Oud 25-12-2002, 14:13
sneakie
sneakie is offline
Ik heb soms wel eens dat ik in mijn slaap, droom dat ik het dromen ben, maar het rare is als ik in die droom probereer te slapen dan lijkt het net alsof mijn lichaam zich opensteld voor kwade identiteiten, het voelt net al alsof deze in je lichaam tredeb en ik hoor dan een bepaald geluid wat steeds harder klinkt en met steeds meer echo.
Ik vind dit echt heel erg vaag, ik doe verder niet aan geesten oproepen of kwade dingen. Ikzelf probeer juist de goeie kant op te zoeken en zeker niet de donkere kant.
Moet ik me nu zorgen gaan maken dat ik op de een of ander manier bezeten ben of zoiets?
Oud 25-12-2002, 17:35
2young2live
2young2live is offline
<-----mystiek?
Oud 25-12-2002, 18:55
Verwijderd
lekker nuttige reply hoor...

ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. dromen zijn van geen betekenis. ze houden alleen verband met wat je hebt meegemaakt of gezien, wat dan ook (hoe klein dan ook)..
ze vormen eigenlijk een klein verhaaltje over iets uit je herinneringen.

verder over kwade en goede geesten en in- / uittreding hoef je je ook geen zorgen te maken. naar mijn mening allemaal crap
Oud 25-12-2002, 21:31
CoolJessy
CoolJessy is offline
Hmz wat bedoel je precies dat je droomt dat je aan het dromen ben? Bedoel je dan dat je weet dat je slaapt/droomt in die droom of echt dat je "er even niet helemaal bij bent dus droomt" in een droom om het zo maar te zeggen (wist het anders niet en dan zou niemand er nog iets van snappen dus)

Ik heb wel eens zoiets dat ik weet dat ik droom, maar dat met geen slapen en die kwade identiteiten kan ik me weinig bij voorstellen.

Heb je/jullie trouwens ook wel eens dromen waarin je droomt dat je net wakker geworden bent, en vervolgens echt wakker word en dan vraag je je af of je wel echt wakker bent?
'k heb t eens gehad dat ik droomde dat ik wakker werd, toen ineens wist dat ik niet wakker was, en in een volgende droom 'viel' waarin ik dus ook droomde dat ik net wakker was geworden en zo nog een paar keer door...na een paar keer onthield ik ook in de volgende droom dat ik dat al eerder die nacht gedroomd had, en toen ik wakker werd...echt eng..

mja misschien een erg nutteloze reply.. als je weet dat je droomt kan je trouwens alles doen wat je wilt in die droom, misschien dat je daar iets aan hebt, gewoon niet gaan slapen als je dat weer weet, als je dat bedoeld.
Oud 27-12-2002, 15:49
2young2live
2young2live is offline
Citaat:
lafjuh schreef:
lekker nuttige reply hoor...

nou ik vind van wel, ik denk dat de topicstarter daar meer antwoorden zal vinden dan hier...
Oud 28-12-2002, 13:20
CoolJessy
CoolJessy is offline
en waarom zou dat, dromen lijken mij eerder psychologisch dan mystiek...maja ok we zitten op filosofie..hmz
Oud 29-12-2002, 13:52
McCaine
McCaine is offline
Dit mag idd wel naar Mystiek.
Oud 29-12-2002, 15:27
Verwijderd
Citaat:
2young2live schreef:
nou ik vind van wel, ik denk dat de topicstarter daar meer antwoorden zal vinden dan hier...
ja dat wel, maar dat bedoel ik niet.
dat hij zelf ook even niks over het onderwerp zegt, hij vult niks aan.
en ik denk niet dat een forumbaas zoiets nodig heeft eerlijk gezegd.

maja, ik voeg nu ook niets nuttigs toen en zit alleen mezelf maar te verdedigen
Oud 01-01-2003, 17:19
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
sneakie schreef:
Ik heb soms wel eens dat ik in mijn slaap, droom dat ik het dromen ben, maar het rare is als ik in die droom probereer te slapen dan lijkt het net alsof mijn lichaam zich opensteld voor kwade identiteiten, het voelt net al alsof deze in je lichaam tredeb en ik hoor dan een bepaald geluid wat steeds harder klinkt en met steeds meer echo.
Ik vind dit echt heel erg vaag, ik doe verder niet aan geesten oproepen of kwade dingen. Ikzelf probeer juist de goeie kant op te zoeken en zeker niet de donkere kant.
Moet ik me nu zorgen gaan maken dat ik op de een of ander manier bezeten ben of zoiets?
Ik heb precies hetzelfde ding kerel...reeds mijn hele leven al...Soms zie ik gewoon niets (zwart) En hoor ik een geluid dat steeds versterkt, tot het onnatuurlijk luid is...zo luid dat je oren gewoon van kop zouden moeten scheuren als je dit niet droomde...Soms gaat dit ook gepaard met nachtmerries die direct beginnen vlak na ik in slaap ben gevallen...
Op die momenten kan ik me ook niet bewegen, en wil ik zo snel mogelijk 'wakker' worden...Dan wordt ik wakker, lig ik in me kamer...en begint alles opnieuw...

Kom ik tot de constatie dat ik nog steeds sliep...

Het is verschrikkelijk kut...maar gelukkig ben ik er al een tijdje vanaf

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten