Oud 14-01-2013, 20:44
anjer1000
anjer1000 is offline
Hi Guys,

Ik wil jullie iets vertellen waar ik (als je het wilt) graag een mening over wil hebben. Een mening die gewoon netjes is en misschien ook wat argumenten erbij? .

Ik zit nu in het vierde jaar van VMBO-TL. Vanaf de brugklas heb ik een leraar Engels die een zeer hoge aantrekkingskracht op mij heeft.

Hij is bijna 57 jaar, super aardig, druk (heeft een keer op een taafel gedanst), betrouwbaar en niets wat je aan hem verteld is raar.

Hij heeft van die ogen waar je in kijkt en gelijk denkt: 'jij bent diegene die ik voro 100% vertrouw'. Hij is voor zijn leeftijd ook een mooie man. Mooi gevormde lippen en nog veel meer.

Nu ben ik dus al vier jaar zo ongelofelijk verliefd op hem, ik fantaseer over hem wat we allemaal wel niet samen zouden kunnen doen (snappen julie wel hé?) en ik word nu al verdrietig als ik dit jaar na mijn examen van school ga...

Vanmorgen liep hij langs mij in de klas om een USB-stick van mij aan te pakken en toen rook ik zijn geur en toen verlangde ik zo intens naar HEM, gewoon naar alles wat een man je maar kan bieden!!!!!!!

Heeft iemand dit ook wel eens gehad? En hoe ongelofelijk raar is het?

XxX, Anjer1000

Laatst gewijzigd op 15-01-2013 om 09:58. Reden: streepjes verwijderd ivm layout
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2013, 20:50
Elin3
Elin3 is offline
Kan, maar ik zou er toch niets mee doen. Het is en blijft je leraar en daarnaast is hij ongeveer 40 jaar ouder dan jij.
Oud 14-01-2013, 20:56
anjer1000
anjer1000 is offline
Citaat:
Kan, maar ik zou er toch niets mee doen. Het is en blijft je leraar en daarnaast is hij ongeveer 40 jaar ouder dan jij.
Ik ga het hem ook zeker niet vertellen, hij zou het hoe dan ook verkeerd vinden en onze band zou slechter worden en dat wil ik voor geen goud!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 22:03
Ieke
Ieke is offline
Het eindexamen en van school gaan is misschien wel goed, dan kan je het sowieso afsluiten. Als je het nu niet van je af wil zetten kan je er, zo lang je er niks mee doet!, nog van genieten en dan is het eindpunt wel in zicht.
Oud 15-01-2013, 00:00
On efil
On efil is offline
Ik zie het al helemaal voor me;

Hey ''leraar'', is dat je kleindochter?

Leraar: Nee dit is mijn 40 jaar jongere (minderjarige) vriendin die ik elk weekend volduw.

Rest van de wereld /facepalm
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 18:07
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
HAHAHAHAHA gestoord wijf
Intelligente post.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 18:43
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Het komt vaak voor dat een jong meisje onder de indruk is van een man met autoriteit. Als ik jou was zou ik er inderdaad niks mee doen. Waarschijnlijk waait het wel weer over.

Is dit topic een schreeuw om advies of een aankondiging?
Oud 01-05-2013, 23:36
zjuul
zjuul is offline
Herkenbaar. Moeilijk. De betreffende leraar van 'mij' is in de 50, ik noem liever geen precieze leeftijd, eventueel bang voor herkenning. Ik heb al best wat meegemaakt betreffende dit onderwerp, vooral vorig jaar. Ik ben benieuwd hoe je er nu instaat. Ik vind vooral de grens tussen leuk vinden en geborgenheid heel lastig aan te geven.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2013, 08:14
Verwijderd

Nee, het is niet zo raar. En je zegt gelukkig zelf ook al dat je zo verstandig bent het niet tegen hem te vertellen. Niets mis mee, het gaat vanzelf over als je van school bent en een leuke jongen van meer je eigen leeftijd tegekomt
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 22:22
fxlove
fxlove is offline
Zelf ben ik nooit verliefd geweest op een leraar, een vriendin van me wel dus ik kan het wel begrijpen.

Ik denk dat het na je eindexamen sowieso wel overgaat, uit het oog is uit het hart.
Maar tot die tijd kun je denk ik het best gewoon met veel leeftijdsgenoten omgaan, kletsen en een beetje flirten. Misschien kom je wek een heel leuk iemand tegen, en dan zal je je engels leraar snel vergeten
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 09:40
Verwijderd
maar ze is al 4 jaar verliefd ...niks mee doen maar 4 jaar is niet niks ....
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 23:15
Limoentjesfris
Limoentjesfris is offline
Tja, het kan.. Je gevoelens kun je niet zelf besturen. Als kleuter was ik ook altijd verliefd op de juf, maar dat is anders, want ik was toen verliefd op iedereen tegelijk.. zelfs mijn kat, die ik volgens mij moeder ooit ten huwelijk heb gevraagd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten