Oud 20-08-2013, 20:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Phoebe, wat vind jij nou de mooiste jurk van de vorige pagina?
Ik vond ze allemaal niet zo boeiend, wieso?
Oud 20-08-2013, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Zo jammer dat Emmen überhaupt bestaat.

Citaat:
Hell no. Ik vind voetbal een leuk spelletje om naar te kijken maar ik weet er geen KAK van en ik wil er ook verder niet zoveel van weten. Emmen is gewoon een troosteloze cumvlek op een troosteloze kakhoop genaamd Drenthe.

Citaat:
Als ik op Emmen googelt is de derde hit een nieuwsbericht met de kop: "Nieuwe Albert Heyn in Emmen komt later."

Dit is de foto bij Emmens Wikipediapagina:

[afbeelding]

Kortom, Emmen is nutteloos, of ze er nou kunnen voetballen of niet.

Citaat:
Dat had ik volgens mij al duidelijk gemaakt. Als Emmen door een terroristische aanslag van de aardbodem geveegd wordt, wordt het bericht daarover op het journaal voorafgegaan door de woorden: "en tot slot."

Je moeder is heerlijk rustig.

Citaat:
Hij heeft misantroop gegoogeld!

Citaat:
Hahahahaha Het is maar goed dat die dierentuin daar zit want dat zorgt voor een verviervoudiging van het IQ daar.

Citaat:
Een kutdorp rond Emmen is als een mobiele toiletcabine naast Auschwitz.

Citaat:
Ja, ik zei ook nog: zet die cabines even binnen jongens, bezoekers van Auschwitz willen niet geconfronteerd worden met een stel toiletcabines voordat ze dat kamp ingaan.

Maar goed, zelfs een Auschwitzslachtoffer kan zich nog troosten met de gedachte niet in Emmen te wonen.

Citaat:
Voor rust ga je maar naar Emmen.

Citaat:
We hebben laatst nog een frisse jonge nieuwelinge erbij gekregen in de vorm van umberto!
een fantastische aanwinst, wat ik je brom
Citaat:
Dat is waar. Niets tegen nieuwelingen. Maar als je uit Emmen komt, vraag je er een beetje om.

Citaat:
Jammaaaarrr we hebben het ook al eens over seks gehad, en dat blijft ook interessant. En hieronder een lijst van terugkerende thema's:

Spoiler

ETCETERA ETCETERA ETCETERA

En dat blijft ook allemaal interessant! Dus!

Citaat:
Ik vond ze allemaal niet zo boeiend, wieso?
kijk nog ff wat beter. die beetje bruine vind ik leuk, die etmakas postte.
Oud 20-08-2013, 20:54
Verwijderd
Oh JOEPIE trouwjurken, m'n nieuwe favoriete onderwerp
Oud 20-08-2013, 20:55
Verwijderd
Oh ik had een pagina gemist, nevermind
Oud 20-08-2013, 20:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hoi! Waarom moet jij precies op vakantie zijn als ik in Leiden bij de Starbucks thee ga kopen? Heb ik daarom rondjes lopen dralen omdat ik eigenlijk niet durfde! Potverdikkie!

Kusje hoor. Hoe was je vakantie?
Ja zeg, mag ik ook es op fakansie!

De vakantie was overigens vet, maar slopend. Edinburgh Fringe is fucking geniaal. Ik heb 47 shows gezien in 10 dagen (waarvan 46 comedy) en toffe comedians ontmoet en met mede comedy nerdjes gepraat en vriendjes gemaakt met flyeraars en iedereen is er zo vriendelijk en tof en ohmygooood! Jammer alleen van de persoon met wie ik op reis was, want haar wou ik na 1 dag al dood slaan. Ik kan echt een boekje schrijven over de dingen die ik irritant aan haar vond, maar ja, we waren nou eenmaal samen op reis...
Het was alsnog het geniaalste ding waar ik ooit geweest ben.

Lowlands kwam er direct na en dat viel heel erg tegen. Niet alleen was het in contrast met edinburgh nogal 'meh', ik was ook nog eens super ziek. In edinburgh liepen allemaal mooie, aantrekkelijke en lieve mensen rond en dan ben je ineens in Nederland en zie je weer allemaal lelijke, arrogante, boeren kutkoppen. Ik haatte serieus iedereen op lowlands. Zo jammer, want vroeger voelde ik me er thuis en nu voelt het echt alsof ik er niet meer bij hoor. Ik voelde me echt genegeerd daar, en icm m'n griepje werd ik daar een beetje nogal paranoia van en had ik een breakdown op zaterdagavond. Ik ging nog net niet op de grond heen en weer zitten wiegen en in mezelf zitten hummen.

Maar anyway: edinburgh...Ik heb een schuld van jewelste, maar het was het waard. Het voelt zoals lowlands vroeger voor me voelde. Het voelt als thuis.
Oud 20-08-2013, 20:59
Miekje*
Miekje* is offline
Klinkt goed, Trimmeh Wel jammer van Lowlands, dan.
Oud 20-08-2013, 21:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wauw Trimm, wat tof van Edinburgh
Oud 20-08-2013, 21:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Uhuh!
Ik wacht nog steeds tot ik de foto krijg doorgestuurd van mij met m'n future husband.
Oud 20-08-2013, 21:25
Qimm
Qimm is offline
Mijn nieuwe brievenbus is bezorgd best grappig ergens, een brievenbus per post ontvangen Hihi
Oud 20-08-2013, 21:26
Qimm
Qimm is offline
Welcome back trimm, doe maar foto's showen!
Oud 20-08-2013, 21:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Zoek de Nouk.
Oud 20-08-2013, 21:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Deze man lag helaas niet echt in m'n bed, maar ik heb 'm wel een paar keer gesproken en ik had z'n zweet op m'n arm, dus dat is bijna hetzelfde. Oh, en z'n vriendin is een blonde chubby, dus als het ooit uitgaat met haar sta ik klaar als rebound.
Oud 20-08-2013, 21:36
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Zoek de Nouk.
Heuh daar was ik in 2007 voor het laatst bij een of andere comedy show op zondag. Meest bizarre iets wat ik ooit op LL heb meegemaakt.
Oud 20-08-2013, 21:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
kijk nog ff wat beter. die beetje bruine vind ik leuk, die etmakas postte.
Ik vond die bruinige juist helemaal niet mooi, sowieso moeten trouwjurken wit.

Overigens begrijp ik heus wel dat ze er een of ander ranzig plaatje heeft neergezet met een edit, jullie sadisten pushen net iets te hard om een pagina terug te kijken
Oud 20-08-2013, 21:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ook nog echt
Oud 20-08-2013, 21:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Heuh daar was ik in 2007 voor het laatst bij een of andere comedy show op zondag. Meest bizarre iets wat ik ooit op LL heb meegemaakt.
Die foto is van tijdens The Wrestling in de Pleasance Grand in Edinburgh.

Op het moment dat de foto werd gemaakt was de bewusteloze commentator Nick Helm weer opgestaan en ging hij de laatst overgebleven leden van het evil team (Team Pun-Ishment) te lijf met een tafel. Het was episch. Ik heb me de tering geschreeuwd, zoals gedeeltelijk op de foto te zien is.
Oud 20-08-2013, 21:44
Verwijderd
Ik dacht dat het de dinges was
Oud 20-08-2013, 21:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb HONGERRRRR maar eigenlijk moet ik zo op bed. En last van m'n buik. Dus misschien beter niet snoepen nu.
Oud 20-08-2013, 21:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ga op Lowlands een beetje in de rij staan voor ongrappige cabaretiers.
Oud 20-08-2013, 21:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke grapje, FUDGE
Oud 20-08-2013, 21:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ook nog echt
Typisch
Oud 20-08-2013, 21:49
Verwijderd
Dit waren twee Britten waarvan één van Indiase komaf en een Amerikaan die afsloot die een kwartier gepland had staan en zo'n 60 minuten op het podium grappen van zijn hand af heeft staan lezen, trillend van de coke/zenuwen/speed/alcohol/dingen. En ik ging compleet uit mijn plaat van LSD en 2cb. Superfeestje
Oud 20-08-2013, 22:03
Miekje*
Miekje* is offline
Ik moet één nagel opnieuw lakken, omdat ik er met de punt van een watterstaafje overheen heb geveegd, terwijl ik nagellak van een andere vinger aan het poetsen was En dat duurt lang, want deze nagellak droogt niet zo snel.
Oud 20-08-2013, 22:06
Miekje*
Miekje* is offline

Horen jullie ze ook?
Oud 20-08-2013, 22:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oke grapje, FUDGE
Omg, in edinbrah had je de Fudge Kitchen, waar allerlei leuke dudes werkten en waar je gratis fudge mocht proeven. Ik heb 3 gigantische blokken gekocht voor 10 pond. Dark Chocolate & Sea Salt, iets met chocola en cappuccino ofzo en Strawberries & Cream. Goddelijk! en die kerels...yum.

Citaat:
Dit waren twee Britten waarvan één van Indiase komaf en een Amerikaan die afsloot die een kwartier gepland had staan en zo'n 60 minuten op het podium grappen van zijn hand af heeft staan lezen, trillend van de coke/zenuwen/speed/alcohol/dingen. En ik ging compleet uit mijn plaat van LSD en 2cb. Superfeestje
Hahaha, nou ja, het is maar wat je leuk vindt.
Slechte comedy is echt superpijnlijk imo. Maar lowlands heeft ook ooit Tim Minchin gehad en ik baal nog steeds dat ik daar niet bij was. Ronald Goedemondt heb ik daarentegen wel gezien, maar dat is geen Minchin.
Oud 20-08-2013, 22:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Omg, in edinbrah had je de Fudge Kitchen, waar allerlei leuke dudes werkten en waar je gratis fudge mocht proeven. Ik heb 3 gigantische blokken gekocht voor 10 pond. Dark Chocolate & Sea Salt, iets met chocola en cappuccino ofzo en Strawberries & Cream. Goddelijk! en die kerels...yum.
Klinkt heel erg goed

Ik heb zelfgemaakte fudge van pure chocola, cranberry's en zoute pinda's Afgelopen weekend maakte m'n moeder fudge met zeezout, fucking goddelijk!
Oud 20-08-2013, 22:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh en: fudge is belachelijk makkelijk zelf te maken, klik (maar dan zonder de marshmallows).
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Horen jullie ze ook?
ja
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh en: fudge is belachelijk makkelijk zelf te maken, klik (maar dan zonder de marshmallows).
Hmmm, fudge maken *op lijstje schrijft*
Oud 20-08-2013, 22:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hmmm, fudge maken *op lijstje schrijft*
Ik zeg doen! Minimale inspanning, maximaal resultaat en je kan de ingrediënten eindeloos veranderen
Oud 20-08-2013, 22:30
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik zeg doen! Minimale inspanning, maximaal resultaat en je kan de ingrediënten eindeloos veranderen
Ik zat ook al wat te googelen, inderdaad Ziet er makkelijk uit. Morgen een loze dag, dus dat belooft wat!
Oud 20-08-2013, 22:34
Miekje*
Miekje* is offline
Oh CR, ik weet niet of ik binnenkort nog eens langs mag komen wippen? Ik ben volgende week nog vrij, maar als je niet wilt/niet kunt/ geen zin hebt/ het je stiekum toch niet zo leuk lijkt, mag je het eerlijk zeggen, hoor!
Oud 20-08-2013, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Slechte comedy is echt superpijnlijk imo. Maar lowlands heeft ook ooit Tim Minchin gehad en ik baal nog steeds dat ik daar niet bij was. Ronald Goedemondt heb ik daarentegen wel gezien, maar dat is geen Minchin.
Zo heel leuk vond ik het ook niet maar het was gewoon fascinerend. De drugs zaten er in voor Trentemøller en jah, dat duurt gewoon eventjes
Oud 20-08-2013, 22:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh CR, ik weet niet of ik binnenkort nog eens langs mag komen wippen? Ik ben volgende week nog vrij, maar als je niet wilt/niet kunt/ geen zin hebt/ het je stiekum toch niet zo leuk lijkt, mag je het eerlijk zeggen, hoor!
Ik ben er volgende week wel! En lijkt me leuk

Maar nu is het bedtijd. Kusjes!
Oud 20-08-2013, 22:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben er volgende week wel! En lijkt me leuk

Maar nu is het bedtijd. Kusjes!
Ik pm je nog wel.

En ook bedtijd voor mij. Weltrusten, iedereen!
Oud 20-08-2013, 22:42
Verwijderd
Is het hier nog veilig om te posten of word ik dan weer weggejaagd
Oud 20-08-2013, 22:46
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Is het hier nog veilig om te posten of word ik dan weer weggejaagd
Liefie, als mensen hun mening geven over je woonplaats wil dat niet zeggen dat ze je weg willen jagen.
Oud 20-08-2013, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Liefie, als mensen hun mening geven over je woonplaats wil dat niet zeggen dat ze je weg willen jagen.
Maar die mening is nooit eens positief, ( niet zo gek trouwens)
Oud 20-08-2013, 22:51
Verwijderd
Citaat:

Ik heb vorig jaar nog Wim gezien op LL
Oud 20-08-2013, 22:53
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Maar die mening is nooit eens positief, ( niet zo gek trouwens)
Inderdaad niet zo gek. Emmen is geen plek waar mensen positieve meningen over hebben. Dat is toch niet erg?
Oud 20-08-2013, 22:56
Verwijderd
Emmen heeft een mooie dierentuin, dat moet wel gezegd Maar misschien vind ik dat ook wel alleen maar omdat ie zo afsteekt bij de lelijke rest van de stad.
Oud 20-08-2013, 22:57
Verwijderd
ffs ik woon in Zwolle, daar heeft toch ook niemand een positief woord over te zeggen, wat boeit dat iemand nou een hele kak. Je moet alleen wel een beetje een gevoel voor humor groeien want joden die grapjes maken over de holocaust is het leukste wat er bestaat.
Oud 20-08-2013, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad niet zo gek. Emmen is geen plek waar mensen positieve meningen over hebben. Dat is toch niet erg?
Nee, maar iedereen doet er vaak zo negatief over terwijl ze er (vaak) nog nooit geweest zijn.

Zullen we nu maar ophouden over deze nutteloze discussie

Het discussieren over vrouwelijk schoon lijkt mij een stuk interessanter
Oud 20-08-2013, 22:59
Verwijderd
Citaat:
ffs ik woon in Zwolle, daar heeft toch ook niemand een positief woord over te zeggen, wat boeit dat iemand nou een hele kak. Je moet alleen wel een beetje een gevoel voor humor groeien want joden die grapjes maken over de holocaust is het leukste wat er bestaat.
Ik vond wat ik gezien heb van Zwolle best mooi En ondertussen ken ik het natuurlijk maar al te best; over Tilburg heeft men doorgaans ook geen positief woordje over.
Oud 20-08-2013, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Ik vond wat ik gezien heb van Zwolle best mooi En ondertussen ken ik het natuurlijk maar al te best; over Tilburg heeft men doorgaans ook geen positief woordje over.
Tilburg is fucking Chillburg.
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar iedereen doet er vaak zo negatief over terwijl ze er (vaak) nog nooit geweest zijn.

Zullen we nu maar ophouden over deze nutteloze discussie

Het discussieren over vrouwelijk schoon lijkt mij een stuk interessanter
ik ben er in elk geval wel geweest en ik vond het een duffe ingeslapen saaie en vooral knijterlelijke kutstad
Verwijderd
Over Limburg wordt ook altijd lullig gedaan en er zijn niet veel mensen positief over Enschede. Maar schijt, ik heb het er naar mijn zin, dus ze doen maar lekker
Oud 20-08-2013, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Tilburg is fucking Chillburg.
Oh yeah
Oud 20-08-2013, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Over Limburg wordt ook altijd lullig gedaan en er zijn niet veel mensen positief over Enschede. Maar schijt, ik heb het er naar mijn zin, dus ze doen maar lekker
Wie doet er niet positief over Enschede. DOE NU DIE NICKNAME IK MAAK ZE STUK JONGEH!
Oud 20-08-2013, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Wie doet er niet positief over Enschede. DOE NU DIE NICKNAME IK MAAK ZE STUK JONGEH!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten