Hey,
Sinds een tijdje loop ik met het idee om een web applicatie te maken voor scholieren.
Deze applicatie zou compleet in het teken staan van het bundelen van alle school zaken en de productiviteit op een leuke manier te verhogen.
In de applicatie zou een word processor (gewoon word, maar dan online) centraal staan, met veel handige features, zoals quicksearch voor online verslagen, een vertaal app, hulp bij het schrijven van, etc.
Daarnaast zal er ook een een online rekenmachine komen, een agenda, waar je al je huiswerk, vrije tijd en andere dingen in kan plannen. De plannen zijn dan ook om voor deze agenda etc. een app te maken, zodat je het altijd bij je hebt. HANDIG!
Naast al deze features, zou dan ook een opslagruimte worden aangeboden, zodat je al je documenten veilig kan opslaan. Een andere leuke en interessante feature zou bijvoorbeeld kunnen zijn: samen tegelijkertijd aan hetzelfde bestand werken (collaborative editing).
Mijn vraag aan jullie is: Zouden jullie als 'niet zulke nerds als mij, die alles op het internet per definitie al leuk vinden' intresse hebben in zo'n applicatie?
En zo ja, zou je daar ook een bepaald bedrag voor over hebben (10 euro per jaar?)
Graag zou ik jullie mening horen over dit nog ruwe concept.
Thanks,
Sam
|