Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoiets moet ik nog ergens hebben liggen!
![]() Hmmm, Klaverhap, er is me nog nooit iets aan je neus opgevallen? Wat is er mis mee? Ik wilde als kind altijd rechtere oren, maar inmiddels boeit het me niet meer zo. Echt flaporen zijn het nou ook weer niet en ze zijn klein dus ach. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Deze wil ik ook heel erg graag.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zie op m'n werk ook wat voor type mensen er doorgaans messen hebben, want die komen niet door de beveiliging heen en komen ze dan afgeven. Het zijn bijna altijd vijftigers met hoeden en kaki jassen. Ook heel af en toe een ietwat autistisch aandoende jongen. Ik hoop dat alle classy motherfuckers met mooie messen gewoon slim genoeg zijn om 'm meteen al achter te laten.
|
![]() |
|
Ik vind dat helemaal niet Klaver, ik vind jouw neus echt prima. Maar goed, als je er zelf ontevreden over bent heb je ook geen kut aan de mening van anderen natuurlijk.
Ik heb een varkensneusje, maar dat past bij de rest van m'n uiterlijk. ![]() Ik vind het wel kut dat ik vetkwabben/een onderkin heb, maar daar kan ik op zich wat aan doen natuurlijk. De tig littekens op m'n gezicht zijn eigenlijk het kutst, maar daar doe je niks aan. eigenlijk vind ik het meestal niet zo erg, maar van de week zei een collega "lol jij krijgt ook al rimpeltjes. Kijk, je hebt een kraaienpootje!". Dat is een litteken, kut! ![]()
|
Verwijderd
|
Jij bent er ook vroeg bij ^^ Mijn innerlijke wekker staat om half 7 tegenwoordig. Al vindt hij het soms ook wel leuk om iets voor 6 af te gaan, maar dan valt hij nog te snoozen
![]() Gisteren DE episode van GoT gezien. En ik vond het naar, maar niet onverwacht. Van al de mensen die echt geschokt en wtf reageren, vraag ik me af of ze wel dezelfde serie hebben gekeken als ik. Ik verwacht bij die serie elke minuut gruwelijke narigheid al dan niet door afschuwelijk verraad van wie dan ook ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ouders wilden me eerst een operatie aan mijn oren geven, toen was ik dertien ofzo. Nu wil ik dat niet meer, want, nouja, ach, het valt toch amper iemand op dat ik een flapoor heb. En als het ze wel opvalt, dan denken ze maar dat ik slim ben.
![]() Klaverhaps neus ken ik verder niet, maar ik heb hoe dan ook nog nooit een neus gezien die ik echt lelijk vond. ![]() |
![]() |
|
Dat hielp wel een beetje, maar de twist zit daarbij meer in de rug dan in de nek. Dus daarnaast maar een beetje voorzichtig m'n hoofd heen en weer gedraaid. Het is in ieder geval al minder erg.
|
Verwijderd
|
Doe maar op tv, Pinkpop '83
![]() Intake van de opleiding is eindelijk binnen! Alleen een beetje jammer dat het op die dag is, twee jaar niet naar se tandarts geweest, eindelijk een afspraak gemaakt en nu kan die niet doorgaan ivm intake. Misschien wordt het dan toch eens tijd voor een tandarts hier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|