Oud 27-04-2013, 19:51
Verwijderd
Walnoten zijn net als seksuele betrekkingen. Het lekkerst na 1 jaar.
Advertentie
Oud 27-04-2013, 19:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Aan zijn ogen en neus te zien is hij een wassen beeld in een magnetron.
Oud 27-04-2013, 19:58
Verwijderd
Ik vind ze vers, mét vel en bitter, het lekkerst

Walnoten gaat het over.
Oud 27-04-2013, 20:12
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, ik zie nu pas dat je ontbijt, lunch en diner apart moet invoeren bij de eetmeter Ik doe steeds alles bij ontbijt Ach ja, voor de tabelletjes zal het vast niet zo veel uitmaken.
Oud 27-04-2013, 20:25
Miekje*
Miekje* is offline
Goed, ik ga eens en tabelletje maken met wat ik het beste kan eten op een dag, en wat ook nog eens haalbaar is voor mij. Het is een tijdje heel goed gegaan met mijn eetpatroon, maar sinds kort is het weer huilen met de pet op.
Oud 27-04-2013, 20:50
Miekje*
Miekje* is offline
Ik geloof dat ik hoognodig moet gaan uitzoeken welke noten ik lekker vind. Eigenlijk houd ik niet van noten. Alleen van ongezouten cashewnoten en pistachenootjes Maar pistachenootjes zijn juist weer superdepuperzout.
Oud 27-04-2013, 20:55
Verwijderd
Ik heb nu ook een overzichtje, ik ga eens proberen mezelf op te volgen. Wel vind ik het bizar dat sommige dingen er niet in staan (Nutella chocopasta) en dat er van andere dingen 85 verschillende mogelijkheden zijn (kaas).
Maar dat is puur voor mezelf, om eens te kijken op welk gebied ik het meeste te kort kom nu Ik ga ze niet hier posten voor de rest. Ik vond dat het voor vandaag goed meeviel, want ik heb eigenlijk niet veel andere dingen dan kaas en volkoren brood/crackers gegeten Wel voor het eerst een loempia aan zo'n standje. En gisteren voor de eerste keer sushi, zo maak je nog eens wat mee
Ik was verrast dat ik verse tonijn lekkerder vond dan verse zalm.

En nu kruip ik in mijn nest, want ik ben stikkapot (ben blij dat ik niet door de modder loop te baggeren op de larp!). Wel even kijken of ik nog een tof boek weet.
Oud 27-04-2013, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat ik hoognodig moet gaan uitzoeken welke noten ik lekker vind. Eigenlijk houd ik niet van noten. Alleen van ongezouten cashewnoten en pistachenootjes Maar pistachenootjes zijn juist weer superdepuperzout.
Je kunt pistache ook ongezouten kopen. Ik vroeg me altijd al af waarom ze in vredesnaam ijs daarvan maakten, want wie eet nu zout ijs! Maar die dingen smaken dus normaal helemaal niet zo zout
Oud 27-04-2013, 21:10
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je kunt pistache ook ongezouten kopen. Ik vroeg me altijd al af waarom ze in vredesnaam ijs daarvan maakten, want wie eet nu zout ijs! Maar die dingen smaken dus normaal helemaal niet zo zout
En ja weet ik. Maar ik las net dat er niet zo geweldig veel bijzonders in zit, dus laat ik ze ook maar links liggen.
Oud 27-04-2013, 21:53
Verwijderd
wow ik heb zo bizar lang geslapen. Eerst van 5.30 tot 13.30 en toen van 17.30 t/m daarnet. Heerlijk
Oud 27-04-2013, 22:05
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zit weer met mijn neus in de voedingsstoffen Toch makkelijk dat ik uitgebreid les heb gehad over voeding en voedingsstoffen in de eerste (of was het de tweede? ) Ohhhh, misschien krijg ik er over een paar weken wel weer les over bij biologie
Oud 27-04-2013, 22:15
Miekje*
Miekje* is offline
Spinazie is gaaf eten
Oud 27-04-2013, 22:39
Miekje*
Miekje* is offline
Spruitjes zijn ook behoorlijk gaaf. Vitaminen voor de win.
Oud 27-04-2013, 22:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Spinazie en spruitjes zijn stom.
Paprika is waar it's at!

PS: Moon is op Ned3 en dat is een tantoevette film. <3
Oud 27-04-2013, 23:07
Miekje*
Miekje* is offline
Paprika <3

Jongens, ik zit te dubben of ik chiazaad ga kopen of niet. Ik loop al langer met het idee rond. WAT NU Heeft iemand hier ervaring met chiazaad? Gnork naamzoek!
Oud 27-04-2013, 23:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wat is chiazaad en wat is daar het practisch nut van?
Oud 27-04-2013, 23:25
Miekje*
Miekje* is offline
Het schijnt superduperpupervoedsel te zijn. Maar het is nogal prijzig en ik wil geen geld uit gaan geven voor poep.

Nu eet ik een appel in plaats van koekjes
Oud 27-04-2013, 23:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lekker bezig Miek!
Ik heb gezond ontbeten, maar daarna had ik een 3 persoonsportie burritos en een halve rol choco digestives. Toen was ik misselijk en dronk ik kamillethee uit mijn nieuwe roze cafetiere.
en ik heb sigaretten gekocht, maar het smaakte vies, dus dat is een goed teken.
Oud 27-04-2013, 23:33
Miekje*
Miekje* is offline
Een cafetiere is toch voor koffie?

En ik heb vandaag 1929 calorieën naar binnen gestouwd, volgens mijn eetmeter. En dan heb ik nog frituur gegeten Natuurlijk heb ik wel veul te veul verzadigd vet en veuls te weing vezels enzo, maar ik zit ook nog niet zo lang in het circuit van de eetmeter.
Oud 27-04-2013, 23:36
Miekje*
Miekje* is offline
En goed man, van je sigaretten
Oud 27-04-2013, 23:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Een cafetiere is toch voor koffie?
Juh, maar ik kwam erachter dat je er ook hee goed losse thee in kan doen. Werkt beter dan met zo'n zeefje dat amper schoon te maken is. en je ziet de thee heel mooi dwarrelen.
Ik had gister Japanse thee met gepofte rijst erin, dat rook en smaakte een eetje naar popcorn. Best lekker...

Citaat:
En goed man, van je sigaretten
Nou ja, ik ben de afgelopen maand ofzo gewoon te lui gvweest om sigaretten te kopen en ik zie ook nog maar heel weinig mensen die roken, dus het is vrij makkelijk om 't dan zelf niet te doen. Ik rook denk ik 1 dag in de week, wanneer ik bij rokers ben, maar zelfs dan rook ik veel minder dan ik normaal deed. Helemaal stoppen gaat denk ik niet lukken, maar zo vind ik 't wel ok eigenlijk.

Over die eetmeter: ik ben er na drie dagen mee gestopt, want ik eet toch veelal hetzelfde.
Oud 27-04-2013, 23:58
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Juh, maar ik kwam erachter dat je er ook hee goed losse thee in kan doen. Werkt beter dan met zo'n zeefje dat amper schoon te maken is. en je ziet de thee heel mooi dwarrelen.
Ik had gister Japanse thee met gepofte rijst erin, dat rook en smaakte een eetje naar popcorn. Best lekker...

Nou ja, ik ben de afgelopen maand ofzo gewoon te lui gvweest om sigaretten te kopen en ik zie ook nog maar heel weinig mensen die roken, dus het is vrij makkelijk om 't dan zelf niet te doen. Ik rook denk ik 1 dag in de week, wanneer ik bij rokers ben, maar zelfs dan rook ik veel minder dan ik normaal deed. Helemaal stoppen gaat denk ik niet lukken, maar zo vind ik 't wel ok eigenlijk.

Over die eetmeter: ik ben er na drie dagen mee gestopt, want ik eet toch veelal hetzelfde.
Ok, kijk eens aan. Nouja, als het werkt
Ik geloof dat ik niet zo ben van de exotische theetjes

Nouja, het gaat er toch om dat je minder rookt

Ik eet wel elke dag eigenlijk wel twee boterhammen met kaas en een appel. En drink ijsthee. En thee. Maar daar houdt het op, want de rest van de dag eet ik van alles wat en geen dag is hetzelfde.
Oud 28-04-2013, 07:15
Verwijderd
*gaap*

Ik dacht bij oortjes aan Rooie Oortjes, de erotische strip Maar intussen heb ik wel bedacht dat het over koptelefoondingen moet gaan ^^
Oud 28-04-2013, 08:57
Verwijderd
Wauw mijn beste vriendin heeft eens tijd voor me. Het verbaast me dat ze niet bij haar vriendje is. Ze komt zelfs hier heen.
Oud 28-04-2013, 09:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
RAAAAAAAAAAAAAH ik heb geen zin.
Oud 28-04-2013, 10:00
Verwijderd
LP, ga je nou met de kermis mee?
Oud 28-04-2013, 10:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik denk het niet, want ik wil mezelf nu al verhangen
Oud 28-04-2013, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Ik denk het niet, want ik wil mezelf nu al verhangen
dan kun je inderdaad misschien beter thuisblijven, ja
Oud 28-04-2013, 10:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kutkermis. Het is niet eens zozeer de kermis btw, maar de mensen met hun eeuwige domme kutvragen
Oud 28-04-2013, 10:16
Verwijderd
Wat voor vragen worden er dan in godsnaam gesteld op de kermis?
Oud 28-04-2013, 10:22
Verwijderd
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, Ik ben vandaag zo vrolijk, zo onbehoorlijk vrolijk!
Oud 28-04-2013, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, Ik ben vandaag zo vrolijk, zo onbehoorlijk vrolijk!
Dat liedje hebben ze gespeeld op de bruiloft van een nichtje. Ik moet daar altijd aan denken, maar helaasch zijn ze nu uit elkaar.
Oud 28-04-2013, 10:33
Verwijderd
Maar dat was misschien niet helemaal wat je wilde horen....

Wat tof dat je zo vrolijk bent, Quis! Is daar een bepaalde reden voor of heb je gewoon een goed humeur zonder enige reden?
Oud 28-04-2013, 10:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat voor vragen worden er dan in godsnaam gesteld op de kermis?
Wat moet je hier doen? Hoe wat moet ik doen voor (insert random prijs)? En vooral de Wat nou als-vragen, die zijn het ergst. En ze denken allemaal dat we die vraag of "grappige" opmerking niet al 100x hebben gehoord
Oud 28-04-2013, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Wat moet je hier doen? Hoe wat moet ik doen voor (insert random prijs)? En vooral de Wat nou als-vragen, die zijn het ergst. En ze denken allemaal dat we die vraag of "grappige" opmerking niet al 100x hebben gehoord
Bij wat voor attractie zit je dan? En jaaa, die opmerkingen in de horeca of winkel had ik dat ook altijd. En dan moet je ook gewoon beleefd blijven. Sindsdien doe ik altijd een inwendige facepalm als mijn vriendje of vrienden zo'n opmerking maakt
Oud 28-04-2013, 10:43
Verwijderd
Ik stel meestal maar één vraag op de kermis: Hoeveel eendjes moet ik vangen voor *insert random wansmaak kindertasje*
Oud 28-04-2013, 10:56
Verwijderd
Ik heb goed geslapen, dat is het geloof ik!

En nu ga ik mijn lief van de trein halen, daar word ik ook wel vrolijk van.
Oud 28-04-2013, 10:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Bij wat voor attractie zit je dan? En jaaa, die opmerkingen in de horeca of winkel had ik dat ook altijd. En dan moet je ook gewoon beleefd blijven. Sindsdien doe ik altijd een inwendige facepalm als mijn vriendje of vrienden zo'n opmerking maakt
Ballen gooien al sta ik nu bij het emmerspel (bal in een emmer gooien), maar bij blikgooien weten ze ook heel vaak niet wat de bedoeling is. Echt bizar.

Maar goed, ik ga maar eens weg. Tot sinas!
Oud 28-04-2013, 11:19
Miekje*
Miekje* is offline
Omnomnom, ik heb mueasli met stukjes pure chocolade en hazelnoten <3 Gisteren ben ik alleen even vergeten te checke of dat wel goed is en niet vol met suiker zit Je doet er nog best lang over om dat spul weg te kauwen En na een klein schaaltje zit ik nu echt VOL.
Oud 28-04-2013, 11:44
Verwijderd
Paintballen was leuk
Oud 28-04-2013, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Omnomnom, ik heb mueasli met stukjes pure chocolade en hazelnoten <3 Gisteren ben ik alleen even vergeten te checke of dat wel goed is en niet vol met suiker zit Je doet er nog best lang over om dat spul weg te kauwen En na een klein schaaltje zit ik nu echt VOL.
Nu moet je helemaal niet al je eten gaan wegen, maar als je die eetmeter aan het invullen bent deze week, dan is het wel een keer handig om te checken hoeveel muesli je per keer eet (of schatten aan de hand van hoe veel dagen je met 1 pak doet, natuurlijk), puur zodat je het goed kunt invullen, want muesli is altijd zwaarder dan je denkt! Verpakkingen zeggen vaak dat een portie 30 gram is, maar dat is echt vijf happen ofzo, niemand eet zo weinig muesli. Ja, sommige mensen vast wel, maar daar moet je niet aan mee willen doen.
Oud 28-04-2013, 11:55
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nu moet je helemaal niet al je eten gaan wegen, maar als je die eetmeter aan het invullen bent deze week, dan is het wel een keer handig om te checken hoeveel muesli je per keer eet (of schatten aan de hand van hoe veel dagen je met 1 pak doet, natuurlijk), puur zodat je het goed kunt invullen, want muesli is altijd zwaarder dan je denkt! Verpakkingen zeggen vaak dat een portie 30 gram is, maar dat is echt vijf happen ofzo, niemand eet zo weinig muesli. Ja, sommige mensen vast wel, maar daar moet je niet aan mee willen doen.
Oh, dat is best een goede tip Ik heb nu gewoon een schaaltje ingevuld (wat 45 gram is, volgens de eetmeter), maar het kan best goed dat het meer is geweest.

En ik heb zojuist ontdekt dat er best veel vezels in zitten, net als kalium en een aantal piet van mientjes. Dus voor herhaling vatbaar En het is nog lekker ook.
Oud 28-04-2013, 11:56
Miekje*
Miekje* is offline
En ik heb gisteravond ontdekt dat ik meer weet over voeding voor beesten dan voor mensen
Oud 28-04-2013, 11:57
Miekje*
Miekje* is offline
Wat inhoudt dat ik dacht: 'oh vezels, ik moet meer hooi eten'
Oud 28-04-2013, 11:58
Verwijderd
Oh Miekje, ik heb opgemerkt: als je bijvoorbeeld je vetstof apart zou tellen, dan moet je niet bijvoorbeeld gebakken ei aanvinken. Daar hebben ze het blijkbaar al in meegeteld. En dat scheelt behoorlijk als je niet veel gebruikt
Oud 28-04-2013, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Oud 28-04-2013, 12:06
Verwijderd
Ja, ik doe 5 dagen met een zak van 400 gram, en dat is dan een dessertschaaltje muesli waar toch ook nog best wat yoghurt bij past.
Citaat:
Oud 28-04-2013, 12:07
Verwijderd
Ik denk dat ik mezelf aan het werk moet schoppen. Maar zo weinig zin! Zinzinikhebgeenzin!
Oud 28-04-2013, 12:08
Verwijderd
ik heb vakantie
dus ik ga denk ik zo even de keuken dweilen (want als je met 13 man eerst in een vochtig bos gaat rondrennen, en direct daarna allemaal groenten gaat snijden enzo, krijg je een bijzonder vieze keukenvloer) en dan ga ik dingen naaien. Ik heb een nieuwe knippie.
Oud 28-04-2013, 12:08
Verwijderd
Soms zie ik topics en dan weet ik echt niet hoe ik er aan moet beginnen

Laatst gewijzigd op 28-04-2013 om 12:26. Reden: typfout
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten