Oud 23-09-2013, 17:47
Verwijderd
Ik zal later deze week eens een pompoensoep proberen!
Advertentie
Oud 23-09-2013, 17:50
Miekje*
Miekje* is offline
Pompoensoep Ik ga het na mijn zeelandexcursie maken.
Oud 23-09-2013, 17:56
Verwijderd
Pompoensoep is zo lekker <3 Maar ik haat het stiekem enorm om zo'n ding te moeten slachten
Oud 23-09-2013, 17:57
Verwijderd
Ik ga voor Thanksgiving bij mijn Amerikaanse vriendin die hier woont pompoensoep maken
Oud 23-09-2013, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je daarheen willen, Kat?
Van alle mensen had ik van jou het minst deze vraag verwacht. Ik wil gewoon HEEL graag een keer naar de Noordpool. Alsin, echt heel graag en al heel lang. Ik heb er alleen het geld niet voor. Dus moet ik een andere manier verzinnen om er te komen.

Citaat:
Pompoensoep is zo lekker <3 Maar ik haat het stiekem enorm om zo'n ding te moeten slachten
Oh dat vind ik juist leuk. Lekker hakken.
Oud 23-09-2013, 18:03
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dit ja.
Oud 23-09-2013, 18:05
Verwijderd
Ik heb gehoord dat je zo'n ding onbehandeld in de oven moet stoppen en dan is het daarna easy peasy om hem schoon te maken.
Oud 23-09-2013, 18:07
Hazel
Hazel is offline
Wat ga je doen in Zeeland Miekje?
Oud 23-09-2013, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gehoord dat je zo'n ding onbehandeld in de oven moet stoppen en dan is het daarna easy peasy om hem schoon te maken.
Goed idee
Oud 23-09-2013, 18:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat zag ik laatst in een kookprogramma. In grote stukken hakken, schil eraan laten, in een ovenschaal met wat olie en knoflook en ui enzo en dan in de oven. Ben alleen vergeten hoe heet en hoe lang
Oud 23-09-2013, 18:32
Verwijderd
Ik heb wel eens geroosterde pompoen gegeten, is lekker zou ik ook kunnen maken ipv soep. Is wel meer kans dat het lekker wordt. De meeste pompoensoep die ik gegeten heb vond ik maar niets, daarom ook het woord 'proberen'
Oud 23-09-2013, 18:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah kijk, dit recept dus. Ze doen daar alleen wel appel door de soep
Oud 23-09-2013, 18:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb wel eens geroosterde pompoen gegeten, is lekker zou ik ook kunnen maken ipv soep. Is wel meer kans dat het lekker wordt. De meeste pompoensoep die ik gegeten heb vond ik maar niets.
M'n vader maakt vaak geroosterde pompoen, inderdaad heel erg lekker. Vooral met grof zeezout erover, of parmezaanse kaas (want ook zout). Eten we dan met pasta of risotto, nom <3
Oud 23-09-2013, 18:38
Verwijderd
Mijn moeder maakt het met huttenkase en hazelnoten
Maar haar jarenzeventigpompoensoep met kaas vind ik dus niet zo
Oud 23-09-2013, 18:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb net m'n eerste pumpkin spice latte op. Lekker!

Ik heb ooit eens pompoensoep gemaakt en dat werd een kliederbende en duurde heel lang en toen de soep bijna klaar was liet ik een zakje chilli poeder in de soep vallen. Nog geprobeerd te redden met room en suiker, maar nee.
Oud 23-09-2013, 18:41
Verwijderd
Pompoenwortelsoep is ook lekker <3

Ik heb pompoensoep op internaat leren kennen, daar kon ik ketels van op.
Oud 23-09-2013, 18:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat heb ik ook gehoord, ja En dan is de pompoen al een beetje geroosterd, en dus bijna gaar/extra smaakje aan je soep.
Citaat:
Wat ga je doen in Zeeland Miekje?
Excursie met school, veldonderzoek
Oud 23-09-2013, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Ah kijk, dit recept dus. Ze doen daar alleen wel appel door de soep
Dat zal wel de 'twist' zijn. En sowieso, zo'n rare combinatie is het toch niet?
Oud 23-09-2013, 18:44
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mijn moeder maakt het met huttenkase en hazelnoten
Maar haar jarenzeventigpompoensoep met kaas vind ik dus niet zo
Maar hedendaagse recepten van pompoensoep zijn veul lekkerder dan jarenzevintigpompoensoep Met naanbrood en aioli <3
Oud 23-09-2013, 18:46
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Van alle mensen had ik van jou het minst deze vraag verwacht. Ik wil gewoon HEEL graag een keer naar de Noordpool. Alsin, echt heel graag en al heel lang. Ik heb er alleen het geld niet voor. Dus moet ik een andere manier verzinnen om er te komen.
Jamaar, wat wil je daar doen dan? Vissen vangen met Inuit? Een walvis schieten? Met wetenschappers naar oerbacteriën zoeken?
Oud 23-09-2013, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Maar hedendaagse recepten van pompoensoep zijn veul lekkerder dan jarenzevintigpompoensoep Met naanbrood en aioli <3
Ja ik heb er wel eens een gemaakt met crème fraiche en veel dille en bosuitjes, een jarennegentigpompoensoep dus die was wel lekker.
Oud 23-09-2013, 18:57
Verwijderd
Ik vind mijn opleiding en mijn klas echt elke dag leuker worden
Oud 23-09-2013, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Goedzo
Oud 23-09-2013, 19:00
Verwijderd
Dames willen jullie zo uit het niks wel eens met een meisje zoenen? Zonder bijbedoelingen.
Oud 23-09-2013, 19:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Goed bezig
Oud 23-09-2013, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Dames willen jullie zo uit het niks wel eens met een meisje zoenen? Zonder bijbedoelingen.
Neu
Verwijderd
Ik ben 100% heetroo maar soms wil ik dat in een vlaag zo graag
Verwijderd
Citaat:
Ik wil wel vaker uit het niets met jongens en/of meisjes zoenen zonder bijbedoelingen? Dan is die leuk, aantrekkelijk, tof, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik er verder iets mee wil.
Oud 23-09-2013, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Ik ben 100% heetroo maar soms wil ik dat in een vlaag zo graag
Oh op die manier. Ja, dan kan ik daar niet over oordelen
Oud 23-09-2013, 19:05
Verwijderd
Citaat:
dat heb ik meer met fistfucken eigenlijk
Oud 23-09-2013, 19:06
Verwijderd
Ik heb sowieso nooit zo de neiging om random mensen te zoenen dus dat is misschien ook niet eerlijk
Oud 23-09-2013, 19:06
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Inuit, ja, maar het ijsje heet Eskimo en niet Inuit. Als ik Inuit had geschreven, had ik niet dat súperleuke grapje kunnen maken. Dús.
Bovendien zijn niet alle mensen die we eskimo's noemen Inuit.
Oud 23-09-2013, 19:08
Turk February
Turk February is offline
Oh wacht dat was al lang geleden.
Oud 23-09-2013, 19:10
Verwijderd
het is alsof de duvel ermee speelt want ik krijgt echt net een mailtje van een meisje die me het hemd van het lijf vraagt over mijn fetisj en wellicht dingen wil doen
Oud 23-09-2013, 19:10
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb sowieso nooit zo de neiging om random mensen te zoenen dus dat is misschien ook niet eerlijk
Dit, ja.
Oud 23-09-2013, 19:19
Verwijderd
Dat bedoelde ik trouwens niet denigrerend naar mensen die wel casual zoenen, maar alleen als toelichting op mijn persoonlijke voorkeur!
Oud 23-09-2013, 19:26
Verwijderd
Daar vat ik niks over op. Voorkeur is voorkeur.
Oud 23-09-2013, 19:44
Verwijderd
Oud 23-09-2013, 19:46
Verwijderd
Oud 23-09-2013, 19:47
Verwijderd
Katten kunnen zo stom kijken
Oud 23-09-2013, 19:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Vast al superoud maar ik vind hem zo leuk
Oud 23-09-2013, 20:00
Miekje*
Miekje* is offline
Omg, ja
Oud 23-09-2013, 20:02
Klovorhop
Klovorhop is offline
vooral dat laatste stuk is leuk (balhond en middelvingerkat)
Oud 23-09-2013, 20:05
Verwijderd
jaaaa dat filmpje
Oud 23-09-2013, 20:06
Verwijderd
Oud 23-09-2013, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Ik wil wel vaker uit het niets met jongens en/of meisjes zoenen zonder bijbedoelingen? Dan is die leuk, aantrekkelijk, tof, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik er verder iets mee wil.
Citaat:
Oh op die manier. Ja, dan kan ik daar niet over oordelen
Citaat:
dat heb ik meer met fistfucken eigenlijk
Citaat:
niet random, niet helemaal. Ik had plots een crush op de ex van mijn vriend destijds. Dat was heel naar. En nu ook toch wel specifieker. Gewoon omdat ik zin heb in vrouwenzoenen, andersoortig dan mannenzoenen.

Citaat:
het is alsof de duvel ermee speelt want ik krijgt echt net een mailtje van een meisje die me het hemd van het lijf vraagt over mijn fetisj en wellicht dingen wil doen
Ja sorry dat ik zo nieuwsgierig ben
Oud 23-09-2013, 20:14
Verwijderd
ze heet Lisa en dit verzin ik niet
Oud 23-09-2013, 20:19
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb ermee ingestemd om samen met een -naar mijn idee nogal incompetente- klasgenoot onze evertebratenpresentatie te doen over raderdieren. Pseudocoelomaten Waar ben ik aan begonnen, zeg.
Oud 23-09-2013, 20:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
vooral dat laatste stuk is leuk (balhond en middelvingerkat)
Ja maar ook hoe de schuldhond en -kat. Zo herkenbaar

Ik moet ineens weer denken aan dat filmpje over zo'n golden die iets kapot had gemaakt en hoe hij zich zooooooo schuldig voelde. Godver, wat een prachtbeest <3 even zoeken of ik 'm weer kan vinden.
Oud 23-09-2013, 20:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh Lisa, irl wil ik niet echt meisjes zoenen, althans, niet dat ik echt een crush heb. Ik droom er wel soms over.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten