Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik zit weer met mijn neus in de voedingsstoffen
![]() ![]() ![]()
|
Lekker bezig Miek!
Ik heb gezond ontbeten, maar daarna had ik een 3 persoonsportie burritos en een halve rol choco digestives. Toen was ik misselijk en dronk ik kamillethee uit mijn nieuwe roze cafetiere. en ik heb sigaretten gekocht, maar het smaakte vies, dus dat is een goed teken.
|
Een cafetiere is toch voor koffie?
![]() En ik heb vandaag 1929 calorieën naar binnen gestouwd, volgens mijn eetmeter. En dan heb ik nog frituur gegeten ![]()
|||
Citaat:
Ik had gister Japanse thee met gepofte rijst erin, dat rook en smaakte een eetje naar popcorn. Best lekker... Citaat:
Over die eetmeter: ik ben er na drie dagen mee gestopt, want ik eet toch veelal hetzelfde. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik geloof dat ik niet zo ben van de exotische theetjes ![]() Nouja, het gaat er toch om dat je minder rookt ![]() Ik eet wel elke dag eigenlijk wel twee boterhammen met kaas en een appel. En drink ijsthee. En thee. Maar daar houdt het op, want de rest van de dag eet ik van alles wat en geen dag is hetzelfde.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik ga maar eens weg. Tot sinas!
|
Omnomnom, ik heb mueasli met stukjes pure chocolade en hazelnoten <3 Gisteren ben ik alleen even vergeten te checke of dat wel goed is en niet vol met suiker zit
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik heb zojuist ontdekt dat er best veel vezels in zitten, net als kalium en een aantal piet van mientjes. Dus voor herhaling vatbaar ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb vakantie
![]() dus ik ga denk ik zo even de keuken dweilen (want als je met 13 man eerst in een vochtig bos gaat rondrennen, en direct daarna allemaal groenten gaat snijden enzo, krijg je een bijzonder vieze keukenvloer) en dan ga ik dingen naaien. Ik heb een nieuwe knippie. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|