Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En de rest ook bedankt voor het antwoorden! |
![]() |
|
![]() |
Hallo BoyWithClass.
Het veiligste voor jouzelf is niks doen. Wat kun jij bereiken door het te vertellen? Het meisje kan jou aanzien als een leugenaar, of jij krijgt ruzie met die jongen op school. Dat zijn ook dingen die kunnen gebeuren. Als ik jou was zou ik: - Ik ken dat meisje erg goed: Ik vertel het haar voorzichtig, door voorzichtig te vragen hoe haar relatie is, en ga dan aan de hand daarvan er over beginnen. - Ik ken het meisje niet erg goed: Rekening houdende met dat jij met die jongen op school zit, zou ik het zo laten. De kans op ongemakkelijkheden en ruzies is te groot. Vraag is ook: Doet hij gewoon aardig? Of te aardig? Hoe dan ook, ik zie hier dan eigenlijk geen reden om het te gaan vertellen en ik denk dat het het beste is om niks te doen voorlopig. Maar ik zou zeggen: Luister naar je hart. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() het er met een betrouwbare vriend/vriendin over hebben. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |