Advertentie | |
|
![]() |
|
uhm hier is superpolm hasj dus de kans is groot dat de TS gewoon geen hasjjoint kan draaien. heb het zelf ook wel eens gehad dat ik gewoon niet stoned werd van een hasjjoint omdat hij gewoon niet goed gedraaid was.
|
![]() |
Ik deed het gewoon zoals op youtube. Vloeitje goed zetten, beetje zelfmaaksigaretten tabak van mijn moeder gepikt en in de vloei gelegd, daarna met behulp van een aansteker het hasj zoveel mogelijk verkruimeld en eroverheen gestrooid. Maar ik denk dat ik gewoon niet zo gevoelig ben voor hasj. Heb eerder een hasje gerookt die gedraaid was door een echte smoker en toen voelde ik er ook geen kut van. In tegenstelling tot een jointje met amnesia of white widow waarvan ik na een halve joint mijn evenwichtsgevoel kwijt ben.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
De naam van een wietje is maar een naam, de kwaliteit er van verschilt van shop tot shop. Bij de ene shop hebben ze zieke amnesia terwijl de amnesia bij de buren crap kan zijn. Vraag gewoon de verkoper om een goede wiet, bij een goede shop weten ze wel wat ze verkopen en kunnen ze je daar prima bij helpen.
Over het algemeen geldt: hoe duurder hoe sterker.
|
![]() |
Aan het begin van de joint een beetje tabak en derest vol gegooid met wiet. Daar twee van gedraaid en smoked. Ik zat echt zwaar te trippen en te spacen. Voel het nog steeds een beetje.
Ik had trouwens tegen die vent van de shop verteld dat ik niks voelde van die superpolm. Toen gaf hij mij een klein zakje met denk ik 0,3 gram iceolator. Hij zei dan moet je deze eens proberen. Ik had dat beetje hasj ook in een van de joints gestopt. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
[eerste keer] Wiet of paddo's? Severus | 24 | 25-10-2006 21:23 | |
Drugs & Alcohol |
Wat is jouw favo. wiet of hasj DROGO DROGAS | 47 | 27-04-2006 19:00 | |
Drugs & Alcohol |