Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Verliefd zijn kan verschillende kanten hebben en ik denk dat het verschilt per persoon en misschien ook wel per geslacht. (?) Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe anderen hierover denken!
Bij mij persoonlijk is verliefd zijn een soort vreemde emotionele achtbaan, van wegzwijmelen en dromen over toekomstplannen of hutjes op de hei tot lichte paniek en huilbuien als ik het gevoel heb dat het maar van één kant komt. Toen ik voor het eerst echt helemaal hoteldebotelverliefd was had ik een week lang een zwaar gevoel in mijn buik en kon ik niet meer zoveel eten als ik normaal at. Daar had ik dan ook geen zin in, ik kon alleen maar aan hem denken en huppelde vanbinnen en buiten als ik hem weer kon zien. Nu, jaren later, is mijn verliefdheid een beetje veranderd. Inmiddels ben ik wat ouder en weet ik wat meer wat ik belangrijk vind in een relatie waardoor ik denk ik ook op een andere manier met mijn verliefdheid om ga. Toen ik nog niet wist dat mijn huidige vriendje mij ook leuk vond was ik vaak giebelig en zenuwachtig. Ik ben nog altijd verliefd en schrijf ellenlange brieven, gedichten en maak tekeningen. Het weggezwijmel, missen en steeds maar bij hem willen zijn is er wel maar ik heb geen buikpijn of iets in die richting. Verliefdheid is eigenlijk wel iets moois, vind ik. Het geeft je het gevoel dat je leeft. (Lang leve de cliché's ![]() ![]() En zoals hierboven al gezegd is, als het je overkomt dan weet je het wel! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-08-2013 om 15:48. Reden: Samengevoegd, je kunt ook meerdere berichten quoten in één post. |
![]() |
|
al je aandacht gaat naar die persoon, je vergeet andere dingen, je denkt datje alles hebt, je bent gelukkig want je denkt dat het voor eeuwig is... je denkt na over later, je hebt een hele toekomst in je hoofd, alles gaat goed, gewoon geweldig
![]()
|
krijg je na twee weken dit:
terwijl je niet met haar kan praten omdat je niet mag, als je ooit een relatie hebt en je meisje/jongen is een gesloten persoon... en ze verteld nooit wat er is, ook al vraag je het keer op keer en zegt ze steeds dat er niets is... relaties zijn schijterig. sommige mensen blijven lang bij elkaar en houden nog steeds van elkaar, verliefd blijf je nooit. van iemand houden moet je wel in een relatie. ik durf niks meer doen op dat gebied ik ben ontzettend hard gekwetst
Laatst gewijzigd op 05-08-2013 om 15:49. Reden: Video werkte niet. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-08-2013 om 15:49. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een meisje? Merle1997 | 20 | 08-01-2016 20:15 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zeg ik haar dat ik verliefd op haar ben? immortelle | 24 | 01-03-2011 05:16 | |
Liefde & Relatie |
iemand goed kennen/vriendschap -> verliefdheid Artemist | 9 | 18-07-2008 21:26 | |
Liefde & Relatie |
hoe voelt dat nou?? lennega | 45 | 15-08-2004 21:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Verliefd zijn is leuk Jeroen | 8 | 29-09-2003 11:54 |