Oud 20-09-2013, 20:11
BoyWithClass
BoyWithClass is offline
Heey ,

Een jongen van bij me op school heeft al een meerjarige relatie met een meisje.(Andere school)
Maar nu is er een nieuwe meisje op school en zij doet zo close met hem.
Moet ik het nu tegen dat meisje zeggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2013, 20:17
desmondvdp
desmondvdp is offline
Ik zou het haar niet vertellen want ze zou toch alleen maar denken dat je jaloers bent en bovendien, wat als er niks aan de hand is? ik zou gewoon even afwachten en er een beetje aandacht aanbesteden, als er niks is heb je geen probleem, als er wel wat is kun je het dan als nog vertellen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 20:18
BoyWithClass
BoyWithClass is offline
Het probleem is ik ken het meisje niet (via via wel).
Ik vind het echt zielig voor der.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 20:22
Elin3
Elin3 is offline
Niet mee bemoeien. Als die jongen een beetje fatsoen heeft wijst hij haar gewoon zelf af. Als je je echt niet kunt inhouden om de held uit te hangen, vraag dan een keer met dit meisje in de buurt naar zijn vriendin. (Bijv.: "Heb je een leuk weekend gehad? Ben je nog bij je vriendin geweest?") Dan is het niet heel direct en zien mensen jou niet als bemoeial, maar dan weet ze het wel.
Oud 20-09-2013, 20:24
BoyWithClass
BoyWithClass is offline
Het probleem is zij speelt zo met zijn jasje zo hoe moet ik het zeggen juist of ze een koppel zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 20:27
Elin3
Elin3 is offline
Dan is dat heel jammer voor haar, maar dan kan jij daar niets aan veranderen.
Oud 20-09-2013, 20:30
desmondvdp
desmondvdp is offline
ach bekijk het zo als het uit is kan jij haar troosten en dan heb jij weer wat ^_^ (neem deze niet tè serieus)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 10:55
Verwijderd
Je noemt alleen dingen die dat meisje uit je klas doet, voor 't zelfde geld vind die jongen uit je klas dat ook strontvervelend en heeft hij haar al drie keer gezegd er mee op te houden maar was jij daar niet bij. Je kent ze alledrie te slecht en weet te weinig van de situatie om je er mee te gaan bemoeien.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 12:31
Verwijderd
Geen bitch nigger zijn en gewoon je mond houden.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 12:47
Verwijderd
Bemoei je lekker met je eigen dingen man, je kent niet eens 1 vd 3 goed.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2013, 12:26
Silvano08
Silvano08 is offline
Wil je die vriendin van die jongen graag voor jezelf hebben ofwat? Zou wel heel random zijn als je een beetje in zaakjes gaat bemoeien waar je helemaal niets te zoeken hebt, wie ben jij om tegen z'n vriendin te zeggen dat hij een beetje aardig is voor een nieuw meisje op school?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2013, 18:06
desmondvdp
desmondvdp is offline
misschien zijn we een beetje gemeen nu? :$
Met citaat reageren
Oud 22-09-2013, 18:48
Verwijderd
Citaat:
misschien zijn we een beetje gemeen nu? :$
Is normaal kritiek, maar jij bent te jong om dat te snappen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2013, 16:55
desmondvdp
desmondvdp is offline
jep ik ben namelijk 8 jaar en woon in volendam.... tuurlijk
Met citaat reageren
Oud 23-09-2013, 17:03
Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Nee, maar het klopt wel.

TS: ik snap dat je het een rotstreek van die jongen vindt, zoals jij de situatie nu ziet. Houd die gedachte vooral vast als je zelf een vriendin hebt. Maar je moet je hier gewoon niet in mengen. Je zou hooguit, als je die jongen goed genoeg kent, tegen hem kunnen zeggen dat je het niet netjes vindt waar hij mee bezig is, maar het blijft zijn leven en zijn keuze.
Als je iemand in de trein hoort liegen tegen zijn/haar partner door de telefoon (''sorry schat ik moet overwerken''), dan trek je die telefoon toch ook niet uit zijn/haar hand om even te zeggen dat dat niet klopt?
Oud 23-09-2013, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik niet (hoewel ik je niet echt ouder inschat dan 12), maar als je ouder wordt leer je nu eenmaal wat kritiek is en hoe je het bijvoorbeeld moet geven. Nog een wijze levensles: Je kan niet altijd aardig zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2013, 20:34
BoyWithClass
BoyWithClass is offline
Citaat:
Nee, maar het klopt wel.

TS: ik snap dat je het een rotstreek van die jongen vindt, zoals jij de situatie nu ziet. Houd die gedachte vooral vast als je zelf een vriendin hebt. Maar je moet je hier gewoon niet in mengen. Je zou hooguit, als je die jongen goed genoeg kent, tegen hem kunnen zeggen dat je het niet netjes vindt waar hij mee bezig is, maar het blijft zijn leven en zijn keuze.
Als je iemand in de trein hoort liegen tegen zijn/haar partner door de telefoon (''sorry schat ik moet overwerken''), dan trek je die telefoon toch ook niet uit zijn/haar hand om even te zeggen dat dat niet klopt?
Ja is wel zo . Bedankt voor het antwoorden!
En de rest ook bedankt voor het antwoorden!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2013, 16:48
ShySora
ShySora is offline
Hallo BoyWithClass.

Het veiligste voor jouzelf is niks doen. Wat kun jij bereiken door het te vertellen?
Het meisje kan jou aanzien als een leugenaar, of jij krijgt ruzie met die jongen op school. Dat zijn ook dingen die kunnen gebeuren.

Als ik jou was zou ik:
- Ik ken dat meisje erg goed: Ik vertel het haar voorzichtig, door voorzichtig te vragen hoe haar relatie is, en ga dan aan de hand daarvan er over beginnen.
- Ik ken het meisje niet erg goed: Rekening houdende met dat jij met die jongen op school zit, zou ik het zo laten. De kans op ongemakkelijkheden en ruzies is te groot.

Vraag is ook: Doet hij gewoon aardig? Of te aardig? Hoe dan ook, ik zie hier dan eigenlijk geen reden om het te gaan vertellen en ik denk dat het het beste is om niks te doen voorlopig. Maar ik zou zeggen: Luister naar je hart.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2013, 17:00
desmondvdp
desmondvdp is offline
Citaat:
Dat zeg ik niet (hoewel ik je niet echt ouder inschat dan 12), maar als je ouder wordt leer je nu eenmaal wat kritiek is en hoe je het bijvoorbeeld moet geven. Nog een wijze levensles: Je kan niet altijd aardig zijn.
Okeej bedankt zeg(ik ben geen 40 jarige die jonger wil ingeschat worden ), maar ik zou me er niet in mengen of hooguit
het er met een betrouwbare vriend/vriendin over hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten