Oud 07-07-2013, 19:40
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Aan de ene kant wil ik details en aan de andere kant weet ik dat ik ze niet wil
Ik wil wel graag details
Oud 07-07-2013, 19:44
Verwijderd
Ik wil ook details, mateloos interessant vind ik het. Ik vond het al zo rock & roll en edgy dat ik ooit in een grijs en wild verleden iemand in zijn gezicht gespuugd heb. Wat hij overigens meer dan verdiend had.
Oud 07-07-2013, 19:45
Verwijderd
Behalve die dude die de hond van zijn ouders peep. Dat is echt een van de goorste dingen die ik ooit gehoord heb. Ik zie dan ook zo'n lange dunne hond voor me, gatver.
Oud 07-07-2013, 19:53
Verwijderd
Citaat:
yeah

ja! daar zeg je wat. Het is best fijn om niet meteen aan iemands voeten te liggen. Hoewel ik dat wel een beetje doe, maar niet zo obsessief als vroegah.

Wat voor details? Met mijn date van morgen ga ik ergens wat eten. Spelen zal er niet van komen denk ik, want ik heb in mijn huis geen enkele vorm van privacy. En dat staat ook nog eens los van of ik hem seksueel aantrekkelijk vind!
Met mijn leukie ga ik vieze dingen doen. Die details ga ik sowieso niet delen hier maar iets met lichaamssappen als je het alsnog wil weten moet je maar pm 'en
en met die van zaterdag ga ik gewoon neuken denk ik. Misschien.
jaja mensen, ik neuk tegenwoordig weer eens af en toe
Amg Ik dacht dat je dat niet meer wilde
Oud 07-07-2013, 20:14
Verwijderd
Citaat:
yeah

ja! daar zeg je wat. Het is best fijn om niet meteen aan iemands voeten te liggen. Hoewel ik dat wel een beetje doe, maar niet zo obsessief als vroegah.

Wat voor details? Met mijn date van morgen ga ik ergens wat eten. Spelen zal er niet van komen denk ik, want ik heb in mijn huis geen enkele vorm van privacy. En dat staat ook nog eens los van of ik hem seksueel aantrekkelijk vind!
Met mijn leukie ga ik vieze dingen doen. Die details ga ik sowieso niet delen hier maar iets met lichaamssappen als je het alsnog wil weten moet je maar pm 'en
en met die van zaterdag ga ik gewoon neuken denk ik. Misschien.
jaja mensen, ik neuk tegenwoordig weer eens af en toe
Ja! het is niet meer obsessief, verlangend naar! Je kunt ook gewoon zonder, het is tof met, maar niet noodzakelijk ^^

En details, ik weet het niet, aan de ene kant ben ik nieuwsgierig naar jouw avonturen omdat het voor mij al helemaal compleet onbegrijpelijk is en aan de andere kant vind ik het geweldig hoe jij dingen nu ervaart en ben ik er nieuwsgierig naar, dus tja eh...

Citaat:
Ik wil ook details, mateloos interessant vind ik het. Ik vond het al zo rock & roll en edgy dat ik ooit in een grijs en wild verleden iemand in zijn gezicht gespuugd heb. Wat hij overigens meer dan verdiend had.
Daar heb ik het gisteren ook nog over gehad ^^ Dat ik ooit een van mijn ergste pesters in het gezicht had getuft omdat hij me uitlachte omdat iemand anders op mijn jas had getudt. Ik wa 11 en die middag durfde ik niet meer terug naar school
Oud 07-07-2013, 20:19
Verwijderd
Oke, bij mij was het tijdens het neuken.
Oud 07-07-2013, 20:24
Verwijderd
Ik ben een beetje op Umberto.
Oud 07-07-2013, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een beetje op Umberto.
Oud 07-07-2013, 20:40
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb nog nooit iemand bespuugd. Wel heb een keer een meisje geslagen op de basisschool, omdat ze irritant deed. Verder heb ik nooit iemand geslagen.
Oud 07-07-2013, 20:41
Verwijderd
Ik moet op m'n werk slapen en nu kan ik niet kiezen welke kamer ik wil
Oud 07-07-2013, 20:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik moet op m'n werk slapen en nu kan ik niet kiezen welke kamer ik wil
Die met de volste minibar.
Oud 07-07-2013, 20:45
Turk February
Turk February is offline
Ik heb 'ns een jongen in zijn gezicht geslagen, op de basisschool. Pats.
Oud 07-07-2013, 20:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb ook weleens een paar mensen doodgeschoten, maar dat waren maar joden.
Oud 07-07-2013, 20:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben minstens 3 keer in mijn leven bespuugd.
1 keer door een kkjong op de basisschool (die daarna bij de juf ging huilen omdat ik zijn arm had omgedraaid. Kreeg ik nog de schuld ook), 1 keer door een neger in Den Bosch, omdat ik een trui aanhad met een lonsdale logo (ik had geen andere truien en kreeg die van mijn zus. Ik lachte nog vriendelijk naar de neger, maar hij begon te roepen van 'Tokkie met je Lonsdale shirt!' en toen ik wat zei spuugde hij. ugh), en 1 keer door mijn ex dude die om mij nogsteeds onbekende reden tijdens het vozen in mijn bek tufte. Het ging perongeluk zei 'ie.

Citaat:
iew een snor. Ik vind snorren zo lelijk. Behalve als er ook een baard bij zit en het één geheel vormt.

trouwens, nookie, moet jij vrijdagavond werken? Zo ja dan kom ik een bakkie bij je doen want ik ga naar Leiden.
Ik hou van goede snorren en van bijna alle baarden. Vlassige hipstersnorretjes zijn wel vies, maar ik ben ergens gewoon blij voor dudebro dat er eindelijk es wat haar op z'n lip groeit.
Ik vind hem zo'n poepie...ik weet niet wat het is maar bij dit soort festivals enzo zijn we duizentveel samen. En ik heb er eens op gelet en we spiegelen elkaar ook als een malle. Creepy.

Oh ja, en ik werk vrijdag van 7 tot 11, dus als je dan in de buurt bent...
Ik moet eerlijk bekennen trouwens dat ik jouw dingies met je verscheidene scharrels niet zo goed snap, maar als jij gelukkig bent met al die smeerlapperij dan vind ik dat helemaal prima.
Oud 07-07-2013, 20:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
lolz, ik kwam trouwens net aan op Leiden CS hoor ik eerst 'zo, jij ziet er moe uit!' en daarna 'heb je geblowd ofzo?'. Bedankt...
Daarna geprobeerd m'n ogen open te houden in de bus, lekker scheel kijken enzo, en eenmaal thuis ben ik echt neergeploft en een halfuur knockout gegaan. Nu gaat het wel weer. Maar ik moet toch slapen, want de wekker gaat om 4 uur.

Maar srsly...ik word te oud voor deze shit ofzo.
Oud 07-07-2013, 20:54
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik zeg niks.
Oud 07-07-2013, 20:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hou je vooral niet in, kamelenteentje van me!
Oud 07-07-2013, 20:59
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Behalve die dude die de hond van zijn ouders peep. Dat is echt een van de goorste dingen die ik ooit gehoord heb. Ik zie dan ook zo'n lange dunne hond voor me, gatver.

Citaat:
Ik heb ook weleens een paar mensen doodgeschoten, maar dat waren maar joden.

Citaat:

Ik hou van goede snorren en van bijna alle baarden. Vlassige hipstersnorretjes zijn wel vies, maar ik ben ergens gewoon blij voor dudebro dat er eindelijk es wat haar op z'n lip groeit.
Ik vind hem zo'n poepie...ik weet niet wat het is maar bij dit soort festivals enzo zijn we duizentveel samen. En ik heb er eens op gelet en we spiegelen elkaar ook als een malle. Creepy.

Oh ja, en ik werk vrijdag van 7 tot 11, dus als je dan in de buurt bent...
Ik moet eerlijk bekennen trouwens dat ik jouw dingies met je verscheidene scharrels niet zo goed snap, maar als jij gelukkig bent met al die smeerlapperij dan vind ik dat helemaal prima.
ja vlassige vooral, iew. maar volle doen me denken aan peter r in de jaren 90. Ik vind je wel schattig hoor, kutje maak nou eens een move

En jeej, dan kom ik vrijdag ff langs
Oud 07-07-2013, 21:01
Verwijderd
Oef, ik ben nog nooit zo dood en toch trots geweest
Oud 07-07-2013, 21:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zeg niks.
Vuile edit-sletje!

Citaat:
ja vlassige vooral, iew. maar volle doen me denken aan peter r in de jaren 90. Ik vind je wel schattig hoor, kutje maak nou eens een move

En jeej, dan kom ik vrijdag ff langs
Hahaha, weet je hoe heet Peter R was jonguh! Bijna net zo heet als Peter Timofeeff!

en nee, moves maken kan ik niet! Never niet. Ik doe alleen aan liefhebben van een afstand en dan zwelgen in zelfmedelijden. [/emo]
Maar srsly, te lastig.

Bis Freitag!
Oud 07-07-2013, 21:05
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Vuile edit-sletje!
Oud 07-07-2013, 21:06
Miekje*
Miekje* is offline
Morgen nog een lange dag werken en daarna lekker bij mijn vriendje slapen

En mijn zus en ik hebben vandaag heerlijk geluierd in het bos in de buurt <3 Hond mee, picknickkleed mee en koud drinken en chillen maar Ik ben zelfs al een beetje bruin geworden!
Oud 07-07-2013, 21:07
Verwijderd
oke de vieze dingen die ik doe. gelieve niet te quoten want ik ga dit weghalen straks.

Spoiler

Laatst gewijzigd op 07-07-2013 om 23:18.
Oud 07-07-2013, 21:11
Verwijderd
Mijn toekomstige vriend mag voorlopig van mij afblijven.
Oud 07-07-2013, 21:17
Verwijderd
nou die zal daar waarschijnlijk geen interesse in hebben want de meeste mensen vinden dit buitengewoon smerig.
Oud 07-07-2013, 21:22
Verwijderd
Dat laatste vind ik erger dan de smerigheid.
Oud 07-07-2013, 21:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind het ook buitengewoon smerig, al snap ik dat hardhandige gedoe ergens nog wel, maar zoals ik al zei: Als jij er blij van wordt is het allemaal prima. Zolang hij niks tegen je zin doet en jullie je lekker op elkaar kunnen uitleven, zeg ik: Toppie!

Vuisten lijken mij trouwens heel pijnlijk, maar ik ben dan ook ongetraind met dat soort toestanden.

edit: Sadye, hoezo vind je dat erger?
Of je er nou een piemel in douwt of een vuist... als 't past,waarom niet?
Oud 07-07-2013, 21:26
Verwijderd
Het lijkt me erg pijnlijk. En pijn is erger, dan vadsigheid denk ik.
Waarbij de dressuurzweep.
Oud 07-07-2013, 21:27
Qimm
Qimm is offline
Ik ben te nieuwsgierig...
Oud 07-07-2013, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Oke, bij mij was het tijdens het neuken.
Ik heb nog nooit mensen geneukt die het verdienen betuft te worden. Hoe is dat?

En Pip, ik ril, maar ik ben blij voor jou Ik weet weer teveel in ieder geval en aan de andere kant heb ik nogal een tja-gevoel. Nou ja, als jij maar geniet en blij bent ^^
Oud 07-07-2013, 21:39
Verwijderd
Oh lord, dat is way goorder dan ik zelf had kunnen bedenken. Ik ben er even stil van. Maar vooral, vind je het niet raar dat je zusje en exen dit van je weten? Of eerder: vinden zij het niet raar?
Oud 07-07-2013, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Gewoon hete arrogante en zelfingenomen klootzakken die afgezien van hun seksuele capaciteiten geen knip voor de neus waard zijn. Best aardig op zijn tijd.
Oud 07-07-2013, 21:48
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:

En Pip, ik ril, maar ik ben blij voor jou Ik weet weer teveel in ieder geval en aan de andere kant heb ik nogal een tja-gevoel. Nou ja, als jij maar geniet en blij bent ^^
Iedereen verdient het toch om in zijn gezicht gespuugd te worden tijdens het neuken, tot op zekere hoogte?
Oud 07-07-2013, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Gewoon hete arrogante en zelfingenomen klootzakken die afgezien van hun seksuele capaciteiten geen knip voor de neus waard zijn. Best aardig op zijn tijd.
Ach, als je daar een keer van kunt genieten
Oud 07-07-2013, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Iedereen verdient het toch om in zijn gezicht gespuugd te worden tijdens het neuken, tot op zekere hoogte?
Oh?
Oud 07-07-2013, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Dat laatste vind ik erger dan de smerigheid.
ja, je kan ook niet zomaar eventjes een vuist erin rammen he. Het heeft best lang geduurd voordat dat kon. en dat het pijn doet vind ik juist fijn. vind het jammer dat het nu geen pijn meer doet
Citaat:
Ik vind het ook buitengewoon smerig, al snap ik dat hardhandige gedoe ergens nog wel, maar zoals ik al zei: Als jij er blij van wordt is het allemaal prima. Zolang hij niks tegen je zin doet en jullie je lekker op elkaar kunnen uitleven, zeg ik: Toppie!

Vuisten lijken mij trouwens heel pijnlijk, maar ik ben dan ook ongetraind met dat soort toestanden.

edit: Sadye, hoezo vind je dat erger?
Of je er nou een piemel in douwt of een vuist... als 't past,waarom niet?
yeah
en ja dat kan dus ook neit ongetraind

Citaat:
Het lijkt me erg pijnlijk. En pijn is erger, dan vadsigheid denk ik.
Waarbij de dressuurzweep.
pijn is erger dan dik zijn? wat?
die zweep was erg nasty ja, ik ben daar ook niet zo'n fan van.
Citaat:
Oh lord, dat is way goorder dan ik zelf had kunnen bedenken. Ik ben er even stil van. Maar vooral, vind je het niet raar dat je zusje en exen dit van je weten? Of eerder: vinden zij het niet raar?

En dat boeit me niks eigenlijk.
Oud 07-07-2013, 22:37
Verwijderd
*grapje over fistle-fluffy maakt*
Oud 07-07-2013, 22:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben immuun geworden voor smerige verhalen. En /care. Ik word een beetje moe van die zeikers die zich met anderen bemoeien (en daarmee bedoel ik niet jullie, maar van die 'omg, doe jij dat, ik keur dat af en dat zul je horen ook' mensen), bemoei je lekker met je eigen leven. Als zij er gelukkig van wordt zichzelf en/of anderen onder te smeren met kots/menstruatiebloed/pis/whatever, dan moet ze dat lekker doen.

Ik vond haar alleen kankerirritant toen ze net uit de kast was. Toen deed ze ontzettend arrogant en vond het nodig om me de hele tijd 'vanilla' (iemand zonder fetisj) te noemen. Ze vond toen dat ze boven iedereen stond en alles doorhad (of nou ja, zo kwam ze op me over) en toen vond ik er geen kut aan. Nu boeit het me allemaal niet meer, alleen kunnen we het niet meer zo goed over ons seksleven hebben als eerst, want we snappen elkaar niet meer
Oud 07-07-2013, 22:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jezus, ik kom ook even binnen met een wall of text
Oud 07-07-2013, 22:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zoals het hoort!
Oud 07-07-2013, 22:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb trouwens ineens 'deze vuist op deze vuist...' in m'n hoofd. Thanks, Pip!
Oud 07-07-2013, 22:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nu heb ik daar images bij, bedankt Trimm!
Oud 07-07-2013, 22:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Graag gedaan!
Oud 07-07-2013, 23:06
Verwijderd
Citaat:

Ik wou even over de jaloezie zeggen dat ik van mezelf eigenlijk helemaal niet echt zo jaloers ben, maar ik ben een kut, dus soms heb ik veel zin om N uit te horen over andere meisjes. Daar kunnen we prima over praten, maar ik kan nooit écht jaloersig doen, want dat zou onze relatie stukmaken, denk ik.
Oud 07-07-2013, 23:08
Verwijderd
Ik meur naar horeca.
Oud 07-07-2013, 23:09
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Wat doen jullie als iemand je heel kwaad maakt in een chatgesprek?
Oud 07-07-2013, 23:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat doen jullie als iemand je heel kwaad maakt in een chatgesprek?
"Je hebt gelijk."
(Vaak gevolgd door "Dat klopt." waarop jij weer kan zeggen "Ja, dat zeg ik toch." en dan is het gewoon klaar )

Maakt de ander nog veel kwader, vooral als die ander mijn zus is
Oud 07-07-2013, 23:17
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Haha!
Oud 07-07-2013, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ik ben immuun geworden voor smerige verhalen. En /care. Ik word een beetje moe van die zeikers die zich met anderen bemoeien (en daarmee bedoel ik niet jullie, maar van die 'omg, doe jij dat, ik keur dat af en dat zul je horen ook' mensen), bemoei je lekker met je eigen leven. Als zij er gelukkig van wordt zichzelf en/of anderen onder te smeren met kots/menstruatiebloed/pis/whatever, dan moet ze dat lekker doen.

Ik vond haar alleen kankerirritant toen ze net uit de kast was. Toen deed ze ontzettend arrogant en vond het nodig om me de hele tijd 'vanilla' (iemand zonder fetisj) te noemen. Ze vond toen dat ze boven iedereen stond en alles doorhad (of nou ja, zo kwam ze op me over) en toen vond ik er geen kut aan. Nu boeit het me allemaal niet meer, alleen kunnen we het niet meer zo goed over ons seksleven hebben als eerst, want we snappen elkaar niet meer
ja ik was toen ook heel vervelend.
en dat laatste heb ik niet zo'n last van en jij hebt geen seks dus ook niks te melden

Citaat:
Oud 07-07-2013, 23:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat deed mijn moeder altijd als ze geen zin meer had in een discussie met ons. Reteirritant, maar wel effectief

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten