Hi Guys,
Ik wil jullie iets vertellen waar ik (als je het wilt) graag een mening over wil hebben. Een mening die gewoon netjes is en misschien ook wat argumenten erbij?

.
Ik zit nu in het vierde jaar van VMBO-TL. Vanaf de brugklas heb ik een leraar Engels die een zeer hoge aantrekkingskracht op mij heeft.
Hij is bijna 57 jaar, super aardig, druk (heeft een keer op een taafel gedanst), betrouwbaar en niets wat je aan hem verteld is raar.
Hij heeft van die ogen waar je in kijkt en gelijk denkt: 'jij bent diegene die ik voro 100% vertrouw'. Hij is voor zijn leeftijd ook een mooie man. Mooi gevormde lippen en nog veel meer.
Nu ben ik dus al vier jaar zo ongelofelijk verliefd op hem, ik fantaseer over hem wat we allemaal wel niet samen zouden kunnen doen (snappen julie wel hé?) en ik word nu al verdrietig als ik dit jaar na mijn examen van school ga...
Vanmorgen liep hij langs mij in de klas om een USB-stick van mij aan te pakken en toen rook ik zijn geur en toen verlangde ik zo intens naar HEM, gewoon naar alles wat een man je maar kan bieden!!!!!!!
Heeft iemand dit ook wel eens gehad? En hoe ongelofelijk raar is het?
XxX, Anjer1000