Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En details, ik weet het niet, aan de ene kant ben ik nieuwsgierig naar jouw avonturen omdat het voor mij al helemaal compleet onbegrijpelijk is en aan de andere kant vind ik het geweldig hoe jij dingen nu ervaart en ben ik er nieuwsgierig naar, dus tja eh... ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Ik ben minstens 3 keer in mijn leven bespuugd.
1 keer door een kkjong op de basisschool (die daarna bij de juf ging huilen omdat ik zijn arm had omgedraaid. Kreeg ik nog de schuld ook), 1 keer door een neger in Den Bosch, omdat ik een trui aanhad met een lonsdale logo (ik had geen andere truien en kreeg die van mijn zus. Ik lachte nog vriendelijk naar de neger, maar hij begon te roepen van 'Tokkie met je Lonsdale shirt!' en toen ik wat zei spuugde hij. ugh), en 1 keer door mijn ex dude die om mij nogsteeds onbekende reden tijdens het vozen in mijn bek tufte. Het ging perongeluk zei 'ie. ![]() Citaat:
![]() Ik vind hem zo'n poepie...ik weet niet wat het is maar bij dit soort festivals enzo zijn we duizentveel samen. En ik heb er eens op gelet en we spiegelen elkaar ook als een malle. Creepy. ![]() Oh ja, en ik werk vrijdag van 7 tot 11, dus als je dan in de buurt bent... ![]() Ik moet eerlijk bekennen trouwens dat ik jouw dingies met je verscheidene scharrels niet zo goed snap, maar als jij gelukkig bent met al die smeerlapperij dan vind ik dat helemaal prima. ![]()
|
lolz, ik kwam trouwens net aan op Leiden CS hoor ik eerst 'zo, jij ziet er moe uit!' en daarna 'heb je geblowd ofzo?'. Bedankt...
![]() Daarna geprobeerd m'n ogen open te houden in de bus, lekker scheel kijken enzo, en eenmaal thuis ben ik echt neergeploft en een halfuur knockout gegaan. Nu gaat het wel weer. Maar ik moet toch slapen, want de wekker gaat om 4 uur. ![]() Maar srsly...ik word te oud voor deze shit ofzo.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() En jeej, dan kom ik vrijdag ff langs ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() en nee, moves maken kan ik niet! Never niet. Ik doe alleen aan liefhebben van een afstand en dan zwelgen in zelfmedelijden. [/emo] Maar srsly, te lastig. Bis Freitag!
|
Morgen nog een lange dag werken en daarna lekker bij mijn vriendje slapen
![]() En mijn zus en ik hebben vandaag heerlijk geluierd in het bos in de buurt <3 Hond mee, picknickkleed mee en koud drinken en chillen maar ![]()
|
Ik vind het ook buitengewoon smerig, al snap ik dat hardhandige gedoe ergens nog wel, maar zoals ik al zei: Als jij er blij van wordt is het allemaal prima. Zolang hij niks tegen je zin doet en jullie je lekker op elkaar kunnen uitleven, zeg ik: Toppie!
![]() Vuisten lijken mij trouwens heel pijnlijk, maar ik ben dan ook ongetraind met dat soort toestanden. ![]() edit: Sadye, hoezo vind je dat erger? ![]() Of je er nou een piemel in douwt of een vuist... als 't past,waarom niet?
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Pip, ik ril, maar ik ben blij voor jou ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() en ja dat kan dus ook neit ongetraind ![]() Citaat:
die zweep was erg nasty ja, ik ben daar ook niet zo'n fan van. Citaat:
![]() En dat boeit me niks eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond haar alleen kankerirritant toen ze net uit de kast was. Toen deed ze ontzettend arrogant en vond het nodig om me de hele tijd 'vanilla' (iemand zonder fetisj) te noemen. Ze vond toen dat ze boven iedereen stond en alles doorhad (of nou ja, zo kwam ze op me over) en toen vond ik er geen kut aan. Nu boeit het me allemaal niet meer, alleen kunnen we het niet meer zo goed over ons seksleven hebben als eerst, want we snappen elkaar niet meer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wou even over de jaloezie zeggen dat ik van mezelf eigenlijk helemaal niet echt zo jaloers ben, maar ik ben een kut, dus soms heb ik veel zin om N uit te horen over andere meisjes. Daar kunnen we prima over praten, maar ik kan nooit écht jaloersig doen, want dat zou onze relatie stukmaken, denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
(Vaak gevolgd door "Dat klopt." waarop jij weer kan zeggen "Ja, dat zeg ik toch." en dan is het gewoon klaar ![]() Maakt de ander nog veel kwader, vooral als die ander mijn zus is ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
en dat laatste heb ik niet zo'n last van en jij hebt geen seks dus ook niks te melden ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|