Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ze wonen in een sjieke buurt en ze eten uitsluitend biologisch, ik maak me geen zorgen over mijn salaris.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat dat ook enorm meespeelt ja: een privéoppas kun je helemaal uitkiezen zodat ze aansluit op jouw ideeën en omdat het een vaste oppas is went en hecht het kind zich ook een beetje aan de oppas, dus voor het kind is dat ook prettiger. Met een opvang heb je daar veel minder zicht op en zijn er wisselende oppasmoeders. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kom alleen maar even melden dat ik echt heel veel van mijn vriendje hou en dat hij onmetelijk veel geduld met me heeft en lekker zijn gang gaat en daarom hou ik zoveel van hem en ik kreeg Les Mis van hem cadeau en ik blijf lekker altijd bij hem.
![]() ![]() Nu ga ik weer op de bank zitten en mijn nagels lakken/een boek lezen/koffie drinken |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een huisgenoot met nog een raarder leefritme dan ik. Zo staat hij om 1 uur 's nachts nog te koken. Prima, maar ik woon pal boven de keuken, en het ruikt echt letterlijk alsof hij naast mijn bed staat te bakken. Niet lekker als je net probeert te slapen.
Moet ik er iets van zeggen? Wat ik eigenlijk stom vind, want in principe moet hij natuurlijk doen wat hij wil. Probleem is ook meer de geur, want om 8 uur 's avonds vind ik het waarschijnlijk ook vies en kut (maar wel iets minder kut dan 's nachts). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar wtf hoe kan je walt nou een lul vinden.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Fizzle, hoeveel krijg jij per uur normaal?
![]()
||
Citaat:
![]() Vooral om hoe hij shit op mensen afreageert die niet met de situatie te maken hebben. Hij zit in een gigantische kutsituatie en de serie stelt op een heel mooie manier de 'mag een man stelen om zijn gezin te voeden'-kwestie aan de kaak, maar hij doet tegen zijn zoon alsof die er niet is, behalve als het hem uitkomt, en tegen Jesse alsof het nog steeds een vervelende leerling is in plaats van een gelijkwaardige volwassene, en dat vind ik maar niks. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En 5 euro in de avond als ze op bed liggen krijg ik ook en dat vind ik wel prima ![]() En inderdaad, volgens mij zijn zij ook rijk genoeg ![]()
||
Citaat:
succes! ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Alleen waarom ik koppijn moet hebben terwijl ik echt geen zak heb gedaan, is toch wel onbegrijpelijk ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben net naar de kermis geweest. Mijn broertje had een suikerspin gekocht van 1 meter hoog en 30 euro aan de grijpautomaat verspilt. Hij wilde pese een perry het vogelbekdier knuffel. Maar dat ding was een bedrieger.
Verder waren we met opa en oma gaan uiteten en hebben we wat over de rommelmarkt gelopen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een net maar vrolijk jurkje. Grijsbruin met abstracte bloem-vlekken in redelijk felle kleuren, van voren hoog, van achteren laag, zonder mauwen en tot aan mn knie: ik denk dat het een cocktailjurkje is. Had het vorig jaar al, maar ik heb het pas een keer aangehad dus ik vond het een beetje stom om weer een nieuw jurkje te kopen... alleen dus een beetje jammer dat ik er pas nu aan denk dat het te koud is en ik 0,0 andere kleren in die kleuren heb.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, een zwarte heb ik toevallig wel, maar dat staat juist heel erg raar. En niet alleen de kleur, ook omdat het jurkje van gladde stof is en de bolero gebreid, met van die gebreide bloemen, hele andere stijl dus... Ik denk dat een mooie sjaal om mn schouders draperen nog het mooiste staat!
|
![]() |
||
Citaat:
Zo leef ik in ieder geval meestal met de jongen met wie ik de keuken deel. Maar het heeft natuurlijk een grens.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|