Oud 13-07-2013, 15:57
Verwijderd
en ik moest lachen om worstkaasscenario @ vorige topic
Advertentie
Oud 13-07-2013, 16:51
Carn
Carn is offline
zeg, waar is het huishoudtopic heen
Oud 13-07-2013, 16:59
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn familie heeft het nooit over kindertjes Mijn broer heeft 2 dreumesen, dat zal vast ook wel schelen, maar mijn ouders zullen daar ook nooít uit zichzelf over beginnen, hoewel mijn moeder wel stiknieuwschierig is uiteraard.
Oud 13-07-2013, 17:03
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Zo fijn om iemand nodig te hebben als ik moet piesen
Ik voel je pijn Moet je lang revalideren van de operatie? Veel last ervan? Sterkte in ieder geval!
Oud 13-07-2013, 18:28
Qimm
Qimm is offline
Thanks
Moet 2 weken volledig rust, dan 6 weken niet inspannen. Kan gelukkig ondertussen wel alleen naar de wc. Heb wel veel, of ja, veel... Pijn. Als ik maar stil zit en niet moet hoesten en lachen valt het enorm mee
Verder heb ik me de boekenreeks van diana gabaldon aangeschaft om de dagen door te komen.

Ieppiep helpt met lezen <3
Oud 13-07-2013, 19:03
Qimm
Qimm is offline
http://youtu.be/8armIWdtOK0

Hmmz filmpje invoegen op mobiel wil nog niet zo.
Oud 13-07-2013, 19:14
Turk February
Turk February is offline
Nou, zit ik lekker op mijn werk Linkedin-uitnodigingen te versturen, blijkt dat er nog iemand anders ingelogd is. Benieuwd wat ie ervan zal denken als ie erachter komt.
Oud 13-07-2013, 19:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Thanks
Moet 2 weken volledig rust, dan 6 weken niet inspannen. Kan gelukkig ondertussen wel alleen naar de wc. Heb wel veel, of ja, veel... Pijn. Als ik maar stil zit en niet moet hoesten en lachen valt het enorm mee
Verder heb ik me de boekenreeks van diana gabaldon aangeschaft om de dagen door te komen.
[afbeelding]

Ieppiep helpt met lezen <3
Diana Gabaldon <333 De Reiziger ja? Ik hou zo van die serie En je kan nog even vooruit, want er zijn nu zo uit m'n hoofd 7 boeken. En eind dit jaar komt het volgende deel uit
Oud 13-07-2013, 19:43
Qimm
Qimm is offline
Jep, ik heb de eerste 6 boeken liggen
Oud 13-07-2013, 19:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Tof
Oud 13-07-2013, 19:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou, zit ik lekker op mijn werk Linkedin-uitnodigingen te versturen, blijkt dat er nog iemand anders ingelogd is. Benieuwd wat ie ervan zal denken als ie erachter komt.
Oud 13-07-2013, 20:51
Verwijderd
N heeft eindelijk internet, na drie weken zonder ofzo. EN NU IS DE VERBINDING ZO SLECHT DAT HET ONMOGELIJK IS OM EEN NORMAAL SKYPEGESPREK TE VOEREN. ahhelufdhcjbxn
Oud 13-07-2013, 21:13
Qimm
Qimm is offline
*aai*
Verwijderd
Citaat:
N heeft eindelijk internet, na drie weken zonder ofzo. EN NU IS DE VERBINDING ZO SLECHT DAT HET ONMOGELIJK IS OM EEN NORMAAL SKYPEGESPREK TE VOEREN. ahhelufdhcjbxn
Vocaroo
Verwijderd
Een soort slowchatten, maar dan met geluid.
Oud 13-07-2013, 21:14
Verwijderd
Al is dat alsnog minder goed dan gewoon bellen, natuurlijk.
Oud 13-07-2013, 21:50
Verwijderd
Na middernacht kreeg zijn internet een dreun van goedheid. En toen konden we toch nog zo'n beetje praten.
Oud 13-07-2013, 22:24
Verwijderd
Pijnlijke voetjes.
Oud 14-07-2013, 00:55
Verwijderd
mijn Leuke is binnenkort drie weken op vakantie. Hoe kuuuuut
Oud 14-07-2013, 00:56
Verwijderd
en volgende week kan ik hem ook al de hele week niet zien bwuuuuh
Oud 14-07-2013, 01:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou, ik ben net terug van de bruiloft. Het was tof, de Engelse nichtjes van de bruid zijn fan van me, iedereen was onder de indruk van m'n outfit, de eerste dans/moshpit was kkhard en vet en raad eens wie het bruidsboeket ving... Yup.
Ik wou niet, marr het boeket landde echt op me. Dus nu ben ik de volgende al was ik de enige van de ladies die geen relatie had. Oh shiiiiiit.
Oud 14-07-2013, 01:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja en mijn begroeting met dudebro was de meest awkwarde in 13 jaar tijd.
Oud 14-07-2013, 01:09
Verwijderd
HAHAHAHAHA dat vind ik nou echt fucking priceless <3333

maar leuk dat het leuk was en dat je outfit zou goed in de smaak viel
Oud 14-07-2013, 01:10
Verwijderd
Citaat:
Oh ja en mijn begroeting met dudebro was de meest awkwarde in 13 jaar tijd.
vertel meer!!!
Oud 14-07-2013, 01:10
Verwijderd
zelfs een bloos smiley erbij, toe maar!!
Oud 14-07-2013, 01:21
Verwijderd
(k)
Oud 14-07-2013, 01:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
HAHAHAHAHA dat vind ik nou echt fucking priceless <3333

maar leuk dat het leuk was en dat je outfit zou goed in de smaak viel
Ja lach maar, kreng.
Het was tof om de gang weer bij elkaar te hebben en bij te kletsen. M'n bff ook weer heel even gezien. Ik mis haar kapotveel.

Citaat:
vertel meer!!!
Nou euh, het was eerst het bruidspaar groeten enzo en de ouders en toen dudebro, maar m'n bff gaf hem 3 zoenen en ik ben dat totaal niet gewend, dus hij stond heel twijfelachtig zo van 'euh dit is Nouk. Zoenen? Whut?' En toen wou hij volgens mij toch zoenen en toen stond ik daar weer zo van 'eeeeh, awkward'. Dat zei ik ook 'ik vind dit echt heel awkward ' en toen reageerde hij ook een beetje zo 'oh ok. boks?'

Oud 14-07-2013, 01:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh en de vriend die altijd ranzige kutgrappen maakt zei op een gegeven moment 'ja nou ben jij de volgende! Dudebro bood zich al aan!' En mijn reactie was meer ' aww dat kan ik die arme jongen toch niet aandoen! '
En iemand anders vond ons wel een goed stel om een pact te sluiten om te gaan trouwen als we voor ons 35ste nog niemand zouden hebben.

Nou ja, morgen zie ik 'm wrs weer. Hopelijk is de awkwardness dan weer wat gezakt.
Oud 14-07-2013, 01:37
Verwijderd
Oud 14-07-2013, 05:38
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Nou, ik ben net terug van de bruiloft. Het was tof, de Engelse nichtjes van de bruid zijn fan van me, iedereen was onder de indruk van m'n outfit, de eerste dans/moshpit was kkhard en vet en raad eens wie het bruidsboeket ving... Yup.
Ik wou niet, marr het boeket landde echt op me. Dus nu ben ik de volgende al was ik de enige van de ladies die geen relatie had. Oh shiiiiiit.
Ik moest hier kostelijk om lachen
Oud 14-07-2013, 05:42
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb altijd een telefoon van de afdeling naast mijn bed voor als het me niet lukt mijn bed uit te komen zelf en ik iemand van de verpleging nodig heb. Maarrrrrr, zaterdagnacht worden altijd de piepers getest en de nachtdienst was even vergeten dat ik zo'n ding naast me heb liggen. Ik schrok me de tyfustering! Was wel al min of meer wakker omdat ik een ernstig nare nachtmerrie had. Maar tjeempie 6.15 klaarwakker, dat wordt vast geen goede dag
Oud 14-07-2013, 10:18
Verwijderd
Haha Trimm! Hoe is het nog met je schoenen gegaan?
Oud 14-07-2013, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb altijd een telefoon van de afdeling naast mijn bed voor als het me niet lukt mijn bed uit te komen zelf en ik iemand van de verpleging nodig heb. Maarrrrrr, zaterdagnacht worden altijd de piepers getest en de nachtdienst was even vergeten dat ik zo'n ding naast me heb liggen. Ik schrok me de tyfustering! Was wel al min of meer wakker omdat ik een ernstig nare nachtmerrie had. Maar tjeempie 6.15 klaarwakker, dat wordt vast geen goede dag
Wat stom! En dat is ook niet de eerste keer dat dit gebeurt, toch?
Oud 14-07-2013, 10:32
Verwijderd
Ik luister Pérotin. Best bijzonder dat muziek uit 1200 uit mijn speakers komt.
Oud 14-07-2013, 11:15
Verwijderd
Kater. Zo groot.
Oud 14-07-2013, 11:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Straks alweer naar huis
Oud 14-07-2013, 11:20
Verwijderd
Sjongejonge, malloten hier in dit dorp ook met schuttersfeesten en de treurige optochtjes die daar bij horen.
Oud 14-07-2013, 11:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Kater. Zo groot.
Geen zorgen, de komende uren heb je nog om bij te komen. Ik moet nog 3 pagina's voor m'n paper. En nog douchen. En nog naar jou toe (kost ook bijna 2 uur ). Dus eh.. afspreken rond etenstijd?
Oud 14-07-2013, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Geen zorgen, de komende uren heb je nog om bij te komen. Ik moet nog 3 pagina's voor m'n paper. En nog douchen. En nog naar jou toe (kost ook bijna 2 uur ). Dus eh.. afspreken rond etenstijd?
Yes please
Oud 14-07-2013, 11:26
Verwijderd
Ik moet ook nog naar m'n oppaskat en opruimen en ik kan alleen maar stilletjes op een stoel zitten en voor me uit staren
Oud 14-07-2013, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Ik moet ook nog naar m'n oppaskat en opruimen en ik kan alleen maar stilletjes op een stoel zitten en voor me uit staren
Niemand bereid een stevig ontbijtje voor je te maken in de geest van gebakken eieren met spek en worst en witte bonen in tomatensaus?
Oud 14-07-2013, 11:30
Verwijderd
Tosti is in de maak en ik hoop dat het daarna weer wat beter is
Oud 14-07-2013, 11:34
Verwijderd
Ik snap overigens nu pas 'worst kaas-scenario' </dimwit> Zat te denken aan een dor verjaardagsfeestje met zo'n droevig bord met blokjes plastickaas en zompige leverworst wat doorgegeven wordt.
Oud 14-07-2013, 11:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Citaat:
Ik moest hier kostelijk om lachen
Het is heel niet om voor te lachen. Trouwen, brrrrr....

Citaat:
Haha Trimm! Hoe is het nog met je schoenen gegaan?
Ging lekker, af en toe es een paar minuutjes uitgedaan, maar ik liep er zelfs in te springen.

Citaat:
Kater. Zo groot.
achgos. Wel een leuke avond gehad?
Oud 14-07-2013, 11:44
Verwijderd
Ja heul Lot en ik zijn op stamkroegjacht geweest, omdat we na al die jaren Utrecht nog steeds niet een échte stamkroeg hebben, alleen plaatsen waar we veel komen. Zo eentje waar ze je naam kennen en weten wat je drinkt en waar je altijd afspreekt voor je op stap gaat zeg maar, zonder dat je hoeft te overleggen waar je naartoe gaat. We hebben een potentiele nu Dus die gaan we de volgende x weer uitproberen
Oud 14-07-2013, 11:47
Verwijderd
De barman wordt door vaste gasten Haas genoemd en zo mochten wij 'm ook noemen, dus dat zit iig al snor Hij zei onze naam toen we weggingen en het laatste biertje was op zijn kosten. Hij was leuk om mee te praten en het kroegje gezellig. Verder hebben ze +40 soorten bier. Enige nadeel is dat ze geen terras hebben, maar daar komen we wel over heen. Grote test wordt natuurlijk of ie ons de volgende x nog herkend, bij voorkeur met naam. (We waren vrij dronken dus hebben onze eisen vrij nadrukkelijk aan 'm voorgelegd, dus ik denk dat het wel goed komt )
Oud 14-07-2013, 11:47
Verwijderd
Als we toen gewoon naar huis waren gegaan was het wel goed gekomen. Maar ja
Oud 14-07-2013, 12:12
Verwijderd
Ik wil dingen doen. maar iedereen hier gaat naar een of ander festival.
Oud 14-07-2013, 12:15
Macrador
Macrador is offline
Potje LoL?
Oud 14-07-2013, 12:17
Qimm
Qimm is offline
Finn is dood :/

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten