| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik waardeer de serie zo erg dat ik ze origineel wil hebben...en niet in DIVX , maar nu zou ik eerst mn PS2 regiovrij moeten maken (kep nl geen andere DVD speler) en dit is ineens weer illegaal las ik erges....dus zit ik met een MAJOR problem...
|
|
|
|
nieuwe top 5!
![]() 1)Trigun 2)Petshop of Horrors(zooo ongelofelijk goed.. prachtig getekend, gaaf verhaal, goede muziek, mooie stemmen, japans natuurlijk dan he, en.. D.. *droom*) 3)Serial Experiments Lain 4)Cowboy Bebop 5)Hellsing dan toch denk k..
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar dat van die regio's zou ik niet zeker weten, hoor ![]() trouwens, je kan voor de andere regio's in die winkel waar ik was een of ander iets kopen waardoor je ook heel goed alle dvd's van andere regio's af kan spelen ![]() iets van een cd of een extra kabel, ofzow.... anyway, een vriend van me heeft zoiets gekocht en het doet echt wonderen!
|
|
||
|
Citaat:
Is van dezelfde als Mononokee ![]() http://forum.scholieren.com/showthre...=spirited+away http://us.imdb.com/Title?0245429
|
|
||
|
Citaat:
Realplayer suckt bigtime, maar het zijn de kleinste bestanden die je kunt vinden... Besides, voor zoiets kleins als die minigoddess dingen maakt het niet zo heel veel uit.Ik geloof overigens dat er een stuk of 17 zijn, maar dat weet ik niet zeker.
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle |
Hoe kan dat? Verwijderd | 389 | 14-11-2006 21:47 | |
| Films, TV & Radio |
Animetopic #14 (a.k.a. schoolmeisjesss~~) Verwijderd | 500 | 18-09-2006 23:37 | |
| Films, TV & Radio |
Ranma 1/2 D@mien | 9 | 12-02-2003 19:08 | |
| Software & Hardware |
[PHP] Layout probleem wereldofanime | 6 | 01-07-2002 11:23 | |