Advertentie | |
|
10-10-2013, 23:33 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
13-10-2013, 19:33 | |
Verwijderd
|
Ah, je hebt er in Nederland ook één. Maar die is wat minder indrukwekkend. Of Q's plaatje overdrijft, dat kan natuurlijk ook.
|
13-10-2013, 19:42 | |
Verwijderd
|
Nee, het is niet overdreven, hij bestaat eckt.
|
14-10-2013, 12:13 | ||
If it's too good to be true, it usually is:
Citaat:
14-10-2013, 19:18 | |
een nieuwe A Perfect Circle track <3
14-10-2013, 19:30 | |
Tja, ze hebben ook geen album met nieuw werk aangekondigd hè; alleen dat ze waarschijnlijk wel met nieuwe nummers zouden komen op een bepaald moment.
15-10-2013, 00:47 | |
Een oud-studiegenote van me waar ik het altijd erg goed mee kon vinden woont nu al een tijdje in Australie. Ze voelt zich er niet thuis, kan geen geschikt werk vinden, zit in de stress door financiele problemen en omdat ze daar zit kon ze niet met haar moeder en zus mee naar het concert van haar favoriete band. Dat zij ook nog eens een foto op fb zetten om te pochen met hun goede plek vlakbij het podium hielp ook allemaal niet mee.
Ze zei weer naar Nederland te willen komen en toevallig zag ik dat een van haar andere favo bands dan ook hier heen komt. Dus ik kocht een kaartje voor haar, want stel je voor dat ze dan hier is en geen kaartje heeft... Ze lag al half te slapen toen ik haar een foto stuurde van het kaartje (oops, timezones! ) en was meteen klaarwakker en ze was zo blij! Awwww. De hoofdletters en uitroeptekens vlogen me om de oren. Ik gun haar gewoon echt even wat leuks, want ik lees haar verhalen op tumblr en het leven zit haar gewoon echt niet mee. Ik ben dus blij dat zij nu even blij was. <3
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
(waarderingstopic) The Suicide File DeadNation | 98 | 07-06-2006 09:30 | |
Muziek |
Horse the band waarderingstopic Ymir | 20 | 18-01-2006 22:59 | |
Films, TV & Radio |
WAARDERINGSTOPIC: twin peaks. netram | 19 | 29-03-2004 17:43 | |
Muziek |
Herwaarderingstopic: Deftones - Around the fur. Stevill | 90 | 09-03-2004 13:33 | |
Muziek |
(waarderingstopic) Carry On-A Life Less Plagued DeadNation | 59 | 24-12-2003 15:29 |