.
Verwijderd

Nutellabrownie in a mug!
Oud 23-04-2013, 11:55
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:

Volgens Wikipedia (Duits, Nederlands en Engels) is het dan weer zo dat het niet in alle samenlevingen voorkomt. Dit doet mij toch vermoeden dat er weldegelijk een culturele component in het spel is, wat genetische factoren niet uitsluit natuurlijk.
Oud 23-04-2013, 11:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]

Nutellabrownie in a mug!
Dat is dus echt smerig.
Oud 23-04-2013, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vang spinnen en insecten doorgaans gewoon met de hand. Soms een papiertje erbij.
Vorige week heb ik een vliegend beest zo uit de lucht gevangen, toen voelde ik me wel superstoer.
Doet me denken aan een of andere show waarbij ze iets probeerden te testen/bewijzen (zoals mythbusters maar zonder de explosies). Het ging over een Oosterse vechttechniek waarbij de persoon die hem beoefent, sneller reageert dan een vlieg in de lucht. De 'wetenschapper' (weet ik veel) dacht dat het onmogelijk was om meer dan 1 vlieg te vangen en dan nog per toeval. De testpersoon ving er een stuk of 8 geloof ik. Ik vertel het allemaal heel vaag, want het is ook erg lang geleden
Verwijderd
Citaat:
Op mijn oude kamer zat een soort kleine nis naast mijn bed, precies ten hoogte van mijn hoofd. Toen kwam daar op een gegeven moment een spin wonen. Met die spin heb ik heel prettig samengewerkt, want er komen altijd veel muggen op mij af en hij ving ze Symbiose.
Dit heb ik ook een keer gehad met een spin die een ENORM web voor mijn raam had in de zomer super awesome was dat, want hij kwam niet in mijn kamer maar had wel superveel eten.
Verwijderd
Citaat:
Dat is dus echt smerig.
Heb je het geprobeerd of zeg je dat op basis van de ingrediënten?
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Volgens Wikipedia is het dan weer zo dat het niet in alle samenlevingen voorkomt. Dit doet mij toch vermoeden dat er weldegelijk een culturele component in het spel is, wat genetische factoren niet uitsluit natuurlijk.
Ja, en ik kan me ook voorstellen dat je die angst, voor zover het genetisch is, er heel snel uit kunt werken. Ik denk dat als mijn moeder mij van kinds af aan spinnen had gegeven om vast te houden, dat ik er nu wellicht niet bang voor zou zijn geweest. Gewoon omdat mij dan was aangeleerd dat ze niet eng zijn (dat is toch iets anders dan alleen zeggen "ach, ze doen je niets").
Oud 23-04-2013, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Het zou me verbazen als er geen culturele component is.
Natuurlijk is die er, dramaqueens heb je overal.
Citaat:
Volgens Wikipedia is het dan weer zo dat het niet in alle samenlevingen voorkomt. Dit doet mij toch vermoeden dat er weldegelijk een culturele component in het spel is, wat genetische factoren niet uitsluit natuurlijk.
en natuurlijk is dat zo. In deze samenleving onderdrukken we ook de neiging het alfamannetje te slopen om dat zelf te worden.

Meestal
Oud 23-04-2013, 11:59
Vowel
Vowel is offline
Ik ben nu Twin Peaks aan het kijken (moest het toch weer een keer kijken hoor ) en Anathema aan het luisteren en dat werkt toch niet zo goed samen. Maar het is allebei erg en ik weet niet wat ik moet kiezen.
Oud 23-04-2013, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, en ik kan me ook voorstellen dat je die angst, voor zover het genetisch is, er heel snel uit kunt werken. Ik denk dat als mijn moeder mij van kinds af aan spinnen had gegeven om vast te houden, dat ik er nu wellicht niet bang voor zou zijn geweest. Gewoon omdat mij dan was aangeleerd dat ze niet eng zijn (dat is toch iets anders dan alleen zeggen "ach, ze doen je niets").
ja nurture kan zowat alles manipuleren. Maar je genen behouden die core instincts uiteraard wel.
Oud 23-04-2013, 12:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, ik moest trainen, niet over spinnen praten
Oud 23-04-2013, 12:03
Verwijderd
Het ruikt hier naar plas.
Oud 23-04-2013, 12:04
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik moet trouwens ineens denken aan King's Quest VII, daar zat namelijk een enorme schorpioen in.
Oud 23-04-2013, 12:06
Verwijderd
Mijn arm zeurt nog steeds. Zeurlichaam!
Oud 23-04-2013, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Mijn arm zeurt nog steeds. Zeurlichaam!
:boks:
Oud 23-04-2013, 12:08
Qimm
Qimm is offline

Oud 23-04-2013, 12:09
Verwijderd
Citaat:
:boks:
Ik weet niet of ik nu of moet neerzetten.
Oud 23-04-2013, 12:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Heb je het geprobeerd of zeg je dat op basis van de ingrediënten?
Ik heb de Brownie in a mug wel eens geprobeerd en dat was ieww. Maar daar zat ook geen ei en extra nutella bij, mss dat dat scheelt.
Oud 23-04-2013, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de Brownie in a mug wel eens geprobeerd en dat was ieww. Maar daar zat ook geen ei en extra nutella bij, mss dat dat scheelt.
Die brownies in a mug die ik heb geprobeerd, smaakten prima
Oud 23-04-2013, 12:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het ligt er heel erg aan wat voor spin. Van die schattige, harige tarantula's vind ik leuk. Daar heb ik er zelf ook eentje van gehad. En van die kruisspinnen en zo zijn gewoon vies eng. Dan heb je nog van die grote dikke zwarte "huisspinnen" en die zijn niet echt "eng" maar ik vind het altijd zo naar als ik weet dat ze er zitten dus dan moeten ze meteen weg. En langpootspinnen, bah. Die vind ik onaangenaam.

Ik denk dat de regel is: hoe groter, hoe minder eng. Want dan lijkt zo'n beest tenminste een beetje op een "dier" in plaats van een insect. Maar dan nog wil ik ze niet in huis. Behalve tarantula's. <3
Ik was het eens met Mutant en haar vlammenwerper, maar als je tarantula's niet eng vind, vind ik niet dat je nog mag zeiken over andere spinnen ik vind alle spinnen vies-eng, maar als ik droom over spinnen, zijn het altijd tarantula's die over me heen lopen, heel soms zijn het kleinere spinnen.

Overigens zou ik alle HP boeken op de emmer zetten en wachten tot Kazet thuis komt hier kan dat helaas niet, mijn moeder woont hier niet meer en mijn pa is net zo bang voor spinnen en insecten als ik (maar hij doet altijd macho met 'hij zit mij niet in de weg' ).
Oud 23-04-2013, 12:38
Verwijderd
Galakaartje in de pocket en 25 euro armer. Nou ja eigenlijk 50, want een vriendin had geen geld maar wild wel mee. En als ze weer loon krijgt krijg ik het terug. Dus volgende week.

Ik ben echt 1,5 uur lang weggeweest zie ik nu, voor een paar broodjes en het kaartje.
Mijn nieuwe record zolang mogelijk over iets doen.
Oud 23-04-2013, 12:45
Verwijderd
Minoes liep net over mijn latop en nu heeft ze de camera aangezet die aan mn laptop vastzit. hoe schakel je die weer uit??

laat maar, ik denk dat ik het weet.
Oud 23-04-2013, 13:01
Verwijderd
Iemand enig idee hoe ik een Spotify-account kan verwijderen? In 2011 heb ik blijkbaar iets gekoppeld met mijn FB gedaan en dat wil ik helemaal niet. Maar het e-mailadres dat ik wil gebruiken, zit dus aan die account vast.
Oud 23-04-2013, 13:07
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Vowel, heb je niet een grote envelop ter grote (grootte?) van de opening van de emmer?
Oud 23-04-2013, 13:09
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
De mevrouw van de thuishulpdingenorganisatie slaakte een diepe zucht en zei toen dat mijn rolstoel morgen wordt omgewisseld. I keep my fingers crossed! Hopelijk een fatsoenlijk ding
Oud 23-04-2013, 13:30
Verwijderd
Eentje met een luchthoorn pweppwep erop

En grootte grote hoort altijd ergens direct bij.
Oud 23-04-2013, 14:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Godver, vriend x is vanuit het ziekenhuis aan het whatsappen en stuurt weer ouderwets ranzige grappen. Gaat goed dus.
Oud 23-04-2013, 14:39
Verwijderd
De enige jongen van koor is boos op me, omdat ik hem niet wil ophalen vanavond.

2 redenen waarom niet.

1: ik woon aan de andere kant van de stad-dorp.
2: dan moet ik veel vroeger vertrekken, omdat meneer minstens 10 minuten van te voren aanwezig wil zijn. En iedereen komt altijd standaard 10 minuten te laat, ook de dirigent.
Oud 23-04-2013, 14:59
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik was het eens met Mutant en haar vlammenwerper, maar als je tarantula's niet eng vind, vind ik niet dat je nog mag zeiken over andere spinnen ik vind alle spinnen vies-eng, maar als ik droom over spinnen, zijn het altijd tarantula's die over me heen lopen, heel soms zijn het kleinere spinnen.

Overigens zou ik alle HP boeken op de emmer zetten en wachten tot Kazet thuis komt hier kan dat helaas niet, mijn moeder woont hier niet meer en mijn pa is net zo bang voor spinnen en insecten als ik (maar hij doet altijd macho met 'hij zit mij niet in de weg' ).
Nee joh. Het verschil tussen tarantula's en alle andere vieze enge spinnen is dat ze het formaat hebben van een echt beest (en dus niet insecterig) en ze hebben haren en ze zijn zacht. En bij die beesten merk je echt een soort intelligentie en persoonlijkheid. Mijn tarantula wist bijvoorbeeld precies wanneer hij eten ging krijgen en ging dat met die pootjes tegen het terrarium aanstaan, zo van "hier ben ik, vergeet me niet!" <3 Er is echt ECHT wel een verschil tussen zo'n beest en vieze kruisspin of zo.

Citaat:
Vowel, heb je niet een grote envelop ter grote (grootte?) van de opening van de emmer?
Eh nee. MAAR morgen neem ik gewoon een stuk karton mee en dan komt het hopelijk wel goed.
Oud 23-04-2013, 15:16
Paulien Mol
Paulien Mol is offline
De Nederlands lerares ligt ziek thuis. Betekent voor mij dat ik morgen maar 2 uur naar school hoef en een week extra heb om mijn toets te leren
Oud 23-04-2013, 15:17
Paulien Mol
Paulien Mol is offline
(tis natuurlijk niet dat ze ziek thuisligt, beterschap dan ook voor haar, maar voor mij is het wel lekker )
Oud 23-04-2013, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Minoes liep net over mijn latop en nu heeft ze de camera aangezet die aan mn laptop vastzit. hoe schakel je die weer uit??

laat maar, ik denk dat ik het weet.
En dan toch posten
Oud 23-04-2013, 15:37
Vowel
Vowel is offline
Ok, tijd om te shredden.
Oud 23-04-2013, 15:39
Paulien Mol
Paulien Mol is offline
succes...!
Oud 23-04-2013, 15:41
Verwijderd
Ik weet niet wat er mis is met die klotearm van me, maar hij wordt met het uur stijver en pijnlijker. Autorijden is niet tof, volledig buigen en strekken wil ook niet meer zo. Wordt leuk om dadelijk met mijn naaimachine te gaan slepen en de les te volgen. En ik heb bij mijn weten (maar zo betrouwbaar is dat niet) niks gedaan dat dit veroorzaakt kan hebben en er zijn ook geen blauwe plekken.
Oud 23-04-2013, 15:43
Verwijderd
Naar Misschien met iets overbelast ofzo?
Oud 23-04-2013, 15:51
Verwijderd
Ja, dat is een mogelijkheid, combinatie boekenslepen en veel computer? Maar ik doe altijd veel computer en ik sleep vaker met zwaardere dingen, dus... hmpf.
Oud 23-04-2013, 15:53
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Eentje met een luchthoorn pweppwep erop

En grootte grote hoort altijd ergens direct bij.
pweppwep?

Oh ja, 'grote' is een bijvoeglijk naamwoord en als het om een zelfstandig gebruikt woord gaat is het 'grootte', toch?
Oud 23-04-2013, 15:54
Verwijderd
Of ik word gewoon oud ik kan ook al meedoen aan Activiareclames op dit moment.

Bah.
Oud 23-04-2013, 16:02
Verwijderd
Mooi stel zijn we dan ik voel me super gehandicapt
Oud 23-04-2013, 16:03
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Jeuj, mag ik ook in de club?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten