Oud 20-05-2013, 21:14
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik had vandaag zo'n toffe dag! Mijn ouders hebben me mee naar mijn huisje genomen en er kwamen nog 6 vriendinnen op bezoek. Was erg gezellig! En ik heb mijn beestje geknuffeld en échte Limburgse vlaai gegeten en 's avonds hadden we Chinees gehaald en alles wat over was meegenomen naar hier en dat konden de jongens erg waarderen En nu ben ik kapot (tussendoor alleen een dik half uur op bed gelegen) dus nu snelsnel slapen.
Oud 20-05-2013, 21:25
Verwijderd
Verlate reactie op de discussie over nieuws: dat van die twee verdwenen jongens wist ik ook alleen door het Amber-alert op het forum. En dat ze gevonden zijn weet ik door Onzin.

Eigenlijk is dit forum een beetje mijn nieuwsbron voor onboeiend nieuws.
Oud 21-05-2013, 00:35
Verwijderd
wow de offerte van de stoel opnieuw bekleden bedraagt 900 euro
ik had de helft verwacht, en dat vond ik nog erg ruim ingeschat. Dus ik sla even over.
Oud 21-05-2013, 01:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
wow de offerte van de stoel opnieuw bekleden bedraagt 900 euro
ik had de helft verwacht, en dat vond ik nog erg ruim ingeschat. Dus ik sla even over.
Dafuq? Die shit kan je toch 'makkelijk' zelf? Mooi stofje kopen, wat vulling en een nietpistool en gaan met die banaan! Mijn vader heeft zo het zitje van z'n motor zelf gemaakt, het schuim sneed hij met een elektrisch broodmes. :')
Oud 21-05-2013, 01:17
Verwijderd
Citaat:
Dafuq? Die shit kan je toch 'makkelijk' zelf? Mooi stofje kopen, wat vulling en een nietpistool en gaan met die banaan! Mijn vader heeft zo het zitje van z'n motor zelf gemaakt, het schuim sneed hij met een elektrisch broodmes. :')
nou het is een huge barokstoel met veren die gespannen moeten worden en duizend siernagels en wat niet al. Ik ga dit niet zelf mooi kunnen
maar 900 euro is wel een beetje overdreven ja. In die factuur schat die vrouw er zo'n 18 uur mee bezig te zijn. En dat is dan een professional, hoelang moet een leek er dan wel niet mee bezig zijn.
Oud 21-05-2013, 04:39
Verwijderd
Lichaam, wtf is er zo moeilijk aan langer dan twee uur achter elkaar doorslapen.
Oud 21-05-2013, 06:20
Verwijderd
Citaat:
Wow duur. Ik zou het bij nog een paar stoffeerderijen proberen, misschien kan het goedkoper.
Oud 21-05-2013, 06:40
Verwijderd
Mijn ouders hebben ook stoelen en banken laten doen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze er zoveel zouden hebben laten doen als het zo duur was geweest. Ik zal eens vragen wat het hen heeft gekost.

Al zal het ook wel van de soort stoel afhangen natuurlijk, maar dan nog.
Oud 21-05-2013, 08:15
Verwijderd
Pip wat duur! Mijn nichtje wilde ook een stoel herstofferen en die heeft een cursus gevolgd waarin ze haar stoel heeft gestoffeerd... Misschien een idee?

Ik keek the dog whisperer en er was een hond die heel zenuwachtig was in huis. Eigenaren snapten er helemaal niks van, want waarom deed het beest zo? Op de vraag wat voor activiteiten ze buitenshuis deden met de hond, werd er gezegd: "We proberen haar zéker 3 á 4 keer per week een half uur uit te laten." Alsof het iets was om trots op te zijn, dat je je hond maar drie keer per week een klein rondje laat lopen
Oud 21-05-2013, 08:29
Verwijderd
Ik trek the dog whisperer altijd heel slecht, het is zo vreselijk Amerikaans allemaal. Juist ook door wat jij hier post Ingegerd, of van die mensen die dan hun hond op een loopband vastbinden zodat ie zijn beweging krijgt

Oh, en vier dagen last van verstandskiezen is niet zo raar toch? Ik had de eerste dagen echt koorts er van, en pas na een week werd het allemaal wat beter te hanteren.
Oud 21-05-2013, 08:34
Verwijderd
En dit soort dingen ^^

Oud 21-05-2013, 08:35
Verwijderd
Ja precies dat!
Oud 21-05-2013, 08:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb mijn verstandskiezen nog, als de onvolwassen knurft die ik ben. Maar ik ben dan ook al 6 jaar niet meer bij de tandarts geweest.

Btw, goeiemogguh. Ik ben op weg naar een tentamen na nul uur slaap. Dat ging in 't verleden ook zo goed.
Oud 21-05-2013, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Ik trek the dog whisperer altijd heel slecht, het is zo vreselijk Amerikaans allemaal. Juist ook door wat jij hier post Ingegerd, of van die mensen die dan hun hond op een loopband vastbinden zodat ie zijn beweging krijgt

Oh, en vier dagen last van verstandskiezen is niet zo raar toch? Ik had de eerste dagen echt koorts er van, en pas na een week werd het allemaal wat beter te hanteren.
Zo nu en dan blijf ik bij het zappen vijf minuten hangen, dat is dan vooral om te kijken naar wat voor soort honden er zijn. Stiekem kreeg ik er altijd al een beetje een naar gevoel van maar wist niet waarom. En toen zei Miekje dat ze er biet naar kan kijken omdat hij vooral werkt vanuit angst en dominantie - honden soms letterlijk in een hoekje drijven als ze bang zijn etc. en ik ben er van overtuigd dat dat ook anders kan en hou niet van die manier van een hond opvoeden.
Oud 21-05-2013, 08:54
Verwijderd
Mijn vriend blijft er ook vaak naar kijken, maar ik vind die hele aanpak ook gewoon niet prettig. Niet dat ik dan weet hoe ik het beter zou doen
Oud 21-05-2013, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend blijft er ook vaak naar kijken, maar ik vind die hele aanpak ook gewoon niet prettig. Niet dat ik dan weet hoe ik het beter zou doen
Als ik zeg dat ik het geen fijne manier vindt, reageert mijn vriend altijd met "ja, maar hij is natuurlijk begonnen met allemaal heel agressieve honden bij wie deze aanpak goed werkte, dan is deze aanpak misschien juist wel goed!" Ben ik niet met hem eens, maar bij mijn vriend heeft die reactie ook deels te maken me dat hij zelf niet weet hoe hij het anders zou doen. Daar heb ik san wel een beeld van
Oud 21-05-2013, 09:16
Qimm
Qimm is offline
Soms moet je gewoon groot inkomen om 'verkeerd' gedrag te corrigeren, en dat is zeker niet altijd even prettig of liev. Maar goed, van honden opvoeden heb ik niet veel kaas gegeten
Oud 21-05-2013, 10:02
Turk February
Turk February is offline
Het probleem met die hondenfluisteraar is, dat hij gewoon een man is die van honden houdt en denkt dat ie zichzelf van alles heeft geleerd over hun psychologie, terwijl ie in feite maar wat onzin bij elkaar verzint. Niet van niets krijgt National Geographic brieven van echte hondentrainers met het verzoek om dat programma niet meer uit te zenden.
Oud 21-05-2013, 10:09
Verwijderd
als je je moeders whatsappberichtjes leest kom je nog ergens achter
Oud 21-05-2013, 10:17
Verwijderd
Ze heeft een affaire met de. lesbische zestigjarige pianiste van jouw koor?

Verder is het niet erg netjes dat je die leest. Jij zou het ook biet tof vinden als zij die van jou zou lezen.
Oud 21-05-2013, 10:24
Verwijderd
ik heb geen 16 jarige pianiste op koor. wel een 45 jarige. zou ze lesbisch zijn=! ik ga het haar eens vragen.

ze leest mijn smsjes ook altijd.
Oud 21-05-2013, 10:46
Verwijderd
Waarom?
Oud 21-05-2013, 10:49
Carn
Carn is offline
Iemand die nog een Dropbox-achtig iets zoekt en 20GB wil? Klik
Oud 21-05-2013, 10:50
Verwijderd
Omdat ze nieuwsgierig is ofzo. Of ze wilt me controleren.
Oud 21-05-2013, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Zo nu en dan blijf ik bij het zappen vijf minuten hangen, dat is dan vooral om te kijken naar wat voor soort honden er zijn. Stiekem kreeg ik er altijd al een beetje een naar gevoel van maar wist niet waarom. En toen zei Miekje dat ze er biet naar kan kijken omdat hij vooral werkt vanuit angst en dominantie - honden soms letterlijk in een hoekje drijven als ze bang zijn etc. en ik ben er van overtuigd dat dat ook anders kan en hou niet van die manier van een hond opvoeden.
Citaat:
Het probleem met die hondenfluisteraar is, dat hij gewoon een man is die van honden houdt en denkt dat ie zichzelf van alles heeft geleerd over hun psychologie, terwijl ie in feite maar wat onzin bij elkaar verzint. Niet van niets krijgt National Geographic brieven van echte hondentrainers met het verzoek om dat programma niet meer uit te zenden.
Hebben we het over die César Milan? Ik heb daar nog niet een uitgebreide aflevering van gezien op één na die ik echt fucking bewonderenswaardig vond. Een hond proberen te redden die ze 2 dagen later zouden laten inslapen omdat hij onhandelbaar agressief was (vooral naar mannen).
Oud 21-05-2013, 10:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Lichaam, wtf is er zo moeilijk aan langer dan twee uur achter elkaar doorslapen.
Karma.
Oud 21-05-2013, 11:09
Verwijderd
De helikopter van het ziekenhuis in Aken is hier geland. er is iets flink loos. politieauto´s en een Nederlandse en Duitse ambulance. Hier is iets loos. alle mensen naar buiten rennen.
Oud 21-05-2013, 11:11
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hebben we het over die César Milan? Ik heb daar nog niet een uitgebreide aflevering van gezien op één na die ik echt fucking bewonderenswaardig vond. Een hond proberen te redden die ze 2 dagen later zouden laten inslapen omdat hij onhandelbaar agressief was (vooral naar mannen).
Ja, het werkt (tijdelijk) wat ie doet, in die zin dat de honden er minder agressief van worden. Ik denk dat het grootste probleem is dat mensen ernaar kijken en denken dat zijn manier dé manier is, en zijn methoden zelf gaan proberen, terwijl een echte hondentrainer je zal vertellen dat wat hij doet gedateerd en niet wetenschappelijk onderbouwd is.
Oud 21-05-2013, 11:27
Verwijderd
wat een nieuwsgierige mensen. en dan zeggen zo ook nog, ja dit gevaarte vloog over mijn huis ik wilde toch weten wat het was. en dan blijven staan kleppen. ja nu ben ik er al.

hij is weer weg. wat een geluid maken die helikopters. hij is voor niets geweest, de man in kwestie kon zelfs nog lachen. weer geld verknoeid.
Oud 21-05-2013, 11:34
Verwijderd
Het meest bijzondere wat ik van Cesar Milan heb gezien, was bijzonder vanwege de situatie en niet vanwege wat hij deed. Een vrouw had een pitbull-opvang en ving al meer dan tien jaar verwaarloosde en mishandelde pitbulls op. Ze had er echt al heel veel heropgevoed en herplaatst en had er nog nooit problemen mee gehad. Toen werd ze op een avond gebeld omdat er een chihuahua was die hulp nodig had. Dat beestje heeft ze toen in huis genomen en sindsdien terroriseerde dat kutbeest alles en iedereen daar. De pitbulls werden allemaal aangevallen als ze iets verkeerd deden, er kon geen enkele andere hond meer in de buurt van de eigenaar komen, bezoek kon niet op de bank gaan zitten. Een zo'n kleine kutkeffer hield daar iedereen in bedwang en dat vond ik wel heel bijzonder.

En ja, ik weet dat chihuahua's echt wel moeilijk kunnen zijn en dat pitbulls prima honden kunnen zijn als je ze goed opvoedt. Ik vond het wel gaaf om te zien
Oud 21-05-2013, 11:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind het leuk dat Cesar eerst iets vertelt en daarna met zijn absurd goeie gebit naar je glimlacht.
Maar ik vind Cesar sowieso leuk
Oud 21-05-2013, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, het werkt (tijdelijk) wat ie doet, in die zin dat de honden er minder agressief van worden. Ik denk dat het grootste probleem is dat mensen ernaar kijken en denken dat zijn manier dé manier is, en zijn methoden zelf gaan proberen, terwijl een echte hondentrainer je zal vertellen dat wat hij doet gedateerd en niet wetenschappelijk onderbouwd is.
Mja, ik weet dus niet wat hij standaard doet ofzo. De hond in dat geval was agressief uit angst. En hij ging daar dus gewoon naartoe met het risico dat die hond een hap uit zijn been zou bijten (het was overigens een Rottweiler, dus die kunnen flinke happen nemen ). Daarna heeft hij de hond laten wennen terwijl hij verbonden was aan een andere hond. Mensen neerzetten, stel honden loslaten terwijl de rottweiler dus aan de leiband zat met een hond zonder angst en agressie. En de houding van de andere hond sloeg dus over. Uiteindelijk heeft hij zijn zoon ook ingeschakeld en is dat een enorm knuffelbeest geworden en heeft de zoon (na een contract te hebben ondertekend en een eed af te leggen ofzo dat de hond familie was en dat hij ten alle tijde voor hem zou zorgen en verantwoordelijkheid zou nemen) de hond zelf geadopteerd.

Ik vond dat wel heel tof om te zien, ook dat hij zijn zoon zo betrok en duidelijk maakte wat erbij zou komen kijken (een eed is nogal zozo, maar ik vind dit dan beter dan dat ouders hun kinderen leren dat dieren knuffelbeesten en wegwerpartikelen zijn).

Maar goed, dat is één aflevering natuurlijk die ook wel een speciaal geval was
Oud 21-05-2013, 11:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgens mij zit ik die nu te kijken op NatGeo. Maar hij wordt regelmatig gebeten, geloof niet dat hij er echt wakker van ligt

Hey, even iets heel anders: heeft iemand hier wel eens Vanish gebruikt? Werkt het ook echt? Als in, witte was wordt witter en vlekken verdwijnen instantly?
Oud 21-05-2013, 11:58
Qimm
Qimm is offline
ik heb het een tijdje gebruikt voor mijn uniform wassen... maar het werd er niet echt schoner en/of witter van. Dus ik koop het niet meer,
Oud 21-05-2013, 15:09
Verwijderd
nee ik vind vanish helemaal niet witter wassen en het is duur.
Oud 21-05-2013, 15:10
Verwijderd
ik was bij mijn scharrel en dat was leuk en vies en pijnlijk
Oud 21-05-2013, 15:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jamaar, het heeft 'actieve zuurstof'!

Citaat:
ik was bij mijn scharrel en dat was leuk en vies en pijnlijk
ewww, ruik je nu naar poep?
Oud 21-05-2013, 15:11
Verwijderd
we hadden best veel gore vlekken op de bankhoes en die hebben we vier keer daarmee gewassen maar de enige remedie is de vlekkenschaar vrees ik.
Oud 21-05-2013, 15:16
Verwijderd
Citaat:
we hadden best veel gore vlekken op de bankhoes en die hebben we vier keer daarmee gewassen maar de enige remedie is de vlekkenschaar vrees ik.
Was dat in respons op Vanish of een aanvulling op je scharrelverhaal?
Oud 21-05-2013, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Jamaar, het heeft 'actieve zuurstof'!

ewww, ruik je nu naar poep?
neee deze is niet into poep dat was alleen die ene die mij vanuit het niks toch niet zijn type vond. Verder heb ik nooit een smerigere dan hij getroffen.

Deze is into rochelen in mijn smoel en me laten kotsen, maar dat laatste hebben we niet gedaan vandaag.
Oud 21-05-2013, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Was dat in respons op Vanish of een aanvulling op je scharrelverhaal?
vanish
er zaten geen menselijke sappen op de bankhoes.
Oud 21-05-2013, 15:17
Verwijderd
meer knoflooksaus enzo en alles wat die vieze anne er op laat druppelen.
Oud 21-05-2013, 15:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
neee deze is niet into poep dat was alleen die ene die mij vanuit het niks toch niet zijn type vond. Verder heb ik nooit een smerigere dan hij getroffen.

Deze is into rochelen in mijn smoel en me laten kotsen, maar dat laatste hebben we niet gedaan vandaag.
Ah ok. Dat laatste lijkt me ook niet bepaald fijn.
Ik kots vrij regelmatig maar ik kan niet zeggen dat ik daar vrolijk van word. Laat staan opgewonden. Maar goed, ieder z'n MEUG.

Citaat:
vanish
er zaten geen menselijke sappen op de bankhoes.
Oh thank fuck for that!
Oud 21-05-2013, 15:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik heb het een tijdje gebruikt voor mijn uniform wassen... maar het werd er niet echt schoner en/of witter van. Dus ik koop het niet meer,
Citaat:
Teleurstellend! Maar nu weet ik dat ik het niet aan hoef laten te slepen, ik was stiekem benieuwd of er íets van waar zou zijn.
Oud 21-05-2013, 15:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh, alle mensen die vinden dat ik een hater ben: ik kan er niks aan doen, het zit in m'n genen!

M'n zus en moeder postten net op m'n fb:
Zus: "Jezus Christus wat een fuckin uitschot!" "Walgelijk pleuris volk! Geen wonder dat ik steeds meer een hekel aan mensen krijg.."
Ma: "r wonen nu eenmaal een stel nageboortes in dit land waarvan ze blijkbaar het kind hebben weggegooid. Verplicht steriliseren dit tuig!"

Maar goed dat m'n vader niet op facebook zit. De tering.
Oud 21-05-2013, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Ah ok. Dat laatste lijkt me ook niet bepaald fijn.
Ik kots vrij regelmatig maar ik kan niet zeggen dat ik daar vrolijk van word. Laat staan opgewonden. Maar goed, ieder z'n MEUG.

Oh thank fuck for that!
ik word van het kotsen ook niet geil, maar vind het fijn als hij liefdevol van me walgt
Oud 21-05-2013, 15:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Awwwwwwwwwwww.

Pip en Scharrel sitting in a tree, K.O.T.S.I.N.G!
Oud 21-05-2013, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Oh, alle mensen die vinden dat ik een hater ben: ik kan er niks aan doen, het zit in m'n genen!

M'n zus en moeder postten net op m'n fb:
Zus: "Jezus Christus wat een fuckin uitschot!" "Walgelijk pleuris volk! Geen wonder dat ik steeds meer een hekel aan mensen krijg.."
Ma: "r wonen nu eenmaal een stel nageboortes in dit land waarvan ze blijkbaar het kind hebben weggegooid. Verplicht steriliseren dit tuig!"

Maar goed dat m'n vader niet op facebook zit. De tering.
Nageboortes <3
Oud 21-05-2013, 15:46
Verwijderd
"en dan wil ik even aan moeder vragen of zij alvast de tafel wil dekken"

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Oud 21-05-2013, 15:49
Verwijderd
"als het gaat om vrouwenvlees..dan heb ik daar nog nooit van geproefd"

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic