Oud 15-07-2013, 01:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb geen idee in welk topic dit moet maar

Ik heb nog nooit zo hard gehuild van een youtubefilmpje. Alsin echte tranen, grote tranen, en een vertrekkende mond en snikken.
Door dat liedje moet ik denken aan

Oud 15-07-2013, 03:21
Verwijderd
Bruistabletten aspirine voor ontbijt, wat een kankergoed begin van de dag
Oud 15-07-2013, 06:06
Verwijderd
Citaat:
En dan dat 'wat lust de volgende forummer'-topic. Iemand noemt iets, dan zegt de volgende poster: 'Bah' of 'lekker' of de excentriekeling 'Yum' en DAT IS HET! Aarrhhg
Of natuurlijk 'nooit gehad'!
Oud 15-07-2013, 06:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar niemand vraagt ons of we al kinderen willen. Wel lekker overigens.
Misschien juist omdat jullie getrouwd en afgestudeerd en 29 zijn, dat ze denken "oh jee maar wat nu als ze wel proberen en het lukt niet" dat ze niet meer erover durven te beginnen
Oud 15-07-2013, 08:07
Qimm
Qimm is offline
Nou ja, we steken ook niet onder stoelen of banken dat we nog niet toe zijn aan kinderen. Dat heeft er mogelijk wat mee te maken. Maar dat houdt vele grootouders in spe vaak niet tegen
Oud 15-07-2013, 08:21
Verwijderd
Mijn ouders snappen het ook allemaal wel. Als tiener dachten mijn zus en ik allebei geen kinderen te willen en zeiden ze daar niets van, later stapten we daar allebei vanaf en deden ze alleen af en toe van "als we kleinkinderen hebben gaan we dit en dat doen" en inmiddels is mijn nichtje bijna één en zijn ze helemaal in de wolken waar wel uit blijkt hoe graag ze kleinkinderen wilden, maar ze hebben dat dus nooit gepusht.
Oud 15-07-2013, 09:04
Verwijderd
Stefenootje naamzoek. Ga je dit jaar wel Zomergasten kijken, nu Hans Teeuwen (de eerste) gast is?
Oud 15-07-2013, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Door dat liedje moet ik denken aan

[filmpje]
Ja. Het liedje is ook best wel verschrikkelijk.
Oud 15-07-2013, 09:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
En ik word wakker met meer achterbuurthiphopshizzle, fijn zeg Ik kan alleen niet lokaliseren of het weer van overbuurkutje komt.
Oud 15-07-2013, 09:50
Verwijderd
Gewoon lekker meebouncen CR
Oud 15-07-2013, 09:51
Verwijderd
Of counteren met een stevig robbertje Beethoven
Oud 15-07-2013, 09:51
Verwijderd
Burzum is ook wel een optie
Oud 15-07-2013, 09:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 15-07-2013, 11:17
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Grmbl, ik word net wakker met keelaids en het gevoel alsof iemand me vannacht herhaaldelijk in mijn buik heeft gestompt. En nu "moet" ik nog naar buien
Oud 15-07-2013, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Burzum is ook wel een optie
precies
Oud 15-07-2013, 12:24
Verwijderd
zo, stufi deel 1 is aangevraagd. Nu nog even een verklaring hosselen over dat ik geen contact heb met m'n ouders, zodat die er iig niks mee te maken krijgen.
Oud 15-07-2013, 12:51
Lorelei
Lorelei is offline
Ik werd net in de lingeriewinkel gevraagd of ik geïnteresseerd zou zijn om af en toe op winkeliersbeurzen lingerie te showen. Omdat ik vrijwel de 'showmaat' heb voor grote cups en "verder zo'n goed figuur". Egoboost
Oud 15-07-2013, 12:59
Qimm
Qimm is offline
Dat zijn de betere complimenten
Ga je het doen?
Oud 15-07-2013, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Ik werd net in de lingeriewinkel gevraagd of ik geïnteresseerd zou zijn om af en toe op winkeliersbeurzen lingerie te showen. Omdat ik vrijwel de 'showmaat' heb voor grote cups en "verder zo'n goed figuur". Egoboost
Oud 15-07-2013, 13:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat zijn de betere complimenten
Ga je het doen?
Heb m'n naam en telefoonnummer gegeven. Ze wist niet precies of ik zou worden gebeld want ze was meer een tussenpersoon maar we zullen zien.
Oud 15-07-2013, 13:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat gaaf Lorelei
Oud 15-07-2013, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Toe maar
Oud 15-07-2013, 14:54
Lorelei
Lorelei is offline
Ok.. dat er een coverband voor m'n deur staat prima. Dat ze niet kunnen zingen ok. En dat ze hun repertoire bestaat uit een mix van allerlei dingen van Lady Gaga tot John Denver tot Frans Duijts kan ik ook nog wel aan. Maar que si que no.. really guys, really?
Oud 15-07-2013, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Oud 15-07-2013, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Ok.. dat er een coverband voor m'n deur staat prima. Dat ze niet kunnen zingen ok. En dat ze hun repertoire bestaat uit een mix van allerlei dingen van Lady Gaga tot John Denver tot Frans Duijts kan ik ook nog wel aan. Maar que si que no.. really guys, really?
Ik krijg steeds meer zin in vrijdag
Oud 15-07-2013, 15:01
Lorelei
Lorelei is offline
AH HA HA HA STAYIN' ALIVE, STAYIN' ALIVE

AH HA HA HA STAYIN' ALIIIIIIIIII-IIIIIIIIIIIVE

Oud 15-07-2013, 15:04
Lorelei
Lorelei is offline
Oh, ze gooien Nick en Simon er ook nog even tegenaan

WANT AL BEN IK ZO VER WEG, GEEFT HET TROOST ALS IK ZEG, IK BEN DICHTBIJ JE, ZO DICHTBIJ JEEE
Oud 15-07-2013, 15:06
Lorelei
Lorelei is offline
LET MEEEEEEE ENTERTAIN YOU

jaja, ik zit hier helemaal te bouncen op de muziek, dat snappen jullie
Oud 15-07-2013, 15:13
Verwijderd
Figuranten gezocht voor de nieuwe Loenatik-film. OMG dat wil ik, maar ik durf niet alleen
Oud 15-07-2013, 15:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Figuranten gezocht voor de nieuwe Loenatik-film. OMG dat wil ik, maar ik durf niet alleen
Waarom niet?
Oud 15-07-2013, 15:18
Verwijderd
Nou ja, ik weet vooral niet of ik dat trek. Het is een hele dag en waarschijnlijk verveel ik me dood. Ik weet al iets, ik gooi hem in de app van mijn spelersgroep uit Goirle.
Oud 15-07-2013, 15:19
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb net op die dag afgesproken met m'n broertje. Die waarschijnlijk best geïnteresseerd zou zijn in een change of plans, maar hij is te jong voor de doelgroep
Oud 15-07-2013, 15:21
Verwijderd
Aww..
Oud 15-07-2013, 15:21
Lorelei
Lorelei is offline
Hij is wel 1m85 en kan misschien wel voor een jong-ogende 18 jarige doorgaan, maar dat zal wel niet goed genoeg zijn he? (hij is 15 )
Oud 15-07-2013, 15:23
Verwijderd
Ik heb geen idee... Mocht ie het serieus leuk vinden; proberen kan altijd. Foto meesturen huppakee.
Oud 15-07-2013, 15:25
Lorelei
Lorelei is offline
Working nine to five, what a way to make a living...
Barely getting by, it's all taking and no giving
...
lalalala
...
Ik leef niet meer voor jou
Voorbij zijn alle jaaaaren
Waarin ik heb geloofd
Dat wij gelukkig waaaren

Misschien zometeen toch maar even naar buiten. Als ik hier toch naar moet luisteren kan ik dat beter in de zon met een biertje doen.
Oud 15-07-2013, 15:26
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb geen idee... Mocht ie het serieus leuk vinden; proberen kan altijd. Foto meesturen huppakee.
Ik zal 'm zo eens even bellen.
Oud 15-07-2013, 15:29
Verwijderd
There ain't no rest for the wicked ♫♪

Oud 15-07-2013, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Ik zal 'm zo eens even bellen.
Oud 15-07-2013, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Ik wil graag winkelen maar alles is zo lelijk.

[afbeelding]

Waarom
Ik wil deze post graag corrigeren. Ik wil niet zozeer winkelen als nieuwe kleren kopen. Of eigenlijk niet zozeer kopen als gewoon hebben.
Oud 15-07-2013, 16:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Amg, dat moet je doen Loenatik

Citaat:
Misschien zometeen toch maar even naar buiten. Als ik hier toch naar moet luisteren kan ik dat beter in de zon met een biertje doen.
Klinkt als een puik plan
Oud 15-07-2013, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Frayne, als het goed is komt bij mij per augustus een kamer vrij, want m'n huisgenote gaat emigreren. Het is een kwartiertje fietsen van Leiden CS en je hebt dan alleen mij als huisgenoot.
Als ik zelf iemand mag aandragen voor de kamer dan zou jij er kunnen wonen. Laat maar weten of je interesse hebt, dan vraag ik 't ook nog effe na bij m'n huisgenote.
Oh, das misschien wel chill . Kun je je adres misschien pm-en?

ik ben bij mijn schoonouders en ik wil nu echt ziek graag naar huis, want pijn enzo, maar er rijden geen treinen vanwege een storing. Nu wil mijn vriendje niet meer weg, maar morgenochtend vroeg gaan in alle drukte.
Oud 15-07-2013, 20:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aw Frayne, vervelend om niet thuis te zijn als je je niet lekker voelt
Oud 15-07-2013, 20:02
Verwijderd
Oh chill, mijn vriendje snapt het toch wel, dus we gaan alsnog, alleen een keertje extra overstappen.
Oud 15-07-2013, 20:05
Verwijderd
Oud 15-07-2013, 20:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ooh gelukkig
Oud 15-07-2013, 20:15
Carn
Carn is offline
Oud 15-07-2013, 20:42
Verwijderd
Carn en ook nog bedankt voor je waddy waddy tip
Oud 15-07-2013, 20:50
Verwijderd
wáuw, deze gaat bij de collectie
Oud 15-07-2013, 20:53
Verwijderd
Mwuh ik heb morgen een begrafenis en nu heb ik echt een kledingprobleem Het wordt super mooi weer, maar mijn zomergarderobe is allemaal licht en kleurrijk. En dat is niet zo gepast natuurlijk En ik moet er de hele dag ook in werken, dus ik kan ook niet even snel omkleden ofzo.
Dra-ma.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten