Oud 29-07-2013, 01:02
Verwijderd
Ik vond het ook niet de interessantste Zomergasten ooit, maar ik vond wel dat Hans Teeuwen nog aardig normaal en 'echt' was. Ik was bang dat ie dat soort balanceerfratsen de hele uitzending zou doen en gewoon weer continu een gek mannetje zou spelen.
Wat betreft Wilfried: die was inderdaad veel te zenuwachtig maar ik geef het je ook te doen, je eerste Zomergasten en dan meteen Hans Teeuwen voor je neus. Ik ben wel blij met hem, ik luister er graag naar en ik denk dat hij het nog beter gaat doen.
Advertentie
Oud 29-07-2013, 01:03
Verwijderd
En ik kijk zoveel uit naar de uitzending met Johan Simons
Oud 29-07-2013, 03:21
Verwijderd
Wat heerlijk om tien minuten voor je moet opstaan wakker te worden. tot over een paar dagen!!
Oud 29-07-2013, 08:08
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Woh, Hans Teeuwen heeft wel toffe fragmenten zeg.
Met Singin' in the Rain, Buster Keaton en Hitchens had ie precies de fragmenten die ik wilde kiezen.

Wel raar dat die malle Pat Condell ertussen zat.
Oud 29-07-2013, 08:11
Turk February
Turk February is offline
Wilfried vond ik trouwens goed interviewen. Gaf Teeuwen veel vrijheid, ging soms in discussie en kwam niet met allerlei feitelijke vragen, zoals bepaalde presentatoren vroeger deden,
Oud 29-07-2013, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Wilfried vond ik trouwens goed interviewen. Gaf Teeuwen veel vrijheid, ging soms in discussie en kwam niet met allerlei feitelijke vragen, zoals bepaalde presentatoren vroeger deden,
Mwah, ik vond het gesprek tussen die twee maar stroef en moeizaam bij vlagen. Maar goed, dat valt Wilfried niet echt aan te rekenen want wat Absinthe al zegt; eerste keer en dan meteen Hans Teeuwen, niet bepaald de makkelijkste.

Ik heb ook gesmuld van Ronnie O'Sullivan en Glenn Gould
Oud 29-07-2013, 08:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Iiiiiiiik
Te laaaaaaat
Oud 29-07-2013, 08:59
Verwijderd
Oud 29-07-2013, 09:33
Miekje*
Miekje* is offline
Goedemorgen, pie0lz. Ik heb vandaag een vrije dag <3 En ik ga zooooooo weinig doen!
Oud 29-07-2013, 09:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ook Miek!
Oud 29-07-2013, 09:51
Verwijderd
Ik ga vandaag bijkomen van de Zwarte Cross en hier thuis een beetje opruimen. Lekker vrij vandaag En ik hoef niet zoveel te werken deze week en vrijdag om 10.00 begint mijn vakantie
Oud 29-07-2013, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Ik ga vandaag bijkomen van de Zwarte Cross en hier thuis een beetje opruimen. Lekker vrij vandaag En ik hoef niet zoveel te werken deze week en vrijdag om 10.00 begint mijn vakantie
Festivalpics!
Oud 29-07-2013, 10:06
Verwijderd
Die heb ik bijna niet gemaakt, ik laat mijn camera voortaan thuis anders ben ik alleen maar foto's aan 't maken
Oud 29-07-2013, 10:10
Verwijderd
Maar het was een grote modderpuinhoop en veel naakte mensen en gave muziek en lekker eten en goed weer en en en en en <3 Vriendlief is op dreef nu en is op zoek naar festivals die we in onze vakantie kunnen aan doen
Oud 29-07-2013, 10:39
Carn
Carn is offline
http://www.nu.nl/opmerkelijk/3537407...eschreven.html

Eerste geval van 'windjesfetisjisme' beschreven

Een Britse psycholoog heeft voor het eerst een uitgebreide studie gedaan naar een persoon die seksueel opgewonden raakt van winderigheid van andere mensen.

De 22-jarige Amerikaan die in het onderzoek wordt aangeduid als Brad voelt zich seksueel aangetrokken door mensen die winden laten. Dit soort fetisjisme wordt eproctofilie genoemd.

Het bijzondere geval is beschreven in het wetenschappelijk tijdschrift Archives of Sexual Behavior door de Britse psycholoog Mark Griffiths van Nottingham Trent University.

Fantasieën

"Van eproctofielen wordt gezegd dat ze abnormaal veel tijd besteden aan het nadenken over winderigheid", verklaart de wetenschapper in de Britse krant The Telegraph. "Ze hebben terugkerende seksuele fantasieën over scheten."

"Het aantal gevallen van eproctofilie is waarschijnlijk verwaarloosbaar", aldus Griffiths. "Er zijn nog nooit eerder kwalitatieve studies gedaan."

In het onderzoek wordt vooral ingegaan op de manier waarop eproctofilie zich manifesteert. De man die wordt beschreven in het artikel, verklaart dat hij 'zich niet aangetrokken voelt tot flatulentie op zich, maar tot de persoon die een wind laat.'

Weddenschap

Het fetisjisme zou bij Brad zijn ontstaan op 16-jarige leeftijd nadat hij op school hoorde dat een leuk meisje uit zijn klas een wind had gelaten. "Ik wist natuurlijk wel dat meisjes biologisch gezien ook scheten konden laten. Maar toen ik hoorde dat een meisje waar ik gevoelens voor had tot zoiets in staat was, deed dat me wat."

Maar ook toen één van zijn vrienden in zijn bijzijn flatuleerde, raakte hij opgewonden. "Eerst wilde ik niet toegeven dat ik opgewonden raakte door zijn scheten, maar uiteindelijk besloot ik te experimenteren met het gevoel", aldus Brad.

"Ik ging een weddenschap aan, waarbij de winnaar het recht had om een week lang winden te laten in het gezicht van de verliezer. Ik verloor opzettelijk."
Oud 29-07-2013, 10:44
Verwijderd
Ik ben op dit moment rijker dan ik ooit geweest ben, en dat bevalt me prima.
Oud 29-07-2013, 10:53
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Mwah, ik vond het gesprek tussen die twee maar stroef en moeizaam bij vlagen. Maar goed, dat valt Wilfried niet echt aan te rekenen want wat Absinthe al zegt; eerste keer en dan meteen Hans Teeuwen, niet bepaald de makkelijkste.
Volgens mij is hij bijzonder makkelijk te interviewen, als je weet wat hij prijs wil geven.
Oud 29-07-2013, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is hij bijzonder makkelijk te interviewen, als je weet wat hij prijs wil geven.
Dan heeft-ie zich niet goed voorbereid en dat valt 'm dan wél aan te rekenen
Oud 29-07-2013, 11:02
Verwijderd
recensietje van gisteravond:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/13691...huldigen.dhtml
Oud 29-07-2013, 11:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nah, Wilfried ging vaak veel te serieus op hem in, en leek niet echt zijn draai te vinden, hij leek zelfs soms een beetje gefrustreerd dat Hans niet zoveel zinnige antwoorden gaf.

En bij vragen als 'betrek jij een hond in je seksuele escapades' zat ik echt even van 'Wilfried, jongen, je kunt toch béter dan dit?'
Oud 29-07-2013, 11:12
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dan heeft-ie zich niet goed voorbereid en dat valt 'm dan wél aan te rekenen
Ja, hij was niet zo goed als ie had kunnen zijn. Maar ik denk beter dan de meeste mensen het hadden gedaan.
Oud 29-07-2013, 11:13
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nah, Wilfried ging vaak veel te serieus op hem in, en leek niet echt zijn draai te vinden, hij leek zelfs soms een beetje gefrustreerd dat Hans niet zoveel zinnige antwoorden gaf.

En bij vragen als 'betrek jij een hond in je seksuele escapades' zat ik echt even van 'Wilfried, jongen, je kunt toch béter dan dit?'
Vond ik een goede vraag. Ik denk dat De Jong wist dat Teeuwen af en toe even die onzin eruit moet gooien om weer verder te kunnen.
Oud 29-07-2013, 11:15
Carn
Carn is offline
Oud 29-07-2013, 11:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb het niet gezien, want moest werken, maar ik verbaas me erover dat zoveel mensen het raar vinden dat Teeuwen een normaal en intelligent mens blijkt ye zijn. En dat ze De Jong een suffe lul vinden die Teeuwen niet begrijpt...die mensen weten wrs niet watvoor ranzige dingen hij vroeger in 't theater heeft gedaan.
Oud 29-07-2013, 11:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vond ik een goede vraag. Ik denk dat De Jong wist dat Teeuwen af en toe even die onzin eruit moet gooien om weer verder te kunnen.
Dit denk ik ook. Wilfried snapt het heus wel, hij is een ervaren interviewer én theatermaker. Het lijkt mij juist onverstandig om Teeuwen alleen maar superserieuze vragen te gaan stellen, dan gaat hij zich mss vervelen en dan lopen kloten. Kan ook leuke tv opleveren natuurlijk, maar ik denk niet dat dat hier de bedoeling was.
Oud 29-07-2013, 11:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het kwam op mij over alsof Wilfried niet zo goed wist wat hij over die clip moest vragen, dus toen die vraag maar. Hij stelde die vraag ook vrij serieus en was vrij snel klaar over dat fragment.
Oud 29-07-2013, 11:30
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik heb het toch gemist dan maar zaterdag kijken.
Oud 29-07-2013, 11:35
Lorelei
Lorelei is offline
Wat ben ik toch uiterst georganiseerd bezig geweest de afgelopen dagen. Met als gevolg dat ik morgenochtend op vakantie ga en dat er bijna niets meer hoeft te gebeuren daarvoor. Alle wassen zijn gedraaid, het huis is schoon, m'n koffer is ingepakt, m'n boarding passes zijn geprint en ik ben ingecheckt. Moet nog een paar kleine dingetjes doen maar eigenlijk is het best wel lekker ontspannen.

(dat ik nog steeds aan het rommelen ben met de aanvraag voor ethische goedkeuring van m'n experiment is dan weer een heel ander verhaal, stressss )
Oud 29-07-2013, 11:37
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Het staat tegenwoordig ook op Uitzending Gemist. Overigens was het niet per NPO-livestream te zien, dus ik moet het ook nog kijken.
Oud 29-07-2013, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Ook nog tien dagen te zien op uitzendinggemist
Oud 29-07-2013, 11:45
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Wat ben ik toch uiterst georganiseerd bezig geweest de afgelopen dagen. Met als gevolg dat ik morgenochtend op vakantie ga en dat er bijna niets meer hoeft te gebeuren daarvoor. Alle wassen zijn gedraaid, het huis is schoon, m'n koffer is ingepakt, m'n boarding passes zijn geprint en ik ben ingecheckt. Moet nog een paar kleine dingetjes doen maar eigenlijk is het best wel lekker ontspannen.

(dat ik nog steeds aan het rommelen ben met de aanvraag voor ethische goedkeuring van m'n experiment is dan weer een heel ander verhaal, stressss )
Wat ga je dan onderzoeken en waarom moet je er ethische goedkeuring voor krijgen?
Volgens mij had ik 't al eens gevraagd in een ander topic maar ik weet niet meer waar

Citaat:
Het staat tegenwoordig ook op Uitzending Gemist. Overigens was het niet per NPO-livestream te zien, dus ik moet het ook nog kijken.
Oh, dat is goed nieuws
Oud 29-07-2013, 11:52
Lorelei
Lorelei is offline
Oh, Dit gaat over een simpel taalonderzoekje. Maar het protocol bij ons is dat alle onderzoeken met proefpersonen goedkeuring moeten krijgen. Zelfs als je dus geen rare dingen met ze doet
Oud 29-07-2013, 11:59
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Jammer, ik had gehoopt op hele rare dingen
Oud 29-07-2013, 12:02
Miekje*
Miekje* is offline
Bwuuuuuhhh, ik ben vanochtend ongesteld geworden en nu doet alles zoveel pijn /v-lid Straks maar even wandelen buiten, dan wordt het meestal wel minder. Kut zeg, zo net in een volle werkweek
Oud 29-07-2013, 12:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aww Miekje, ik voel je pijn. Letterlijk. Gisteren duizent paracetamolletjes genomen, maar werken ging alsnog kut en ik kon om alles wel janken. emooosieeees.
Oud 29-07-2013, 12:31
Neko*
Neko* is offline
*thee en zelfgemaakte chocolatechipcake door het topic strooi*
Oud 29-07-2013, 12:56
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Het kwam op mij over alsof Wilfried niet zo goed wist wat hij over die clip moest vragen, dus toen die vraag maar. Hij stelde die vraag ook vrij serieus
Ja, dat moet ook met zo'n vraag.

Citaat:
en was vrij snel klaar over dat fragment.
Hij vroeg ook of hij haar sexy vond. Vond ik ook een goede vraag.

Ik moest trouwens ook wel lachen om het fragment van Herman van Veen, vooral dat Simek zei: "Dat je jezelf vergelijkt met een puma, oké. Dat heb je verdiend."
Oud 29-07-2013, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Ik moest trouwens ook wel lachen om het fragment van Herman van Veen, vooral dat Simek zei: "Dat je jezelf vergelijkt met een puma, oké. Dat heb je verdiend."
Ik kreeg een beetje plaatsvervangende schaamte bij dat fragment
Oud 29-07-2013, 13:22
Verwijderd
Ik vond het ook hilarisch
Oud 29-07-2013, 14:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Aww Miekje, ik voel je pijn. Letterlijk. Gisteren duizent paracetamolletjes genomen, maar werken ging alsnog kut en ik kon om alles wel janken. emooosieeees.
Dankjewel voor je steun Ik probeer nu vooral heel lief te zijn tegen mijn vriendje, maar alles rolt zo kut uit mijn mond Arme jongen.
Oud 29-07-2013, 14:15
Neko*
Neko* is offline
Miekje* ik ben het helemaal eens met je onderschrift/handtekening/sig. Ik heb sinds vorige week nieuwe thee ontdekt van de pickwick waarvan ik nu elke avond na het eten een kopje drink en dat gaat dan zo ongeveer van: Thee! NOMNOMNOM watishetleventochmooooi . Gisteren moest tot twee keer toe iets herhaald worden omdat ik het niet mee kreeg door het genieten van de thee.
Oud 29-07-2013, 14:56
Verwijderd
Nou, daar ga ik dan. Dag allemaal!!
Oud 29-07-2013, 15:09
Verwijderd
Veel plezier kat!
Oud 29-07-2013, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Nou, daar ga ik dan. Dag allemaal!!
Dag!
Oud 29-07-2013, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Miekje* ik ben het helemaal eens met je onderschrift/handtekening/sig. Ik heb sinds vorige week nieuwe thee ontdekt van de pickwick waarvan ik nu elke avond na het eten een kopje drink en dat gaat dan zo ongeveer van: Thee! NOMNOMNOM watishetleventochmooooi . Gisteren moest tot twee keer toe iets herhaald worden omdat ik het niet mee kreeg door het genieten van de thee.
welllke dan?

ik kocht nav trimms lovende recensie die ehh. lemon pie thee of hoe heet het. best lekker.
Oud 29-07-2013, 15:35
Verwijderd
Citaat:
welllke dan?

ik kocht nav trimms lovende recensie die ehh. lemon pie thee of hoe heet het. best lekker.
die is prima ja
Oud 29-07-2013, 15:36
Turk February
Turk February is offline
Taartthee?
Oud 29-07-2013, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Taartthee?
gewoon eerst proeven
Oud 29-07-2013, 15:39
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik moet met dit weer echt niet denken aan thee. Jaja, ik weet het, het helpt.
Oud 29-07-2013, 15:42
Slome Kameel
Slome Kameel is offline

Kan iemand een analyse geven van wat er in de eerste minuut van deze video gebeurt? Turk, ik reken op je!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten