Oud 23-04-2013, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Mooi stel zijn we dan ik voel me super gehandicapt
Gooi ons op een hoop en je hebt nog niks

Mweh, ik vind het ook wel irritant al die zeurtjes, pijntjes en kwaaltjes die me toch belemmeren. Dan doe je zo gezond mogelijk, wat echt 500 keer gezonder is dan vroeger en dan is het nog niet goed
Advertentie
Oud 23-04-2013, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Jeuj, mag ik ook in de club?
Kom erbij kom erbij enwezijnweeraanhetzingen!

Ik ken ook nog een ander liedje over een clubje, maar dat is niet toepasselijk ^^
Oud 23-04-2013, 16:08
Verwijderd
*Kusjes neerlegt voor alle mensen in Mutants clubje*
Oud 23-04-2013, 16:09
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Kom erbij kom erbij enwezijnweeraanhetzingen!

Ik ken ook nog een ander liedje over een clubje, maar dat is niet toepasselijk ^^
Oud 23-04-2013, 16:10
Verwijderd
Citaat:
En dan toch posten
Ja, dat kan.

Iemand heeft iets op FB gezet en dat gaat zo:

als je een je een knuffel wil, klik dan op vind ik leuk.
als je verliefd op me bent, schrijf xxx
als je mijn nummer wil, schrijf 123
als je me niet kent schrijf ??
als je vriendschappelijk van me houdt scrijf: <3

En helaas voor haar reageerde niemand.
Oud 23-04-2013, 16:10
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Awhhh jij hoort in het clubje 'lieve mensen'!
Oud 23-04-2013, 16:11
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Overigens gaat het op mijn beenspieren na, best goed met alle spieren!
Oud 23-04-2013, 16:13
Verwijderd
Dat is fijn

Heb je al een andere rolstoel?
Oud 23-04-2013, 16:15
Verwijderd
Citaat:
<3

Citaat:
Overigens gaat het op mijn beenspieren na, best goed met alle spieren!
Mooi!
Oud 23-04-2013, 16:17
Verwijderd
Hier gaat het ook wel steeds beter hoor Nog een weekje, misschien 2.
Oud 23-04-2013, 16:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dat is fijn

Heb je al een andere rolstoel?
Nee, morgen wordt ie omgeruild! Vandaag wel even in het crappy ding naar buiten geweest, we waren allemaal bang dat ie uit elkaar zou vallen, zo erg piepte en kraakte dat ding
Oud 23-04-2013, 16:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Hier gaat het ook wel steeds beter hoor Nog een weekje, misschien 2.
Fijn!
Oud 23-04-2013, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Nee, morgen wordt ie omgeruild! Vandaag wel even in het crappy ding naar buiten geweest, we waren allemaal bang dat ie uit elkaar zou vallen, zo erg piepte en kraakte dat ding
WTF, dat mogen ze je toch nooit laten gebruiken zo'n ding.
Oud 23-04-2013, 16:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
WTF, dat mogen ze je toch nooit laten gebruiken zo'n ding.
Tja... Straks doen mijn spieren het weer, zijn al mijn botten gebroken
Oud 23-04-2013, 16:31
Verwijderd
Dat kan ook nog .
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
In Frankrijk is het homohuwelijk gelegaliseerd!
Verwijderd
Citaat:
Tja... Straks doen mijn spieren het weer, zijn al mijn botten gebroken
Sorry, maar ik moest hier echt HEEL hard om lachen
Oud 23-04-2013, 16:33
Verwijderd
Citaat:
In Frankrijk is het homohuwelijk gelegaliseerd!
Moooooooooooooooooi!

*dansje*
Oud 23-04-2013, 16:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mag ik ook bij jullie clubje?
Oud 23-04-2013, 16:35
Verwijderd
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Oud 23-04-2013, 16:35
Verwijderd
ik ook?

Dan ben ik heel braaf en bid elke week tot god.
Oud 23-04-2013, 16:37
Verwijderd
Jongens, doe eens even allemaal niet in dat clubje, anders hou ik geen kusjes meer over!
Oud 23-04-2013, 16:38
Verwijderd
Ik houd niet van clubjes maar kom wel in aanmerking geloof ik. Nu alweer mn linkerschouder verrekt en het trekt vreselijk door. Ik snak echt naar de tijd dat al die gewrichten en spieren weer normaal doen.
En ja, het viel me ook al op dat hier wel veel mankepoten rondlopen de laatste tijd!
Oud 23-04-2013, 16:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee joh. Het verschil tussen tarantula's en alle andere vieze enge spinnen is dat ze het formaat hebben van een echt beest (en dus niet insecterig) en ze hebben haren en ze zijn zacht. En bij die beesten merk je echt een soort intelligentie en persoonlijkheid. Mijn tarantula wist bijvoorbeeld precies wanneer hij eten ging krijgen en ging dat met die pootjes tegen het terrarium aanstaan, zo van "hier ben ik, vergeet me niet!" <3 Er is echt ECHT wel een verschil tussen zo'n beest en vieze kruisspin of zo.
Gatverdamme, wat een ranzige verhalen! En spin is een spin en hoe groter, hoe vreselijker. Die kleine spinnetjes durf ik nog wel op te zuigen. Dan hebben we het over het formaat van max 1 cm. Iets groter moet in ieder geval al half dood zijn en dan mik ik de stofzuiger erop. Voor iets heel groots zou ik waarschijnlijk mijn moeder of de buurman bellen :')
Gelukkig hebben we spinnengif rond het huis
Oud 23-04-2013, 16:39
Verwijderd
Ik, mij en mezelf vormen wel een clubje. Verwijzingen naar ik hebben alleen toegang.
Oud 23-04-2013, 16:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Hoera!

Citaat:
Ik houd niet van clubjes maar kom wel in aanmerking geloof ik. Nu alweer mn linkerschouder verrekt en het trekt vreselijk door. Ik snak echt naar de tijd dat al die gewrichten en spieren weer normaal doen.
He bah, het houdt ook maar niet op he

Citaat:
En ja, het viel me ook al op dat hier wel veel mankepoten rondlopen de laatste tijd!
Nou inderdaad! Stelletje kneusjes bij elkaar hier. Maar soms wel heel fijn hoor, begrip enzo
Oud 23-04-2013, 16:42
Verwijderd
Ik moet mijn spullen gaan pakken, maar vraag me echt af hoe ik nog fatsoenlijk kan rijden. Nou goed. beetje op mijn tanden bijten, hij zal er heus niet af vallen.
Oud 23-04-2013, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Hoera!
Vreugd is eigenlijk niet helemaal het juiste woord

Misschien is 'Gedeelde smart is halve smart!' een beter motto
Oud 23-04-2013, 16:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als ik in mijn kamer zou mogen roken, zou ik echt mijn vader niet meer hoeven te zien, behalve als ik ging eten. Ik denk er nu serieus over na om het te doen
Oud 23-04-2013, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Nou inderdaad! Stelletje kneusjes bij elkaar hier. Maar soms wel heel fijn hoor, begrip enzo
Ik ben geen kneusje
Verwijderd
Is er hier toevallig iemand die weet wat diffusion MRI precies meet en of je er ook activity van neural pathways mee kunt meten / zichtbaar maken? /long shot
Verwijderd
Maar ik mag snel weer uit het clubje . Is de planning ten minste. Bovendien heb ik nu dus bijna geen pijn meer, alleen nog problemen met gevoel enzo. Ik heb echt de neiging om mijn vingers te breken op sommige momenten omdat het zo raar aanvoelt
Verwijderd
Citaat:
Is er hier toevallig iemand die weet wat diffusion MRI precies meet en of je er ook activity van neural pathways mee kunt meten / zichtbaar maken? /long shot
Lorelei misschien.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben geen kneusje
Dan begin je toch zelf ook een clubje
Oud 23-04-2013, 16:47
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Gatverdamme, wat een ranzige verhalen! En spin is een spin en hoe groter, hoe vreselijker. Die kleine spinnetjes durf ik nog wel op te zuigen. Dan hebben we het over het formaat van max 1 cm. Iets groter moet in ieder geval al half dood zijn en dan mik ik de stofzuiger erop. Voor iets heel groots zou ik waarschijnlijk mijn moeder of de buurman bellen :')
Gelukkig hebben we spinnengif rond het huis
Oh, voor die heeeeele kleine petieterige spinnetjes ben ik sowieso niet bang. Die zijn net iets groter dan mieren en die laat ik gewoon op m'n hand lopen. Rond een centimeter is al te groot, die raak ik niet meer aan. Normaal is Kazet hier en dat is de spinnenvanger, dus dan laat ik hem het doen, al vind ik het nog steeds zielig als 'ie ze dood maakt.

Nog even voor de duidelijkheid. Ik vind hele grote spinnen ook eng, als ze geen haren hebben. Of als ze niet zo "schattig" zijn als tarantula's. Van die hele grote kale zwarte hoef ik ook niet. Of van die enge grijzigwitte. Gatverdamme. Ok. Genoeg over spinnen.
Oud 23-04-2013, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Dan begin je toch zelf ook een clubje
Mwah ik ben meer een solist
Oud 23-04-2013, 16:50
Verwijderd
Ik ga!
Oud 23-04-2013, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Als ik in mijn kamer zou mogen roken, zou ik echt mijn vader niet meer hoeven te zien, behalve als ik ging eten. Ik denk er nu serieus over na om het te doen
Als je stopt met roken ook.
Oud 23-04-2013, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Oh, voor die heeeeele kleine petieterige spinnetjes ben ik sowieso niet bang. Die zijn net iets groter dan mieren en die laat ik gewoon op m'n hand lopen. Rond een centimeter is al te groot, die raak ik niet meer aan. Normaal is Kazet hier en dat is de spinnenvanger, dus dan laat ik hem het doen, al vind ik het nog steeds zielig als 'ie ze dood maakt.

Nog even voor de duidelijkheid. Ik vind hele grote spinnen ook eng, als ze geen haren hebben. Of als ze niet zo "schattig" zijn als tarantula's. Van die hele grote kale zwarte hoef ik ook niet. Of van die enge grijzigwitte. Gatverdamme. Ok. Genoeg over spinnen.
En halve grote spinnen dan, hm?

Door al dat gewauwel over spinnen moest ik overigens even denken aan Meatspin (Google is your friend)
Oud 23-04-2013, 16:52
Verwijderd
Ik wil het denk ik niet weten of wel ?
Verwijderd
Stiekem wil je het wel weten.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik wil het denk ik niet weten of wel ?
Oud 23-04-2013, 16:53
Vowel
Vowel is offline
Ok, ik ga even verder met Twin Peaks. <3
Oud 23-04-2013, 16:53
Verwijderd
Ik heb gegoogeld maar ik ben afgehaakt toen ik 'the site your mother warned you about' zag. Zeker iets met lijken.
Oud 23-04-2013, 16:54
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Is dat iets waarvoor de Safesearch uit moet?
Oud 23-04-2013, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gegoogeld maar ik ben afgehaakt toen ik 'the site your mother warned you about' zag. Zeker iets met lijken.
Nee.

Citaat:
Is dat iets waarvoor de Safesearch uit moet?
Probably. Ehr, heb je dat áán staan dan?
Oud 23-04-2013, 16:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Ik laat niks over mijn hand lopen, alleen lieveheersbeestjes

En verder:

Citaat:
Als je stopt met roken ook.
Dat klopt, maar dat is het me nou ook weer niet waard
Oud 23-04-2013, 16:57
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Probably. Ehr, heb je dat áán staan dan?
Niet iedereen heeft zin om continu allemaal nsfw-materiaal voor de neus te krijgen.
Oud 23-04-2013, 17:00
Verwijderd
Ik krijg nooit nsfw-materiaal voor mijn neus als ik er niet specifiek naar zoek.
Oud 23-04-2013, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Hoera!

He bah, het houdt ook maar niet op he

Nee. Vrijdag weer uitslag van de nieuwste bloedtesten.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten