Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens vinden ze hier ook dat een t-shirt van netmateriaal ook best wel zonder iets er onder gedragen kan worden. ![]() En dat is nog naarder als het mensen van 40+ zijn die eigenlijk ook te zwaar zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Een kledingergernis, niet omdat het lelijk is maar wel ontzettend onhandig: nepzakken op broeken en vooral jasjes. De meeste jasjes van mij hebben echte zakken, maar er zijn er ook met klepjes zonder zak en dan probeer ik altijd als een dwaas mijn gsm in een niet bestaande zak te proppen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pindakaasbroeken?
En t-shirts met een kraagje, bedoel je polo's? Die haat ik al intens van toen ik 12 was. Mijn winterergernis: rolkragen, turtlenecks, coltruien. ZOVEEL leuke topjes die compleet verpest worden door zo'n ding. Af en toe is het leuk genoeg om toch te kopen (vandaag nog eentje aan, maar gelukkig kunnen weerstaan) en uiteindelijk draag ik het twee keer, maar dan blijkt mijn afkeer en onverdraagzaamheid voor zoiets om mijn nek toch te groot en trek ik het nooit meer aan. |
![]() |
|
@mutant Als het zo'n leuke trui is, kun je hem dan niet alsnog kopen en de col er af halen? Ik heb dit zelf nooit geprobeerd, maar ik kan me voorstellen dat er truien zijn waar je zelf vrij makkelijk een boord op kan maken.
|
Verwijderd
|
Het zijn meestal van die speciaal gevormde topjes van zo'n rekbare stof. Ik kan wel wat naaiwerk produceren maar zoiets gaan wegknippen en weer mooi afwerken is niet iets waar ik vol vertrouwen in zou hebben, zeker niet in zulke stof ^^
Bijvoorbeeld (ik werd aangetrokken door het vogelpatroon en ik vond de manier waarop de kraag zat ook leuk om te zien, maar als ik dat al rond mijn nek voel, ugh) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Sommige nette broeken hebben ze gewoon niet en daar kan ik wel mee leven. Maar jasjes dienen bij mij niet alleen voor chique en ik heb de gewoonte om zeker mijn gsm in een zak te hebben. En nou ja, als het dan een gewoonte is, dan sta ik daar als een malloot als ik even vergeet dat dat net het jasje zonder zakken is
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|